
Ірпінська територіальна громада невдовзі стане власником двох італійських подрібнювачів Komplet K-TS 40 вартістю 204 тисячі євро.
Придбає громада ці установки за фінансової підтримки корпорації Nefco in Ukraine в рамках проєкту «Знесення зруйнованих будівель та управління відходами будівництва та знесення (CDW) у Київській області, Україна».
Зазвичай черга на такі машини довга, але замовлення для Ірпеня пішло поза чергою. За словами власника заводу Komplet Тоніно Філонзі, обидва замовлені восени будуть доставлені до Ірпеня.
Це підприємство є провідним виробником компактних рециклінгових установок. В напівзруйнованій місцевості такі машини вкрай необхідні. В першу чергу це дозволить повторно використати з повалених житлових будинків, промислових, соціальних споруд матеріал після подрібнення.
По-друге, завдяки таким машинам можна розв’язувати екологічні проблеми регіону, позбавляючи землі від величезної кількості битої цегли, бетонних брил, шматків асфальту. Все це забирається зі звалищ, йде на перероблення і повторно використовується у будівництві.
У короткому повідомленні не вказується модель установки, але відеосюжету про відвідини заводу делегації з Ірпеня показали потужний барабанний гуркіт (грохот) K-TS 40 з живленням від ЛЕП в 380 В. Втім, може за потреби стояти 60-сильний дизельний двигун.
Зазвичай клієнти замовляють повністю електричні установки, що знижує експлуатаційні витрати та витрати на обслуговування. Однак у повідомленні моторна версія не вказана.
K-TS 40 переробляє будівельний непотріб на три основні фракції — від найдрібнішої до максимально великої. Сито розподіляє просіювання через соти розміром від 3 до 60 мм.
Продуктивність на виході зазначена в межах 100 т/г, але все залежить від розміру сита, завантаженого матеріалу. З крихкою цеглою зробити можна значно більше, чого не скажеш про уламки бетону чи каменю.
Обидві машини на гусеничній ходовій ще виготовляються, а обсяг робіт на них розписано: ворожий наступ на підступах до столиці наробив багато шкоди, на відновлення потрібні роки. Тому працюватимуть обидві машини круглий рік у кілька змін та без вихідних.