Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Компресія.
Лада Калина Клуб в Украине > Техничка > Двигатель и трансмиссия
Страницы: 1, 2, 3, 4
dudik
Забув написати що компресію я міряв...В першому 12, други і третій десь 11, а четвертий 10 з чимось там...
ven
Всем приветъ!
Цитата(dudik @ 10.2.2009, 12:29) *
Забув написати що компресію я міряв...В першому 12, други і третій десь 11, а четвертий 10 з чимось там...

Ну блин Вы даете. 0.5 уже докуя. Смотрите клапана. Мож повезло. Нетъ-в морг!
Удачи!
dudik
Якщо я вірегулюю клапана десь інше ніж на гарантійному СТО гарантія пропаде?
Shyma
скажу тобі так.... я теж довго мучився з цим питанням і поїхав на гарантію, відрегулював клапана, заплатив 100 грн(при тому звук двигуна мені не подобався). Через деякий час поїхав до свого майстра, який після діагностики сказав що половина клапанів була не відрегульована. Заплатив йому ще 60 грн. Виїхав з нормальним звуком двигуна і довольний досі. Вибирати тобі.

Добавлено:
ТОбто вийшло так : я відрегулював клапана на сервісі.... а потім перерегулював у майстра. Але про це я їм не сказав, тобто вони думають що класно регульнли мені клапана... ая просто попав у 160 грн. за регулювання )))))))
dudik
Бачиш в тебе така ситуація.... А як зараз поїду регулювати то можу втратити гарантію... А яка має бути компресія в циліндрах? Тобто яка допустима?
Shyma
ти мене не зрозумів !!!! Я був на гарантії (так само як ти боявся її втратити)і тому поїхав на свій сервіс (гарантійку) де мені відрегулювали клапана за 100 гривень! Але мені погано їх відрегулювали.... і після того я поїхав до свого майстра та й переробив. Вони ніяк не відрізнять своє регулювання від чужого. Тепер зрозумів??

Я брехи не буду точно не знаю Здається має бути 12.
dudik
та я прекрасно зрозумів з першого разу..просто не дуже то хочеться їздити і до них і до когось іншого зразу ж в той день..І взагалі чесно кажучи мене вже від того сервісу на Лінкольна ТУШНИТЬ... Блін знаю там вже кожного як в себе вдома..То не нормально..
Zulus
Ребяты, человеки, ну прям как дети малые с этой гарантией. Да как ГСТОшник запомнит на какой машине он как регулировал клапана? За что они снимут с гарантии, при регулировке не на ихнем ГСТО, вы что вносите конструктивные изменения в оборудование автомобиля. А если сам отрегулировал, тоже снимают? При таком подходе забить на это СТО, дешевле в дальнейшем будет. Я тоже после второго ТО ездил для перерегулировки, правда ТО проводилось без моего присутствия, хоть и уверяли что все чики-пики отрегулировали, на 2-ом и 3-м цилиндрах пришлось переделывать. После этого наверное на ТО-3 фиг к ним поеду. ИМХО ну нехотят они бесплатно качественно что-то делать.
Shyma
Майстер сказав так........ що найменше що мусить бути це 8! а впринципі нормально від 10- до 12. Так що навіть не знаю що сказати... Але коли мені міряли десьна 30 чи 35 тисяч, то у мене були всі у межах 12.
dudik
все одно лапан постукує..я сам то чую..не професійним вухом....
ArtK
Цитата(Shyma @ 10.2.2009, 17:43) *
Майстер сказав так........ що найменше що мусить бути це 8! а впринципі нормально від 10- до 12. Так що навіть не знаю що сказати... Але коли мені міряли десьна 30 чи 35 тисяч, то у мене були всі у межах 12.

На таких зазорах твій двигун буде працювати як пилорама, нормальний зазор це від 0,3-0,25
Shyma
))) я про компресію ))) не про зазор між клапанами.
mastergid
в мене 14---14,2---13---13 міряв коли було 8500 км, зараз 15800км. В попередній 093 12,5 в усіх
scorpion_vp
Цитата(ArtK @ 10.2.2009, 19:37) *
На таких зазорах твій двигун буде працювати як пилорама, нормальний зазор це від 0,3-0,25



Цитата(Shyma @ 10.2.2009, 21:44) *
))) я про компресію ))) не про зазор між клапанами.


