
Американська компанія Oilstainlab, заснована українцями Іллею та Нікітою Брідан, офіційно представила новий надлегкий суперкар HF-11 з середньомоторним компонуванням, який позиціонується як радикальна альтернатива гіперкарам на кшталт Gordon Murray T.50. Його конструкція, вага, дизайн і технічна концепція демонструють граничну орієнтацію на фанатів справжнього механічного драйву, при цьому використано ультрасучасні матеріали та рішення, серед яких і революційна модульна архітектура.
Автомобіль побудований на надлегкому карбоновому монококу з кузовними панелями зі спеціального полімеру. Завдяки цьому споряджена маса моделі не перевищує 910 кг, що дозволяє досягти виняткової динаміки та керованості. Габарити також заслуговують на увагу: довжина HF-11 становить 4335 мм, ширина — 2050 мм, а висота — лише 1120 мм. Кліренс обмежений 115 мм, що натякає на суто асфальтову експлуатацію. Колісна база — 2715 мм, а розподіл маси — 45:55 на користь задньої осі.
Підвіска адаптована під спортивне використання, а гальмівна система оснащена карбон-керамічними дисками діаметром 394 мм спереду та 390 мм ззаду. Власники можуть обрати між 18- або 20-дюймовими колесами з шинами Michelin Pilot Sport Legends для треку або Cup 2 R для дороги. Центральна особливість новинки — можливість заміни силового агрегата: клієнтам пропонують бензинові опозитні мотори та повністю електричну силову установку. Стандартна версія передбачає 4,6-літровий опозитник потужністю 600-650 к.с., тоді як топовий 5,0-літровий агрегат здатен видавати до 1200 к.с. і працювати на шалених 12 000 об/хв. Електроверсія генерує до 850 к.с., а запас ходу обіцяють на рівні до 550 км.
Передача крутного моменту відбувається виключно на задню вісь через механічну шестиступеневу або гоночну семиступеневу секвентальну трансмісію, обладнану самоблокувальним диференціалом. Всі агрегати розташовані в модульному підрамнику, який дає змогу змінювати тип силової установки, що є унікальним для сегмента суперкарів.
Салон HF-11 — це свідома відмова від сучасних цифрових рішень. На водія чекає класичний аналоговий щиток із п’ятьма циферблатами, повна відсутність сенсорів і лише великі фізичні кнопки та тумблери, розроблені з нуля. Сидіння виконані з карбону, доступні з триточковими ременями безпеки або гоночними п’ятиточковими системами фіксації. Інтер’єр можна замовити у чотирьох варіантах оформлення — з використанням голого карбону, натуральної шкіри чи замші, кольорові схеми включають відтінки червоного, графітового, коричневого й зелено-ізумр удного.
Компанія планує обмежити виробництво лише 25 одиницями. Базова версія HF-11 коштує 1,85 млн доларів США, тоді як варіант із можливістю взаємозаміни ДВЗ та електромотора оцінюється у 2,3 млн. Такий підхід робить HF-11 одним з найбільш інноваційних та рідкісних суперкарів сучасності, а участь українських інженерів у його створенні — вагомою подією для всієї галузі.
Переглянути цей допис в Instagram