
Світова прем’єра концепції BMW Neue Klasse наближається, і саме вона стане відправною точкою для нового стилю німецького бренду. Дизайн, що поєднує сучасність і технології, буде поширений на всі моделі, включно з майбутнім седаном 5 Серії. Шпигунські фото тестового прототипу, зняті під спекотним сонцем південної Європи, дозволяють роздивитися кілька ключових деталей моделі, що з’явиться у 2027 році.
Новий BMW 5 Серії стане одним із перших серійних автомобілів, який отримає вплив філософії Neue Klasse. Фотошпигуни зафіксували тестові прототипи у щільному камуфляжі, однак вже зрозуміло, що передня частина седана стане більш виразною. Світлотехніка тепер складається з двох проєкторів, інтегрованих у збільшений блок фар, тоді як решітка радіатора, хоча й вужча за сучасну, зберігає традиційні «ніздрі» BMW з відсилкою до моделей 1990-х років. Задня частина ще прихована, але відомо, що задні ліхтарі залишаться тонкими, без суцільної світлодіодно ї смуги, а сама форма кузова збереже характерні динамічні пропорції.
Особливу увагу баварці приділили салону. Головна панель приладів переміститься до основи лобового скла, що створить ефект «вільного простору» перед водієм і нагадуватиме про футуристичні рішення Neue Klasse. Центральний дисплей виросте до 15 дюймів і стане основним вузлом керування більшістю функцій, від мультимедіа до налаштувань асистентів. Очікується поява систем автономного водіння третього рівня, які зможуть працювати не тільки на автобанах, а й у міських умовах.
Попри загальний фокус на електрифікацію, BMW не відмовиться від класичних ДВЗ. Зокрема, прототип, зафіксований на тестах, має вихлопну трубу та простіші литі диски, що може вказувати на одну з базових версій — імовірно 520 із бензиновим або дизельним двигуном. Водночас компанія планує повний спектр модифікацій: бензинові та дизельні варіанти, підзаряджувані гібриди та повністю електричні версії з одним або двома електромоторами.
Щодо запасу ходу «зеленої» версії, то BMW орієнтується на мінімум 600 км без підзарядки, що дозволить новій «п’ятірці» впевнено конкурувати з головними суперниками у преміум-сегменті. Поява серійного автомобіля очікується наприкінці 2027 року, коли модель нинішнього покоління матиме вже близько чотирьох років на ринку.