Мається на увазі зазор, тобто різниця показів компресії між ціліндрами має бути не більше ніж 0.3-0.25атм.
Я згідний.
Треба в себе поміряти.
dudik
Блін..Якщо такий зазор малий має бути то шо мені тоді з тим робити? В мене в 10 разів зарор більший виходить...
scorpion_vp
Спочатку регульнути клапани. Знов поміряти компресію. Тоді можна буде щось думати в залежності від результату показів компресометра.
Якщо позатискувані клапани(малий зазор) - це дуже погано, якщо зазор завеликий - це не так смертельно.
Відрегулюй клапани, поміряй компресію, відпишись, а далі подумаєм.

Добавлено:
Як міряти компресію:
1.Викрутити всі свічки.
2.Поставити авто на стояночне гальмо і ручку КПП перевести в нейтральне положення.
3.Вкрутити компресометр на місце свічки і збити покази на "0".
4.Натиснути педаль акселератора до упора, тримати натисненою під час виконання п.5.
5.Здійснити пуск двигуна на 4-6с
6.Повторити процедуру (починаючи з п.3) для всіх ціліндрів.
ArtK
Цитата(dudik @ 12.2.2009, 11:47) *
Блін..Якщо такий зазор малий має бути то шо мені тоді з тим робити? В мене в 10 разів зарор більший виходить...

Нехай перевірять клапана, якщо ні, тоді швидше за все, один або пару клапанів підгоріли. d_good_luck.gif
scorpion_vp
Цікавить яка компресія в ціліндрах має бути (від макс. до мін. значення)? Ще цікаво в кого яка компресія і який пробіг на даний час?
mastergid
Цитата(scorpion_vp @ 10.12.2009, 22:16) *
Цікавить яка компресія в ціліндрах має бути (від макс. до мін. значення)? Ще цікаво в кого яка компресія і який пробіг на даний час?

Подібне питання було десь на форумі. Можу сказати від себе на наших моторчиках 1.6 8кл норма від 12 до 15 кгс/см2 менше і більше негуд. dry.gif
в мене 1-14, 2-13,3-13.5,4-14 і це було до установки вала, а зараз самому цікаво яка компресія rolleyes.gif
scorpion_vp
Ну тоді напевно мій мотор майже труп, або компресію міряли хріновим компресометром. Наміряли мені 1-10,5 2-10,5 3-10,8 4-10,5, це після регулювання клапанів і на прогрітому моторі. Тепер, щоб переконатись поїду до знайомого, в якого є компресометр, в якому я дійсно впевнений.
П.С. Я звичайно дуже сумніваюсь в таких показниках, бо двигун має адекватну тягу при різкому натисканні на педаль газу. Якщо рушити на першій і під час руху різко вдавити педаль газу, то колеса зриваються в букс, тому сумніваюсь в таких показниках.
mastergid
Завтра буду у Львові і маю новий компресометр зразу перевірим і я перевірю одразу під шумок
ZZZ
пробег 70 тыщ компресия во всех цилиндрах 13,5
масло меняю каждые 5 тыщ, каждые 10 регулировка клапанов, и кручу двигатель до 7500
AlMiGu
Цитата(scorpion_vp @ 10.12.2009, 23:24) *
Ну тоді напевно мій мотор майже труп, або компресію міряли хріновим компресометром. Наміряли мені 1-10,5 2-10,5 3-10,8 4-10,5, це після регулювання клапанів і на прогрітому моторі. Тепер, щоб переконатись поїду до знайомого, в якого є компресометр, в якому я дійсно впевнений.
П.С. Я звичайно дуже сумніваюсь в таких показниках, бо двигун має адекватну тягу при різкому натисканні на педаль газу. Якщо рушити на першій і під час руху різко вдавити педаль газу, то колеса зриваються в букс, тому сумніваюсь в таких показниках.

