Реклама российских боевиков "Вагнера" просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров

Реклама российских боевиков “Вагнера” просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров ▪️Аналитики обнаружили в TikTok 160 видеороликов, изображающих или намекающих на насилие, которое совершают боевики частной российской компании “Вагнер”. ▪️В частности, 14 из них видео о казни бывшего заключенного Рязанской ИК-3 […]

Когда появился украинский народ и что украинцы думают о Бандере

Владимир путин и российская пропаганда часто спекулируют на теме украинской истории. Они утверждают, что украинцев как самостоятельного народа “никогда не существовало”, а сама Украина — “страна, искусственно созданная Лениным”. Именно аргументы “от истории” стали едва ли не главным оправданием российской […]

"Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю"

“Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю” Полковник рассказывает мобилизованным бойцам, что им предстоит. «С грыжами, металлическими пластинами – годны и поедут на фронт» Вторая армия мира😂

Немного юмора

Пока наша доблестная армия выгоняет всякую нечисть, можно немного насладится этим видео.  

Мы Вместе Можем Остановить Войну

Я обращаюсь к Вам – к истинным жителям России! Не к яхтам путина. Не к лимузинам шойгу. К Вам простым людям. Хватит терпеть! Выходите на улицы – это просто. Мы вместе сможем остановить войну.  

 

Розкрито подробиці про новий електромобіль Huawei Avatr 07. Електромобілі та електрокари

З’явилася інформація про новий Avatr 07. Електричний кросовер від автомобільного підрозділу Huawei надійде в продаж у Китаї з червня чи липня нинішнього року за ціною від 209 000 юанів ($28 800). Про це повідомляє сайт CarNewsChina.

Опубліковано й перші офіційні фото Avatr 07. У нього обтічний дизайн із тоненькими діодними фарами в дусі старшого Avatr 11. За розмірами кросовер співставний з Tesla Model Y.

Габарити Huawei Avatr 07 2024:

  • довжина – 4825 мм;
  • ширина – 1980 мм;
  • висота – 1620 мм;
  • колісна база – 2940 мм.

Салон Avatr 07 ще не показали, проте на шпигунських фото видно кілька дисплеїв на передній панелі. Замість дзеркал заднього виду встановлені камери. Авто отримає мультимедійну систему Huawei Harmony.

Також оприлюднені характеристики Huawei Avatr 07. Електрокросовер запропонують у чисто електричних версіях на 343 і 598 к.с. та у варіантах потужністю 314 і 492 к.с. із бензиновим мотор-генератором. У останньому випадку запас ходу на електротязі становить 188 км.

Максимальна швидкість обмежена на 200 км/год в електрокарах і на 190 км/год – в гібридах.

Toyota випускатиме бензинові автомобілі до повної заборони ДВЗ

Toyota, як і раніше, вважає, що двигуни внутрішнього згоряння досі мають блискуче майбутнє. Цим і пояснюється відмова компанії активізувати перехід на електромобілі та інвестиції в традиційні технології. Зокрема, у ДВЗ для таких моделей як GR86, GR Yaris, GR Corolla та GR Supra.

За словами президента Toyota Gazoo Racing Томоя Такахаші, жодних планів з випуску високопродуктивних електромобілів підрозділ не має. GR має намір «використовувати двигуни внутрішнього згоряння якнайчастіше». І навіть якщо ДВЗ опиниться під повною забороною, на думку Такахаші, вони «не такі вже й погані», набагато небезпечніший за вуглець.

У світлі цих заяв постає питання про долю електричного спорткупе FT-Se, концепт якого Toyota показала у жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show у Токіо. Його розробкою займався спортивний підрозділ компанії. Це було двомісне купе з двома електродвигунами, що забезпечують повний привід. За заявами розробників, з місця до 100 км/год електродводверка прискорювалася за 3,0 секунди, а максимальна швидкість досягала 250 км/год.

Як заявляв раніше керівник проєкту GR Desing Group Хідеакі Іїда, до серії FT-Se може піти після 2026 року. Наявність у спортивній лінійці електричних моделей GR була б безпрограшним варіантом, але поки Toyota більше зацікавлена у ДВЗ.

За словами Такахаші, скоротити викиди вуглекислого газу від своїх автомобілів Toyota може за рахунок гібридних технологій. Також він не виключив використання синтетичного палива. Як відомо, Toyota все ще розробляє двигуни внутрішнього згоряння, що працюють на водні.

Наразі підрозділ GR зайнятий розробкою неназваного високопродуктивного кросовера. Також очікується «двопедальна» версія GR Corolla.

Незабаром Lexus запустить у серію потужний 1,6-літровий трициліндровий турбомотор, який використовувався в концепті «гарячого» хетчбека LBZ. За попередніми даними, віддача агрегату в майбутньому компактному кросовері скаде 300 к.с. та 400 Нм крутного моменту.

Фанати Toyota Camry вимагають повернути двигун V6

Нова Toyota Camry 2024 вже вийшла на ринок в низці країн і віднині доступна виключно в чотирициліндрових версіях. Це не влаштовує прихильників моделі із США – вони вимагають повернути 3,5-літровий V6. Про це повідомляє сайт CarBuzz.

Мало того, американці зареєстрували петицію із вимогою випустити Toyota Camry 3,5 дев’ятого покоління. Зібравши голоси, її планують відправити на підприємство Toyota в Кентуккі, де випускають Camry. Автори петиції сподіваються, що хоча б після оновлення V6 таки з’явиться в лінійці.

Нагадаємо, що на ключових ринках (Північна Америка, ЄС) нова Toyota Camry буде пропонуватися лише у гібридній версії з 2,5-літровою бензиновою четвіркою та електромотором. Потужність силової установки складає 228 к.с. з переднім приводом та 235 сил – із повним.

У деяких інших країнах, як-от у Китаї, Toyota Camry 2024 також доступна із бензиновими чотирициліндровим двигуном об’ємом 2,0 л та потужністю 177 к.с. А от від 3,5-літрового V6 на 300 сил японський автовиробник вирішив поступово відмовитися на низці моделей – його вже не пропонують і для Toyota Highlander. Утім, можлива поява потужнішого 340-сильного гібрида із силовою установкою від Toyota Crown.