Легендарний BMW «схрестили» з Tesla та виставили на аукціон. Автомобільні аукціони

На популярній аукціонній платформі Bring a Trailer розпочалися торги за унікальний автомобіль — класичний BMW 2002, який пережив ретельну, продуману та повністю професійну електрифікацію. Йдеться про модель 1972 року випуску, пофарбовану в знаковий для бренду відтінок Golf Yellow. Зовні автомобіль майже повністю зберіг свій вінтажний вигляд, включно з оригінальною фарбою, що, за даними майстерні, не потребувала реставрації. Винятком стали лише 13-дюймові колісні диски Alpina, взуті у класичні шини Michelin XDX-B, які завершують образ ідеально збереженого купе.

Однак головні зміни приховані під капотом. Заводський бензиновий двигун і класична трансмісія зникли — їх замінила електрична силова установка, що поєднує батарею BMW i3 ємністю 33 кВт-год та електромотор від Tesla Model S. Так з’явився унікальний проект під назвою 2002te, створений мюнхенською компанією Bavarian Econs Tech. За словами фахівців ательє, це наочний приклад того, як ретро-автомобіль може зробити сміливий крок у майбутнє, не втрачаючи свого історичного шарму та візуальної автентичності.

Силовий агрегат, запозичений у Tesla, забезпечує 178 к.с. потужності та 170 Нм крутного моменту, що кардинально змінює сприйняття класичного купе. На одному заряді батареї електрифікований BMW здатний проїхати до 200 км, а розгін до 100 км/год триває лише 6,2 секунди — показник, недосяжний для більшості версій оригінального 2002. Вага автомобіля становить приблизно 1088 кг, а низький центр ваги й точна розподілена маса забезпечують дуже азартне керування — відчуття, про яке натякає й продавець у лістингу.

Конверсія торкнулася й ходової частини. Автомобіль отримав регульовані койловери KW Racing V3 Classic, а також поліуретанові сайлентблоки Powerflex, які роблять поведінку купе більш зібраною та спортивною. Водночас у машини немає коробки передач — електромотор працює «у прямому приводі», тому власник не зможе насолодитися класичним перемиканням передач, що для фанатів старої школи може бути певною втратою автентичності. Проте прихильники сучасних технологій навпаки оцінять плавність та миттєву віддачу електромотора.

Не менш ретельно оздоблена і кабіна. Хоча більшість елементів салону збережено в оригінальному стані, майстри встановили нові ковшоподібні сидіння, оновили килимове покриття й модернізували систему кондиціонування. Для музичних гурманів встановлено Bluetooth-аудіосистему з вісьмома динаміками Helix та сабвуфером, що додає сучасного звучання класичному інтер’єру.

У лістингу зазначено, що на момент створення проєкту автомобіль прибув до майстерні у винятково доброму стані — без натяку на корозію та з пробігом лише 31 000 км, що пояснює, чому оригінальний лакофарбовий шар було вирішено зберегти.

На момент написання матеріалу максимальна ставка на аукціоні становить 55 тисяч доларів, і до завершення торгів залишається ще п’ять днів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.