Скорее всего компрессометр врёт, но врёт неплохо, т.к. все показатели почти одинаковые wink.gif
Shyma
Дай знати як перевіриш.. Тре буде людині сказати, що у нього техніка застаріла )))

А клапана то хоч відрегулював ?? ))))
AlMiGu
Цитата(Shyma @ 10.12.2009, 23:46) *
.....А клапана то хоч відрегулював ?? ))))

Ну я думаю, що там щупи точно не стерлися та й диски проставочні в нормі wink.gif
scorpion_vp
Клапана відрегулював (всього на двох циліндрах 3-му і 4-му на впуску трохи зазор був завеликий, решта в нормі), тому зразу і міряв компресію. Домовився з мастергідом завтра перевірити компресію його новим компресометром. Якщо показники будуть інші, то я сам передзвоню Андрію.

Добавлено:
І ще на всякий пожежний питання. При заміні привідного ремня, якщо помилитись на один зуб, компресія може впасти, чи ні?
ZZZ
может влиять
Serega
Цитата(scorpion_vp @ 10.12.2009, 23:57) *
І ще на всякий пожежний питання. При заміні привідного ремня, якщо помилитись на один зуб, компресія може впасти, чи ні?


Думаю, что ты б заметил.

При замере все свечи выкручивал? Мы как-то с ZZZ меряли компрессию на моей машине, так оказалось, что если выкручена только одна свеча, где меряешь, показатели меняются каждый раз при новом замере. В книге по ремонту ничего не написано, но судя по картинке нужно выкручивать все свечи.

ZZZ, так я тебя уже по пробегу что-ли обогнал??? smile.gif (тише едешь - больше пробег)
blistograd
Главное чтобы компрессия была во всех цилиндрах одинакова плюсьминус 0,2. если разница больше-это уже хуже.
У меня компресометр "Друг" так там в инструкции так написано
scorpion_vp
Коротше кажучи інфа для роздумів. Як міряв компресію. Прогрів двигун до робочої температури. Викрутив всі свічки, витягнув роз"єм з модуля запалення. Під час заміру натискав педаль газу до упору (повністю відкритий дросель) і стартером крутив двигун до зупинки стрілки компресометра на певному значенні. Компресію міряв, після регулювання клапанів, ТРЬОМА зовсім різними (навіть з вигляду) компресометрами. І от що з цього всього вийшло:
1-й раз. Просто повторюю для наглядності картини. Зразу ж після регулювання клапанів. Міряв моторист своїм компресометром. Компресометр закручувався на місце свічки.
Ось дані: 1-10,5...... 2-10,5...... 3-10,8...... 4-10,5
2-й раз. Міряли компресометром, який має mastergid. Компресометр притискавсядо отвору свічки (без закручування).
Ось дані: 1-11,5...... 2-11,5...... 3-11,5...... 4-12,0
3-й раз. Міряв компресометром з маг. Альцест (колись я в ньому працював і міряв цим компресометром компресію в попередній машині Сеат Ібіза), при чому він в них використовується для перевірки компресії не тільки в чотиритактних, а і в двотактних двигунах. Цей закручувався на місце свічки.
Ось дані: 1-13,5...... 2-13,6...... 3-14,0...... 4-13,5

wacko.gif Кому вірити? big_boss.gif
blistograd
бери середнє арифметичне biggrin.gif
R_S
Был сегодня на ГСТО по причине чеков на холодном моторе (пропуски воспламенения, пропуски зажигания во втором и четвертом цилиндре), повышенный (на 2 л) расход бензина по сравнению с прошлым аналогичным сезоном.
Измерили компрессию. Результат 13, 11, 13, 10 ну и там плюс минус около этих чисел smile.gif .
Оставил машину на ГСТО, на гарантийный ремонт. В след. среду начнут. Отпишусь в теме по ГСТО ул. Озерная 1 (Киев).

з.ы. Может еще кто-то сомневается, нужна ли нашим лотерейным машинам гарантия? ignat_02.gif
Задавайте вопросу в соответствующих темах...

