
Компанія Mercedes-AMG вирішила піти на сміливий і нетиповий крок у розвитку електричних спортивних автомобілів, намагаючись зберегти ту емоційну складову, яка десятиліттями була характерною для їхніх бензинових моделей із потужними V8 і V12. Йдеться не просто про адаптацію звуку чи зовнішньої агресивності дизайну — інженери AMG працюють над повноцінною симуляцією досвіду кермування автомобілем з ДВЗ, включаючи вібрації, поведінку силової установки, а також навіть «перемикання передач» у транспортному засобі, який насправді не має коробки передач у традиційному розумінні цього слова.
На презентації концепта AMG GT XX технічний директор Mercedes-Benz Group Маркус Шефер наголосив, що одним із головних викликів для компанії є передати ту емоційну глибину, яку завжди асоціювали з AMG. За його словами, автомобіль має не лише виглядати динамічно, а й викликати враження звуком, вібрацією, ривками при розгоні або гальмуванні — так, щоб водій справді «відчував» автомобіль, а не просто керував ним. Саме цей підхід був реалізований у концепті GT XX, і в Mercedes-AMG серйозно налаштовані перенести ці напрацювання у серійну версію.
Переглянути цей допис в Instagram
Шефер також уточнив, що над відтворенням звуку AMG V8 у новій моделі працюють не просто інженери з акустики — для цього використовується особлива конфігурація динаміків, зокрема розташованих навіть у фарах. У відео, яке Mercedes-AMG опублікувала в соцмережах, чітко видно, як електромобіль імітує перемикання передач перед різкою зупинкою — візуально і акустично це виглядає і звучить так, ніби перед вами справжній бензиновий болід.
Ключову роль у втіленні цієї концепції відіграє використання осьових електромоторів, які були розроблені у співпраці з дочірньою компанією Yasa з Оксфорда. Ці компактні та потужні електродвигуни дозволяють досягти точного контролю над моментом і динамікою руху, що дає змогу програмно моделювати поведінку автомобіля з традиційною трансмісією. Шефер відверто визнає, що залучити давніх фанатів бензинових AMG — це один із найскладніших завдань для компанії у процесі електрифікації. Тому інженери прагнуть зробити електромобілі не прост о альтернативою, а повноцінним наступником духу AMG, де «емоції» стоять на першому місці.
Переглянути цей допис в Instagram