Японська компанія Icoma офіційно представила свій нестандартний електробайк Tatamel, який може трансформуватися у звичайну валізу на коліщатках. Це рішення створив Такаміцу Ікома, який раніше працював дизайнером іграшок, тож дух «трансформерів» у цьому проєкті відчувається з першого погляду. І хоча зовні Tatamel може виглядати іграшковим, насправді це повноцінний серійний транспортний засіб, доступний для замовлення з реальним терміном виконання 2-3 тижні та ціною від 3300 доларів.
Особливість Tatamel у тому, що він складається до розмірів компактної ручної поклажі — 69 x 69 x 26 см. У такому форматі байк перетворюється на акуратну валізу, яка легко супроводжує власника у ліфті, офісі або квартирі. Це вирішує типову проблему міських мешканців, яким часто забороняють заносити велосипеди чи скутери всередину будівель. Складений Tatamel практично нічим не відрізняється від валізи, хіба що наявністю великих коліс, за які, втім, ніхто не зробить зауваження.
У розкладеному «мотоциклетному режимі» Tatamel за габаритами приблизно відповідає компактному скутеру з сидінням і має повністю придатну для щоденної міської їзди конструкцію. Його маса становить 63 кг, тому власнику не доводиться підіймати байк — достатньо просто котити його за собою, як валізу. Концепція проста й зручна: доїхати містом, скласти в лобі та забрати до квартири так само легко, як дорожню сумку.
Попри компактність і походження від дизайнерських експериментів, Tatamel отримав цілком реальну технічну начинку. Він оснащується електродвигуном на 600 Вт, але фактичний піковий показник сягає 2000 Вт. Живлення забезпечує літій-залізо-фосфатний акумулятор LiFePO? ємністю 51,2 В / 12 А-год (приблизно 600 Вт-год), який дає до 30 км реального запасу ходу. Максимальна швидкість сягає близько 45 км/год, що робить його справді корисним засобом транспорту, а не іграшкою для коротких поїздок біля дому.
Конструкція шасі також вражає серйозним підходом. Переднє колесо має діаметр 10 дюймів, заднє — 6,5 дюйма. На обох осях встановлена підвіска, включаючи задній моноамортизатор, який забезпечує неочікувано високу стабільність, враховуючи нетрадиційний форм-фактор. Вантажопідйомність становить 100 кг, тому Tatamel без проблем перевозить дорослого водія. Акумулятор завдяки хімії LiFePO? має ресурс 2000-3000 циклів, що робить електробайк довговічним і надійним. На борту є USB-порт, завдяки якому можна заряджати смартфон чи інші гаджети під час поїздки а бо стоянки.
Однією з найбільш незвичних особливостей Icoma Tatamel є можливість персоналізації. Бічні панелі байка знімні, їх можна змінювати або друкувати індивідуальний дизайн — від аніме ілюстрацій і корпоративного брендингу до власних художніх макетів. Завдяки цьому кожен Tatamel може стати унікальним і відображати стиль власника.

Опубликовал
Теги: 