Добавлено:
Цитата(scorpion_vp @ 11.12.2009, 13:58) *
wacko.gif Кому вірити? big_boss.gif

Думаю, что одно должно радовать: что не смотря на разные числа при разных замерах, компрессия в цилиндрах двигателя более-менее ровная.
scorpion_vp
Різниця в показах між циліндрами в 0,5 атм вже не є добре. Нормально - це коли різниця до 0,3 атм. Так шо в мене також не дуже "гуд".
R_S
Цитата(scorpion_vp @ 11.12.2009, 16:42) *
Різниця в показах між циліндрами в 0,5 атм вже не є добре. Нормально - це коли різниця до 0,3 атм. Так шо в мене також не дуже "гуд".


Зря переживаешь. Возьми в учет еще погрешность прибора. У тебя такая разница и с новья могла быть.

Мне измеряли вообще интересным прибором. Выкрутили все свечи. Прибор вставлялся в отверстие и прижимался рукой.
А интересно в нем то, что компрессию он рисовал грифелем на проградуированной шкале. Каждый замер около 3-х секунд работы стартеров. Прибор рисует черту, потом поле смешается на щелчок в сторону (я так понял), след. измерение. В итоге достается пластина с 4-мя параллельными вертикальными линиями - компрессия, сбоку числа и горизонтальные линии - номинал.

Добавлено:
Мой пробег около 38 тыс. км.
scorpion_vp
Да, ужжжжж, на 38тис км такі проблеми з двигуном. Мій пробіг зара складає 54тис км. Лию тільки Кастрол Магнатек (синтетику). Масло під час заміни чорніше чорної ночі. Як регулювали клапана, то голова в середині взагалі чистенька була. Мож і дійсно не тре хвилюватись. З тих трьох замірів компресії, довіряю на 99% останньому, перших два, щось не внушають довір"я, враховуючи теперішню тягу двигуна і допис Віталіка №5(вище в цій темі). Так що, час покаже.
blistograd
намерял свою. Пробег 30000. масло всегда получинтетика статоил 10в40.
Проверка на прогретом моторе после ругулировки клапанов. компресометр тот что вкручивается

1.13.8
2.14.0
3.13.6
4.13.5

Не парюсь аж нисколечки.Это ж ВАЗ.
Главное что не 7 в одном из цилиндров.
scorpion_vp
Ну от і ти підтвердив, що в мене компресія найбільш правдива в третіх показах.
ZZZ
ВадимК прикольно диагностику проводит, по каждому цилиндру отдельно, непомню чем, но результат очень отвечал ощущения - один цилиндр в опе, поменял форсунку и всё ок. а по компресии она просто не должна разница... Если бы был провал ты бы почуствовал, в масле было бы много примесей (у меня уже чёрное через 1тык, так что это не показатель)
scorpion_vp
Був би в Києві, під"їхав би до ВадимКи... Та й в принципі я не дуже парюсь, бо бачу, яка тяга зараз в авто. А про масло, так це добре, що чорніє, значить вимиває все нормально. Гірше, як би не чорніло.
Zmey
доброго часу суток!!! компресія 1,2,3,4 - 13,8 (64300 км) blush2.gif
scorpion_vp
Цитата(Zmey @ 16.1.2010, 23:42) *
доброго часу суток!!! компресія 1,2,3,4 - 13,8 (64300 км) blush2.gif



Це добре.
Alex74
Ребята меряли компрессию в 3х цилиндпах по 12 а в 4 -7.И это с пробегом в 13800.Клапана регулировал на 10000.Скажите это может быть что на 4 цилиндре не отрегулированны клапана.Или это уже надо головку вскрывать и смотреть.Просто с гарантийки спрыгнул и теперь жалею.Подскажите что делать в таком случае.На СТО где мерял сказали что вскрывать надо.А я думаю просто если клапана не отрегулированы ведь тоже может не быть компрессии или как???
Shyma
Цитата(Alex74 @ 28.3.2010, 9:57) *
Ребята меряли компрессию в 3х цилиндпах по 12 а в 4 -7.И это с пробегом в 13800.Клапана регулировал на 10000.Скажите это может быть что на 4 цилиндре не отрегулированны клапана.Или это уже надо головку вскрывать и смотреть.Просто с гарантийки спрыгнул и теперь жалею.Подскажите что делать в таком случае.На СТО где мерял сказали что вскрывать надо.А я думаю просто если клапана не отрегулированы ведь тоже может не быть компрессии или как???


