Незалежний дизайнер показав новий пікап від KIA. Рекламні тизери нових автомобілів

Нещодавно під час прес-конференції перед інвесторами генеральний директор Hyundai Motor оголосив про амбітну стратегію зростання з запланованими інвестиціями в розмірі 77,3 трильйона вон. Компанія планує збільшити продажі авто до 5,5 мільйона одиниць до 2030 року. Реалізувати цей план допоможе пікап для ринку США.

Як пише Autoevolution, Hyundai очікує, що 3,3 мільйони автомобілів з загального обсягу поставок будуть електрифікованими. Для ринку Північної Америки корейський автовиробник готує новий середньорозмірний пікап, що конкуруватиме з Toyota Tacoma, Chevrolet Colorado, GMC Canyon та Ford Ranger.

Віртуальний художник Дімас Рамадхан — автор YouTube-каналу Digimods DESIGN, вважає, що нова модель буде презентована під брендом KIA, а не Hyundai, що позиціонуватиметься нижче Tasman. Його віртуальна модель має більш стриманий дизайн та декілька цікавих особливостей.

Пікап демонструє поточні найновіші дизайнерські рішення бренду з вертикально розташованими світлодіодними фарами та бурштиновими денними ходовими вогнями, а також ширшою решіткою радіатора. Профіль демонструє міцний стиль, а задня частина вирізняється чорним бампером та вузькими ліхтарями.

Вірогідно, під капотом новинка матиме 2,5-літровий рядний чотирициліндровий гібридний двигун з турбонаддувом від оновленого Palisade, тоді як в якості архітектури може слугувати спрощена версія платформи Tasman.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.