Цитата(vazuk @ 18.1.2017, 20:43)

РХХ не мiнявся! ,але що він має до компресії?
Ну той регулятор таки досить капризний, і раз дійшло по часу до заміни ременів - то його хоча б почистити від бруду.
А взагалі - скільки років і пробігу авті?
Добре, а куди поділась компресія за одну ніч??
Трабли почалися після втручання кривих рук - правильно? Заміна була чисто профілактична, то й шукати потрібно там де лазилося.
Що робилося:
- рег. капанів? Виставили замалі зазори, або вони прогоріли?
- заміна ремня ГРМ? Тут ти пишеш, що неспівпадіння міток виключаємо, бо перевіряв.
Раджу ще раз перемірити компрессію і, як написав Тиссен, з маслом і без:
- якщо з маслом компрессія з"явиться - залягання кілець пооршня (як вариант) Але до того вже б повинен валити дим зі всіх щілин, в першу чергу з сапуна і перти масло на оборотах.
- якщо ні - підозра на прогар клапанів, або малі зазори і їх неповне закриття...
Але такими гаданнями ми нічого не порадимо, аборт по телефону, потрібно шукати вдумливого моториста і електрика, а так тобі просто загроблять авто експериментами.
ПС. І ще прийшло в голову: для заміни ременів знімався шків приводу генератора, той що з зубчиками для датчика колінвалу, якщо його недокрутили і він дістав люфт на шпонці - також можуть бути подібні проблеми з ХХ. Я вже навіть не виключаю, що могли пошкодити сам датчик колінвалу.
ІМХО. компрессія і "все пропало!" - новий двигун шукай, я рахую що це останнє, що можна було б підозрювати, причина десь трохи вище до поверхні, не так глибоко.