Новий гіперкар Rimac Nevera R встановив одразу 24 світових рекорди. Новини автоспорту

Компанія Rimac Automobili оголосила про безпрецедентне досягнення в історії серійних електромобілів: оновлений гіперкар Nevera R встановив одразу 24 світових рекорди продуктивності, зокрема перевершив легендарне досягнення в заїзді 0-400-0 км/год, який є своєрідним еталоном інженерної майстерності в автоіндустрії. Електромобіль пройшов цей цикл за 25,79 секунди, що майже на дві секунди швидше, ніж попередній рекорд Koenigsegg Regera. Це офіційно зробило Nevera R найшвидшим серійним електрокаром у світі.

За даними виробника, нова версія гіперкара отримала покращену силову установку, яка генерує неймовірні 2107 к.с., що стало результатом модернізованих електромоторів і оновленої батареї, розробленої повністю інженерами Rimac. Завдяки цьому вдалося досягти абсолютного домінування в усіх основних дисциплінах динаміки.

Серед найвражаючіших результатів — розгін від 0 до 100 км/год за 1,72 секунди, до 400 км/год за 17,35 секунди, а також повне гальмування з цієї швидкості до нуля — все в рамках згаданих 25,79 секунди. Випробування проводились під контролем фахівців сертифікованих випробувальних центрів і фіксувалися незалежними системами Racelogic V-Box та Dewesoft, що забезпечує повну достовірність результатів.

Серед інших ключових досягнень — розгін до 60 миль/год (96,5 км/год) за 1,66 секунди, проїзд 1/8 милі за 5,13 секунди, 1/4 милі за 7,97 секунди, а також максимальна зафіксована швидкість — 431,5 км/год. Загалом Nevera R побив усі попередні рекорди, встановлені навіть базовою версією Nevera, яку тепер можна вважати попереднім поколінням на тлі такого прориву.

Окремо слід зазначити, що всі рекорди були встановлені на одному і тому самому автомобілі, у той самий день, на одній трасі — випробувальному центрі Automotive Testing Papenburg у Німеччині, що підкреслює стабільність та надійність інженерних рішень компанії.

Незважаючи на абсолютно екстремальні технічні характеристики, Nevera R зберігає практичність для щоденного використання, включаючи систему клімат-контролю, мультимедійну платформу та комфортну посадку в салоні. Проте це не масовий автомобіль — виробництво обмежене лише 40 екземплярами, а ціна кожного стартує від 2,7 мільйона доларів США.

Як наголосив засновник і генеральний директор компанії Мате Римак, це не просто комерційний успіх або набір цифр, це технологічний прорив, на досягнення якого іншим виробникам, за його словами, «можуть знадобитися десятиліття». Зі слів Римака, компанія підтвердила свою роль лідера у сфері електричної мобільності, довівши, що майбутнє автоспорту та надшвидкісних авто — безкомпромісно електричне.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.