Електричний Mercedes-Benz eEconic почали використовувати для заправки гелікоптерів. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Mercedes-Benz Special Trucks GmbH спільно з відомим виробником автоцистерн Rohr Spezialfahrzeuge GmbH реалізували цікавий проект із будівництва авіаційного автопаливозаправника на електричному шасі eEconic. Сьогодні ця машина вже почала обслуговувати гелікоптери компанії Airbus Helicopter із міста Донауверте.

Завдяки ємним акумуляторам АПЗ може працювати без підзарядки цілий тиждень. Батареї живлять електричну вісь із двома електромоторами, які сумарно розвивають постійну потужність 330 кВт. Заряджання можливе постійним струмом потужністю 160 кВт.

При колісній базі 5,5 м та габаритній довжині близько 11 м автопаливозаправник має досить невеликий радіус повороту — завдяки керованій задній осі (шасі застосовуються колісної формули 6х2).

Компанія Rohr Spezialfahrzeuge GmbH встановила цистерну ємністю 16 500 л. Тут працює гідравлічний насос для подачі пального, який живиться від електричної роздавальної коробки ePTO. Остання заряджається від основних акумуляторних батарей.

Зазначимо, що компанія Airbus Helicopter поставила за мету досягти нульових викидів СО2 вже до 2050 року. Сьогодні її вертольоти заправляються паливом із 50% вмістом екологічно чистого пального (SAF). А до 2030 року намічено сертифікацію на використання 100-відсоткового SAF.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.