Велосипедист на гірському байку перестрибнув між двома автономними вантажівками Scania, що рухалися назустріч одна одній в автономному режимі без водіїв зі зсунутими боковими тентами.
Досить зухвалий та небезпечний трюк провели на випробувальному полігоні Scania у Швеції виробник цих вантажівок та фахівці PlusAI. Звісно, була й третя сторона експерименту — спортсмен-велосипедист.
Як йдеться у релізі Scania, подібний експеримент самотужки не варто повторювати, бо його проведення вимагає великої точності, розрахунків та вміння.
Спортсмен Метт Джонс на своєму гірському велосипеді мав у цьому складному експерименті лише одну безпечну секунду. І він нею скористався.
Стрибок у «вікно» вивірили до секунди
Розігнавшись за допомогу буксиру до необхідної швидкості він вилетів на трамплін і проскочив на велосипеді між двома автономними вантажівками, які рухалися назустріч одна одній з високою точністю.
За задумом інженерів, транспортні засоби, що працювали під керуванням автономної технології Scania та партнерської компанії PlusAI, створювали вузьке «вікно» тривалістю всього в одну секунду. Саме в цей момент Джонс мав здійснити стрибок.
У велосипедиста були свої розрахунки
Спочатку Джонс накидав ідею в блокноті, перш ніж звернутися до автономних вантажівок Scania, щоб втілити це в життя. Він покладався на їхню здатність позиціюватися майже з ідеальною точністю.
Математичні розрахунки спортсмена та інженерів показали, що транспортні засоби створюють «вікно» в якусь неповну секунду. В цей синхронний проміжок руху вантажівок проміжок Метт Джонс мав «вписатися».
Співпраця продемонструвала точність і безпеку, які може забезпечити ця технологія.
Світова прем’єра інженерних досягнень
Підготовка тривала кілька місяців і включала моделювання, тестові заїзди та детальні перевірки безпеки. За словами представників Scania, демонстрація показала високу точність та надійність фірмової автономної системи.
У компанії зазначають, що їхні автономні рішення для гірничодобувного сектору та логістики «хаб-хаб» спрямовані на підвищення ефективності й безпеки та зниження витрат і впливу на довкілля.
З технологіями штучного інтелекту
Scania вже тестує свої автономні автомобілі на європейських дорогах у супроводі водіїв-наглядачів, інтегруючи власні системи з технологіями штучного інтелекту PlusAI.
Керівник підрозділу автономних рішень Scania Пітер Хафмар наголосив, що точність і безпека є ключовими принципами розвитку транспортних систем, а проведена демонстрація стала прикладом того, як автономні технології можуть забезпечувати надійність у критичних умовах.
Яка перспектива
Проєкт показав, як автономні системи можуть впливати на майбутні транспортні операції. При цьому у Scania стверджують, що ті ж якості, що зробили цей трюк можливим — точність, передбачуваність і безпека — будуть ключовими для впровадження цієї технології в реальному світі.

Опубликовал
Теги: 