Регулювання звичайно дає своє, але не думаю що регулюванням можна додати 5-7 пунктів до компресії. Вже хтось говорив про прогорівший клапан... може ситуація повторюється...
Олежа
Все 4 по 15-ке +- 0,1
пробег 130 000
масло MOTUL
cool.gif

PS если комприсометр не врет biggrin.gif
Boris
Цитата(Alex74 @ 28.3.2010, 10:57) *
Ребята меряли компрессию в 3х цилиндпах по 12 а в 4 -7.И это с пробегом в 13800.Клапана регулировал на 10000.Скажите это может быть что на 4 цилиндре не отрегулированны клапана.Или это уже надо головку вскрывать и смотреть.Просто с гарантийки спрыгнул и теперь жалею.Подскажите что делать в таком случае.На СТО где мерял сказали что вскрывать надо.А я думаю просто если клапана не отрегулированы ведь тоже может не быть компрессии или как???


Обычно компрессия в отдельном цилиндре теряется при лопнувших/залёгших кольцах, прогоревшем клапане, разрушенных втулке клапана или проблемах с пружинами. Не нравится мне ситуация с пропавшей компрессией в цилиндре через 3 тыс. после регулировки клапанов. Ну очень похоже, что толстоватые шайбы в этот цилиндр поставили... И есть вероятность прогоревшего клапана. А как проверить на прогар клапан, не снимая головки - ничего в голову не приходит. Обычно это проверяется через керосин на снятой головке. Начни с того, что просто достоверно определи зазоры клапанов в этом цилиндре и попробуй сравнить жесткость пружины этого клапана по сравнению с другими.
R_S
Цитата(Boris @ 31.3.2010, 2:23) *
А как проверить на прогар клапан, не снимая головки - ничего в голову не приходит.

Теоритически можно и не снимая головы, но для этого нужно иметь эндоскоп (типа такого: http://www.endoskop.ru/autoservice/ ) , который можно просунуть через свечное отверстие и визуально оценить кромки клапанов.
scorpion_vp
Цитата(Boris @ 31.3.2010, 2:23) *
А как проверить на прогар клапан, не снимая головки - ничего в голову не приходит.

Залий в циліндр 50гр моторного масла і міряй компресію, якщо не зміниться, значить прогорів, або зігнутий клапан.

Цитата(R_S @ 31.3.2010, 11:38) *
Теоритически можно и не снимая головы, но для этого нужно иметь эндоскоп (типа такого: http://www.endoskop.ru/autoservice/ ) , который можно просунуть через свечное отверстие и визуально оценить кромки клапанов.

R_S ти б ще через глушник порадив компресію міряти.
mastergid
В мене 14-13.5-13-14 і мотор трохи потрухує але їде гарно. Може зняти голову і попритирати клапана?
R_S
Цитата(scorpion_vp @ 31.3.2010, 11:47) *
Цитата(R_S @ 31.3.2010, 11:38) *
Теоритически можно и не снимая головы, но для этого нужно иметь эндоскоп (типа такого: http://www.endoskop.ru/autoservice/ ) , который можно просунуть через свечное отверстие и визуально оценить кромки клапанов.

R_S ти б ще через глушник порадив компресію міряти.

Невозможного ничего нет. Можно и через выхлопную трубу smile.gif . При наличии данного аппарата можно выполнить осмотр тарелок выпускных клапанов внутри головы через выходные отверстия со снятым выходным коллектором. Тоже самое можно сделать и с впускными клапанами, но через впускные отверстия и снятым впускным коллектором.

Но с другой стороны метод с маслом также позволяет определить, что является причиной потери компрессии: кольца или клапана.

Так, что была бы фантазия и соответствующий инструмент smile.gif ...
Boris
Цитата(scorpion_vp @ 31.3.2010, 11:47) *
...R_S ти б ще через глушник порадив компресію міряти.

Масло - непогано. Але ендоскоп, коли б він був, більш інформативно. Шукаємо знайомих медиків... smile.gif
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
IPB NULL RU