Цитата(yurko @ 6.1.2010, 22:59)

...
Ти писав, що замінив кришку на Лузар. Гімно ще те! За допогою того самого бачка і насоса з манометром перевіряв ці лузари прямо на базарі при купівлі. Знайшов одну, що відповідає параметрам з трьох!!! Така гарненька, в упаковці...
Як би я міг перевірити свою кришку з допомогою твого приладдя? Можу і сам таке зібрати, але то зайві гроші.
Цитата(yurko @ 6.1.2010, 22:59)

Спробуй зняти патрубок з ДУ на робочому двигуні. Я пробував коли повітря з системи виганяв - з нього тосол льє як з крану.
Я так і робив. Тобто знімав шланг з ДВ на роб. дв. Але справа в тому, якщо просто зняти шланг і не закрити пальцем патрубок в дроселі, то помпа через шланг виганяє тосол, а через патрубок ДВ затягує повітря в СО. Якщо закрити пальцем патрубок ДВ, то тосол перестає литись на ХХ, починає, коли погазувати. Ти зараз навів мої думки на відповідь на моє запитання. Підключати тре ближче до радіатора, бо там паровідвідний шланг залитий тосолом (біля розширювального бачка паровідвідний шланг порожній, може затягнути повітря через дросель в СО) і поки не відкриється велике коло повітря не виштовхне з СО, але і не затягне через ДВ. Зате тепер є можливість стравити повітря з самої верхньої точки СО, не знімаючи шланг з дроселя, при умові що термостат відкритий на велике коло. Тобто повітря саме буде стравлюватись, при прогрітому двигуні до робочої температури.
Цитата(yurko @ 6.1.2010, 22:59)

Якщо через трійник, запустити цей потік у бачок, мимо термостату і радіатора, далі ти розумієш що буде
І доречі нічого страшного не буде, бо розш. бачок знаходиться в великому колі, тому поки не відкритий термостат, тосол не має можливості циркулювати через бачок.
Цитата(yurko @ 6.1.2010, 22:59)

Треба бачок в мале коло переносити...
Буде прогріватися трохи довше, але відпаде проблема з протіканням пічки та корками, яких не можливо вигнати.
Чому ти вважаєш, що перестане текти пічка? Надлишковий тиск в СО все рівно буде присутній. А радіатор пічки конструктори ВАЗу ставили через задницю, то правда. Ось він як в нас стоїть і чому в ньому булькає повітря.
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаТи правий, з нього практично не можливо вигнати повітря.
Yurko, а що в тебе також повітряний корок в радіаторі пічки?