Генеральний директор BMW розкритикував пропозицію заборонити автомобілі з ДВЗ до 2035 року. Автомобільні закони України та інших країн

BMW завжди негативно висловлювалася про пропозицію Європейського союзу заборонити продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року.

В інтерв’ю журналу Automobilewoche генеральний директор Олівер Ципсе висловив сподівання, що керівництво ЄС пом’якшить цю вимогу.

Він вважає, що ЄС зрештою усвідомить, наскільки серйозно цей крок вплине на європейську автомобільну промисловість. Керівництво BMW зазначило, що скорочення майже 50000 робочих місць у Німеччині цього року «може бути якось пов’язане з регулюванням».

Ципсе вимагає переглянути не тільки заборону на двигуни внутрішнього згоряння. Очільник BMW також хотів би, щоб регулюючий орган відмовився від визначення викидів CO2 виключно як викидів від вихлопних газів. Він називає це «абсолютно застарілою» процедурою, оскільки вона ігнорує повний ланцюжок створення продукту.

«Якщо я використовую екологічну сталь, я хочу, щоб це враховувалося в моїй оцінці викидів CO2».

Це логічно, враховуючи, що автомобіль забруднює довкілля ще до того, як власник виїжджає з автосалону.

Останніми роками BMW інвестує у виробництво сталі з низьким рівнем викидів CO2, а також у більш широке використання перероблених матеріалів. Приблизно третина ваги нового iX3 припадає на перероблені матеріали. На кожен електромобіль, що сходить з конвеєра в Дебрецені, BMW використовує 740 кілограмів перероблених матеріалів.

Очільник BMW також виступає за більш екологічні види палива, такі як HVO100 замість дизельного палива та eFuel замість бензину. Обидва види палива залишають набагато менший вуглецевий слід, ніж традиційні види палива, і не знижують продуктивності.

Європейська комісія представить оновлену інформацію щодо цього пакету заходів для автомобільної промисловості 10 грудня.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.