Новий електроседан Mazda 6e в Європі коштує вдвічі дорожче, ніж у Китаї. Електромобілі та електрокари

Mazda оголосила вартість нового електричного седана Mazda 6e, що, фактично, є близнюком китайського Mazda EZ-6. Модель буде доступна виключно у повністю електричному виконанні з двома варіантами акумуляторів та преміальною комплектацією.

Як пише Carscoops, новий Mazda 6e надійшов до європейських дилерів через шість місяців після свого дебюту в Європі. Китайський аналог EZ-6 відрізняється своєю доступною початковою вартістю від 159 800 юанів, що збільшується до 181 800 за топову версію (від 22 500 до 25 500 доларів).

Однак, в Європі Mazda 6e доступна виключно як повністю електричний седан, оскільки варіант із подовженим запасом ходу, що пропонується в Китаї, недоступний для замовлення в конфігураторі. Початкова вартість електричного седана в базовій версії Takumi в Німеччині становить вражаючі 44 900 євро ($49 000).

Перехід на комплектацію Takumi Plus додає такі функції, як панорамний дах, дерев’яні акценти в салоні та часткове оздоблення шкірою Nappa й збільшує ціну до 46 900 євро (51 200 доларів). Навіть з урахуванням відмінностей у комплектаціях та місцевих податків, це більш ніж удвічі перевищує початкову ціну китайської версії — якщо бути точним, у 2,17 раза вище.

Цей разючий контраст підкреслює наскільки більше мають заплатити європейські покупці порівняно з китайськими за те, що, фактично, є тим самим автомобілем. Європейська Mazda 6e доступна у двох версіях, котрі відрізняються ємністю батареї та іншими особливостями.

У стандартному виконанні седан має акумулятор ємністю 68,8 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 479 км. Потужність забезпечує один електродвигун на 190 кВт (258 к.с.) й 320 Нм крутного моменту, розташований позаду. Ті, хто хоче більший запас ходу, можуть обрати версію з батареєю на 80 кВт-год й діапазоном до 552 кілометрів.

Однак, модель з цим акумуляторним блоком має менш потужний електромотор на 180 кВт (242 к.с.) й 320 Нм. Попри це, обидві версії Mazda 6e розганяються від 0 до 100 км/год менш ніж за вісім секунд й мають обмеження максимальної швидкості на позначці 175 км/год.

Версія на 68,8 кВт-год підтримує пікову швидкість заряджання постійним струмом у 200 кВт, а це означає, що акумулятор можна зарядити від 10% до 80% лише за 22 хвилини. Цікаво, що версія з більшою батареєю заряджається значно повільніше, оскільки її пікова потужність обмежена на 95 кВт. Це означає, що заряджання від 10% до 80% займе приблизно 45 хвилин.

Наостанок, новинка від Mazda має не лише привабливу зовнішність, а й не менш гарний інтер’єр, виконаний в мінімалістичному стилі з плаваючим центральним екраном та центральною консоллю. Також є цифрова панель приладів, бездротовий зарядний пристрій для смартфона, атмосферне підсвічування та поєднання шкіри та м’якої алькантари для оздоблення.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.