Реклама российских боевиков "Вагнера" просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров

Реклама российских боевиков “Вагнера” просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров ▪️Аналитики обнаружили в TikTok 160 видеороликов, изображающих или намекающих на насилие, которое совершают боевики частной российской компании “Вагнер”. ▪️В частности, 14 из них видео о казни бывшего заключенного Рязанской ИК-3 […]

Когда появился украинский народ и что украинцы думают о Бандере

Владимир путин и российская пропаганда часто спекулируют на теме украинской истории. Они утверждают, что украинцев как самостоятельного народа “никогда не существовало”, а сама Украина — “страна, искусственно созданная Лениным”. Именно аргументы “от истории” стали едва ли не главным оправданием российской […]

"Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю"

“Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю” Полковник рассказывает мобилизованным бойцам, что им предстоит. «С грыжами, металлическими пластинами – годны и поедут на фронт» Вторая армия мира😂

Немного юмора

Пока наша доблестная армия выгоняет всякую нечисть, можно немного насладится этим видео.  

Мы Вместе Можем Остановить Войну

Я обращаюсь к Вам – к истинным жителям России! Не к яхтам путина. Не к лимузинам шойгу. К Вам простым людям. Хватит терпеть! Выходите на улицы – это просто. Мы вместе сможем остановить войну.  

 

Електромобілі Volvo нового покоління заряджатимуться втричі швидше. Електромобілі та електрокари

Volvo стала першим виробником, який застосував фірмову технологію Breathe Charge британської компанії Breathe Battery Technologies. Заснована у 2019 році, вона займається розробкою програмного забезпечення для керування зарядкою електромобілів. Зокрема, дозволяє контролювати стан батареї для скорочення часу заряджання та збільшення запасу ходу.

У Volvo очікують, що Breathe Charge майже на третину скоротить час, необхідний для швидкого заряджання електромобілів нового покоління з 10 до 80% ємності. Як стверджується, у ході тестів покращення склало від 15 до 30% залежно від типу акумуляторної батареї.

Програмне забезпечення Breathe використовує адаптивний підхід для керування акумулятором в режимі реального часу. Тоді як традиційна зарядка здійснюється поетапно з урахуванням певного алгоритму.

Застосовані Breathe алгоритми враховують стан блоку, щоб уникнути утворення металевого покриття на поверхні анода. У літій-іонних батареях він зазвичай складається з графіту. Поява металевого шару сприяє зменшенню ємності акумулятора та збільшенню внутрішнього електричного опору. Це не тільки впливає на продуктивність електромобіля, а й прискорює процес старіння батареї.

Ще один побічний ефект літієвого покриття – утворення дендритів. Вони нагадують коріння рослини і зрештою, розростаючись проникають між анодом та катодом. Що призводить до загибелі батареї. Уникнути цього дозволить інтелектуальне програмне забезпечення.

ПЗ завжди мало важливе значення для високовольтних літій-іонних акумуляторів із вбудованими системами управління. З розвитком технології воно може стати не менш важливим у розробці акумуляторів, ніж еволюція хімії.

Volkswagen показав оновлений електромобіль ID.3 Pro S. Електромобілі та електрокари

Лише через рік після дебюту оновленого Volkswagen ID.3 автовиробник представив чергову серію оновлень популярного електромобіля. Так, новинка від німецького бренду отримала потужніший електродвигун, а вся лінійка отримала переваги від найновішої інформаційно-розважальної системи, нових функцій і більш швидкої зарядки.

Volkswagen ID.3 Pro S раніше мав електромотор потужністю 201 к.с., після оновлення його потужність збільшилася до 228 к.с. Цікаво, що власники авто у Європі можуть оновити свої електромобілі після покупки по «повітрю».

Завдяки більш потужній силовій установці електромобіль може розганятись від 0 до 100 км/год за 7,1 секунди, що на 0,8 секунди швидше, ніж раніше. Крім того, було покращено ефективність електродвигуна, додавши 13 км до комбінованого запасу ходу за циклом WLTP, який тепер оцінюється в 559 км.

Окрім того, акумуляторна батарея ID.3 ємністю 77 кВт.год тепер пропонує функцію попереднього кондиціонування, доводячи його до оптимальної температури перед заряджанням. Це дозволяє заряджатись від зарядних станцій потужністю до 175 кВт.

У салоні ID.3 Pro S прописався 12,9-дюймовий сенсорний дисплей. Він має менше кнопок і працює на новітній операційній системі з інтеграцією ChatGPT. Компанія також покращила проекційний дисплей доповненої реальності в ID.3.

Серед нових функцій електричного Volkswagen – програма Wellness App із кількома режимами, які відповідно змінюють освітлення, звук і кондиціонування повітря. Окрім того, у якості опції тепер доступна 480-ватна аудіосистема від Harman Kardon. Volkswagen ID.3 Pro S вже доступний для замовлення в Німеччині за ціною від 47 595 євро.

Rezvani готує броньований позашляховик Arsenal. Рекламні тизери нових автомобілів

Модель називається Arsenal і її дебют запланований на найближчі тижні. Подейкують, що в основі новинки лежить архітектура від General Motors.

Наразі компанія Rezvani Motors не розкриває подробиць про майбутню модель. Автовиробник лише поділився тизерними зображеннями позашляховика. Проте, відомо, що Arsenal пропонуватиметься з двома різними двигунами потужністю 675 к.с. та можливістю встановлення броні.

Rezvani заявляє, що новинка буде «найдосконалішим броньованим автомобілем класу люкс з передовими технологіями бронювання». Ймовірно, замість балістичної сталі авто обладнають композитним матеріалом, який має меншу вагу і забезпечує рівень захисту B6.

Це означає, що броня Arsenal зможе витримати кулі пістолетів та гвинтівок. Також відомо, що модель матиме агресивний дизайн, подібний до військових броньовиків. Компанія також повідомила що автомобіль матиме 7 місць.

Орієнтовна вартість Rezvani Arsenal становить 225 тисяч доларів. Проте, вищезгадана броня є опційною, а тому суттєво підвищіть вартість.

У своїй заяві Ферріс Резвані, власник компанії Rezvani Motors, сказав: «Це не звичайний автомобіль, це захоплююче поєднання розкоші, безпеки та інноваційного дизайну».