Реклама российских боевиков "Вагнера" просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров

Реклама российских боевиков “Вагнера” просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров ▪️Аналитики обнаружили в TikTok 160 видеороликов, изображающих или намекающих на насилие, которое совершают боевики частной российской компании “Вагнер”. ▪️В частности, 14 из них видео о казни бывшего заключенного Рязанской ИК-3 […]

Когда появился украинский народ и что украинцы думают о Бандере

Владимир путин и российская пропаганда часто спекулируют на теме украинской истории. Они утверждают, что украинцев как самостоятельного народа “никогда не существовало”, а сама Украина — “страна, искусственно созданная Лениным”. Именно аргументы “от истории” стали едва ли не главным оправданием российской […]

"Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю"

“Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю” Полковник рассказывает мобилизованным бойцам, что им предстоит. «С грыжами, металлическими пластинами – годны и поедут на фронт» Вторая армия мира😂

Немного юмора

Пока наша доблестная армия выгоняет всякую нечисть, можно немного насладится этим видео.  

Мы Вместе Можем Остановить Войну

Я обращаюсь к Вам – к истинным жителям России! Не к яхтам путина. Не к лимузинам шойгу. К Вам простым людям. Хватит терпеть! Выходите на улицы – это просто. Мы вместе сможем остановить войну.  

 

Ринок підтримує «акцизний» законопроєкт уряду. Ринок бензину та дизельного палива

Ухвалення проєкту закону №11256 стосовно поетапного підвищення акцизів на пальне дозволить збільшити фінансування сектору оборони й безпеки, що можливо винятково завдяки використанню внутрішніх джерел. Про це заявили в Нафтогазовій асоціації України.

«Нафтогазова асоціація України (НАУ) підтримує це непросте рішення, наголошуючи на його справедливості й ефективності порівняно з попередніми ініціативами. Цей законопроєкт передбачає поетапне підвищення й вирівнювання ставок акцизів на пальне», – йдеться у повідомленні.

Президент НАУ Ярослав Старовойтенко наголосив, що однією з ключових цілей запропонованих змін є забезпечення збалансованого підвищення акцизів на всі види моторного палива, що дасть змогу створити більш справедливі умови для всіх учасників ринку, гарантуючи, що кожен власник авто, незалежно від виду пального, братиме повноцінну участь у наповненні бюджету.

«Очевидно, що запропоновані зміни збережуть економічну вигоду для споживачів СВГ. Пропорційне підвищення акцизів на бензин і СВГ збереже різницю у роздрібних цінах на бензин і СВГ на рівні 25 грн за літр (за незмінних інших факторів), що залишить ціни на СВГ привабливими для автомобілістів. Об’єми його споживання суттєво не зміняться. За розрахунками Мінфіну такі зміни акцизів на пальне сприятимуть збільшенню бюджетних надходжень на майже 2,7 млрд грн щомісячно вже у ІІ півріччі 2024», – зазначив Старовойтенко.

Нагадаємо, згідно із запропонованими урядом змінами, вже з 1 липня поточного року акциз на бензин збільшиться до €242,60 за 1 000 літрів, акциз на дизельне пальне збільшиться до €177,60 за 1 000 літрів, а акциз на скраплений газ зросте до €165 за 1 000 літрів. А вже з початку 2028 року акцизи становитимуть:

  • для бензину – 359 євро за 1 000 літрів,
  • для дизельного пального – 330 євро за 1 000 літрів,
  • для скрапленого вуглеводневого газу – 277 євро за 1 000 літрів.

Нафтогазова асоціація України – галузеве об’єднання, що представляє інтереси найбільших гравців нафтогазового ринку. На сьогодні до складу асоціації входять найбільші гуртові, роздрібні, видобувні й переробні підприємства, що представляють національний, міжнародний, приватний і державний бізнес, серед них: WOG, ОККО, Shell, «AMIC Україна», SOCAR, KLO, UPG, «Паралель», «Укргазвидобування» і «Укрнафта».

Оновлений Toyota Wildlander оцінили у 24 000 доларів. Китайський автопром

Toyota вивела на ринок оновлений Wildlander. Модель 2024 року доступна з 2,0-літровим «атмосферником» та 2,5-літровою бензоелектричною силовою установкою. Загалом клієнтам пропонують 11 версій кросовера.

Зовні Toyota Wildlander 2024 року нічим не відрізняється від попередника. Основна відмінність оновленої моделі – розширена стандартна комплектація базової модифікації з 2,0-літровим бензиновим «атмосферником». Зокрема, модель початкового рівня наразі оснащена 12,3-дюймовою РК-панеллю приладів, яка раніше призначалася для топової комплектації.

З конвеєра оновлений кросовер оснащено передніми та задніми датчиками паркування. Також «в базі» інтелектуальна система безпеки TSS Toyota, яка включає адаптивний круїз-контроль, автоматичне екстрене гальмування, утримання у смузі руху та попередження про виїзд з неї.

Незважаючи на всі ці «придбання», базовий Toyota Wildlander подешевшав приблизно на 300 доларів до 23 970 доларів.

Також модель 2024 року пропонує управління голосом (залежно від версії), датчики контролю тиску в шинах та камеру заднього виду. Дорогі модифікації отримали проєкційний дисплей, підтримку 4G, вентиляцію/обігрів передніх сидінь, систему очищення повітря, бездротову зарядку та багато іншого.

Максимальна віддача 2,0-літрового «атмосферника» складає 171 к.с. та 206 Нм крутного моменту. Працює він у парі з безступінчастою коробкою передач CVT. Потужність бензоелектричної системи – 218 к.с. Коробка – безступінчаста E-CVT.

Цінник Toyota Wildlander 2024 року коливається у діапазоні від 23 970 до 36 500 доларів.

Італія ввела нові правила для камер контролю швидкості на дорогах. Камери та радари поліції на дорогах України

Італія запровадила нові правила використання камер контролю швидкості автомобілів на своїх дорогах. Про це повідомило агентство DPA.

Одна з найсуттєвіших змін у правилах стосується попереджувальних дорожніх знаків. Водії повинні бути заздалегідь повідомлені про радари швидкості як у міських, так і позаміських зонах.

Попередження про камери за межами населених пунктів повинні бути розміщені щонайменше за 1 кілометр до них.

Правила передбачають мінімальну відстань між окремими пристроями, а також те, що камери можуть використовуватися лише при перевищенні певної швидкості, наприклад, коли максимальна швидкість у містах становить 50 кілометрів на годину.

Указ також передбачає 12-місячний перехідний період для адаптації камер контролю швидкості до нових правил.

Міністр транспорту Маттео Сальвіні з ультраправої партії «Ліга» написав на онлайн-платформі Twitter, що камери контролю швидкості були створені для забезпечення більшої безпеки та зменшення кількості аварій, але занадто часто їх використовували для заробляння грошей і переслідування громадян.

За оцінками організації із захисту прав споживачів Codacons, на італійських дорогах встановлено близько 11 300 камер контролю швидкості – більше, ніж у будь-якій іншій країні Європи.

Іноземні туристи особливо вразливі до цих пасток.

Codacons привітала нові правила, які, за її словами, врятують автомобілістів від потоку штрафів і зупинять зловживання з боку деяких італійських муніципалітетів.