
Американець продав колективний позов проти Tesla, звинувативши автовиробника у використанні алгоритмів для завищення показань пробігу вживаних автомобілів, аби зменшити кількість безкоштовних гарантійних ремонтів.
Як пише Reutres, позивач Нір Хінтон стверджує, що одометри Tesla замість реального пробігу відображають некоректні дані, які базується на стилі водіння й споживанню енергії завдяки «алгоритмом прогнозування».
Автор позову придбав кросовер Model Y у грудні 2022 року з 36 772 милями пробігу. В результаті експлуатації він помітив, що в окремі дні його одометр працював з відхиленням й показував навіть 72 милі пробігу за день, в той час, як реальний маршрут становив близько 20 миль.
Через це базова гарантія на 50 000 миль закінчилась значно раніше запланованого терміну й він втратив право на безкоштовний ремонт підвіски в розмірі 10 000 доларів. Однак, Хінтон вважає, що автовиробник все ж має компенсувати вартість ремонту.
Згідно з документами позову, він звинувачує компанію в цілеспрямованому завищенні пробігу для зменшення безкоштовних гарантійних ремонтів. Хінтон вимагає відшкодування збитків для водіїв Tesla в Каліфорнії, що потенційно охопить понад 1 мільйон автомобілів. Компанія Tesla та її адвокати заперечили звинувачення у свій бік й подала відповідний позов до федерального суду Лос-Анджелеса.