Електричний мінівен Mercedes-Benz VLE готується до дебюту. Шпигунські фото автомобілів

Компанія Mercedes-Benz активно готується до масштабного оновлення лінійки мінівенів і вже офіційно підтвердила розробку двох нових електричних моделей — VLE та VLS. Обидві новинки базуватимуться на новій модульній електричній платформі VAN.EA, що дає змогу запропонувати фургони у кількох конфігураціях — від розкішних родинних мінівенів до комерційного транспорту. Причому VLE стане першим представником нової епохи електричних мінівенів Mercedes і, за задумом бренду, замінить нинішню V-Class, надаючи ще більше розкоші та технологічності, водночас слуг уючи також наступником Vito у відповідній категорії.

Перші офіційні фотографії демонструють передсерійний прототип Mercedes-Benz VLE у камуфляжі, що дає змогу оцінити загальні пропорції кузова. Автомобіль має характерний для сучасних мінівенів вигляд з компактним капотом, стрімким дахом, похилим вітровим склом і вертикальною кормою. Дизайн доповнюють великі вертикальні ліхтарі, великий даховий спойлер, гладкий задній бампер і широкі зсувні двері. Передня частина електромобіля вирізняється компактною фальш-решіткою та характерними світлодіодними фарами, що обрамляють центральну панель. У нижній частині бампера розміщено повітрозабірник збільшеного розміру.

Mercedes-Benz VLE буде розрахований на вісім пасажирів і отримає в майбутньому супутню модель — VLS, яку у Mercedes описують як «гранд-лімузин» з вищим рівнем розкоші та простору. Обидва мінівени обіцяють бути кардинально новими з технічного погляду, адже VAN.EA — це платформа, створена спеціально для електромобілів, з можливістю встановлення електроприводу на одну або обидві осі. Очікується, що запас ходу складатиме до 500 км. У VLE буде використовуватись 800-вольтова електрична система, що дозволяє заряджатися з потужністю до 320 кВт, забезпечуючи блиска вичне відновлення енергії навіть у далеких подорожах.

Тестовий заїзд Mercedes-Benz VLE з маршрутом від Штутгарта до Риму показав високу ефективність: електромобіль подолав близько 1100 км із двома короткими зупинками для зарядки по 15 хвилин, що підтверджує на практиці заявлений запас ходу близько 450-500 км. Тестова версія мала задній привод і один електромотор, проте у майбутньому будуть доступні й двомоторні версії з повним приводом.

Платформа VAN.EA розділена на два основні напрями: VAN.EA-P для преміальних фургонів, включно з VIP-шатлами та розкішними мінівенами, і VAN.EA-C для комерційного транспорту. Такий підхід дозволяє чітко диференціювати цільові аудиторії та створювати техніку, максимально адаптовану під конкретні потреби.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.