
Китай заборонив автовиробникам використовувати терміни «розумне» чи «автономне водіння» під час реклами функцій допомоги водію і посилює контроль за «віддаленими» оновленнями системи, повідомляє Reuters.
Заборона надійшла від китайського міністерства промисловості та інформаційних технологій у відповідь на нещодавню смертельну аварію за участі SUV7 Xiaomi, коли авто врізалось у стовп, а водій перехопив на себе керування з ADAS лише за кілька секунд до зіткнення. Електромобіль загорівся і троє людей загинули.
Оновлені правила також включають заборону впроваджувати нові функції за допомогою оновлення ПЗ для систем допомоги водіїв, які вже використовуються клієнтом — без попереднього тесту і схвалення урядом Китаю.
Систему віддаленого оновлення ПЗ першою популяризувала Tesla і вона стала критично важливою для автовиробників, які намагаються залишатися конкурентоспроможними. Сама ж компанія Ілона Маска неодноразово піддавалась звинуваченням з приводу оманливої реклами своїх авто, як повністю автономних.
Щоб захистити себе від відповідальності, Tesla тепер сама обмежує свої терміни, називаючи найдосконалішу систему «Повністю автономним керуванням (під наглядом)», і стежить за водіями, щоб переконатися, що вони тримають руки на кермі.