Підігрів бачка омивача. |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Підігрів бачка омивача. |
![]()
Сообщение
#61
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
scorpion_vp ок! ... концы трубок надо было немного развальцевать, сделать небольшие утолщения, что бы обезопасить себя от слета шлангов, такое возможно , есликрышка СОД , перестанет сбрасывать давление. [attachment=6255:27112008178.jpg] вот на фотке левый конец делал медник спец инструментом а правый я сам обычными плоскогубцами , делаем сначала "юбочку" а потом края поджимаем до шарообразного вида , и готово ![]() Слушне зауваження! Скоро буду міняти помпу, зразу розвальцюю кінці трубок. и еще, прошу разрешения стянуть твой отчет к себе на форум ссылка на пост и авторство гарантируются, или если будет желание приходи ![]() Без проблем. Буду радий, якщо комусь це допоможе. Добавлено: конечно если есть откуда взять тосол, то лучше делать подогрев от него. Є ще варіант взяти тосол з паровідвідної трубки радіатора. Мінус, поки не відкриється термостат, бачок з омивайкою підігріватись не буде. Добавлено: Забув написати. Бюджет підігріву складає: - 1м мідної трубки = 20грн - 2шт по 1м гумових паровідвідних шлангів = 30грн - 2шт ущільнювальних гумки = 8грн - 2шт хомути = 3грн Разом 61грн (= ~ 4-8л незамерзайки). ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#62
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 61 Регистрация: 9.1.2008 Пользователь №: 270 Из: Донецк Авто: ВАЗ 21112 1,6 8v Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Є ще варіант взяти тосол з паровідвідної трубки радіатора. Мінус, поки не відкриється термостат, бачок з омивайкою підігріватись не буде. вообще то будет ![]() даже при полностью закрытом термосе, малая часть тосола уходит в большой круг на моей десятке , это видно не вооруженным глазом, как в расширительный бачек бъют струи из двух пароотводов. Другое дело , что пока прогреется все на большой круг ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Добавлено: p.s. термос исправен , это особенность конструкции Добавлено: Добавлено: Забув написати. Бюджет підігріву складає: - 1м мідної трубки = 20грн - 2шт по 1м гумових паровідвідних шлангів = 30грн - 2шт ущільнювальних гумки = 8грн - 2шт хомути = 3грн Разом 61грн (= ~ 4-8л незамерзайки). ![]() Обратите внимание это РАЗОВЫЕ затраты, окупаемость ......... смотря кто как поливает........... потом чистая прибыль , даже если покупать незамерзайку и бодяжить........ ![]() -------------------- а можно десятковод потусуется с вами?
Ты не одинок в своих мытарствах ?! ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#63
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 59 Регистрация: 5.12.2009 Из: Сахновщина Пользователь №: 5.095 Из: Сахновщина Харьковская область Авто: 11174 универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Как ты ее не грей, на стекле она сразу замерзнет!!!
|
|
|
![]()
Сообщение
#64
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 61 Регистрация: 9.1.2008 Пользователь №: 270 Из: Донецк Авто: ВАЗ 21112 1,6 8v Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Еще один теоретиГ . вы уж если утверждаете, то хоть уточняйте погодные условия при которых по вашему имхо это произойдет.
-------------------- а можно десятковод потусуется с вами?
Ты не одинок в своих мытарствах ?! ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#65
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Сьогодні катнувся десь з годину при чому останніх тридцять хв на великих обертах (треба було дещо терміново забрати, потім віддати). В бачку омивача десь 2,5л бадяги (50/50 - вода/незамерзайка). Температура на вул +2. Після поїздки вирішив просто побризгати на руку, щоб визначити як нагрілась бадяга. Так от рука без всяких проблем витримала температуру цієї нагрітої бадяги. Тобто в реалі вона нагрілась десь до 50градС, далі знаю з власних експериментів починає пекти шкіру. Доречі на шкло бадяга потрапляє вже в вигляді капель ще з меншою температурою. Ну і ще таке зауважив, сама щітка стає трішки теплішою і м"якшою. Поки що ніяких претензій немає. Далі час покаже...
|
|
|
![]()
Сообщение
#66
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.400 Регистрация: 26.12.2008 Пользователь №: 2.391 Из: Львов, Санта-Барбара Авто: ВАЗ-11183-114 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Сьогодні катнувся десь з годину при чому останніх тридцять хв на великих обертах (треба було дещо терміново забрати, потім віддати). В бачку омивача десь 2,5л бадяги (50/50 - вода/незамерзайка). Температура на вул +2. Після поїздки вирішив просто побризгати на руку, щоб визначити як нагрілась бадяга. Так от рука без всяких проблем витримала температуру цієї нагрітої бадяги. Тобто в реалі вона нагрілась десь до 50градС, далі знаю з власних експериментів починає пекти шкіру. Доречі на шкло бадяга потрапляє вже в вигляді капель ще з меншою температурою. Ну і ще таке зауважив, сама щітка стає трішки теплішою і м"якшою. Поки що ніяких претензій немає. Далі час покаже... експериментатор, однако... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#67
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Как ты ее не грей, на стекле она сразу замерзнет!!! Доречі замучився пояснювати. Просту воду заливаю тільки в літній період! Зимою обов"язково! бадяжу незамерзайку з водою, в різних пропорціях в залежності від навколишньої температури. В зимовий період навіть якщо і стоїть така саморобна система підігріву бачка омивача, ні в якому разі не заливати саму воду, бо двигун має властивість остигати до мінусових температур, тому вода обов"язково замерзне і може рознести бачок, помпу омивача і т.д. Цей підігрів всього-навсього лиш для покращення ефективності роботи системи омивача лобового шкла. Нікого не агітую. Все моя думка. ![]() Добавлено: експериментатор, однако... ![]() Приїдеш, побачиш, попробуєш, сам захочеш. ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#68
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.400 Регистрация: 26.12.2008 Пользователь №: 2.391 Из: Львов, Санта-Барбара Авто: ВАЗ-11183-114 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Доречі замучився пояснювати. Просту воду заливаю тільки в літній період! Зимою обов"язково! бадяжу незамерзайку з водою, в різних пропорціях в залежності від навколишньої температури. В зимовий період навіть якщо і стоїть така саморобна система підігріву бачка омивача, ні в якому разі не заливати саму воду, бо двигун має властивість остигати до мінусових температур, тому вода обов"язково замерзне і може рознести бачок, помпу омивача і т.д. Цей підігрів всього-навсього лиш для покращення ефективності роботи системи омивача лобового шкла. Нікого не агітую. Все моя думка. ![]() Добавлено: Приїдеш, побачиш, попробуєш, сам захочеш. ![]() ти правий - побачу... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#69
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Саня не дописуй пости, краще створюй нові.
Ти мені скажи по правді. Якщо в бачок залита тільки незамерзайка, то при якій найнижчій температурі ти бризгаєш лобовуху? Я десь до -10, далі нема змісту, бо навіть вона намерзає і нижче від -10 лобовуха так сильно вже не забруднюється. Так само і з підігрівом, тільки буду бадяжити з водою 1/1, щоб незамерзайки менше використовувати. |
|
|
![]()
Сообщение
#70
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Поки що, випробовував до -4градС на вулиці, лобовуха і щітки чистенькі. Ніяких обмерзань і налипань снігу (льоду) тепер не має. Єдине зауваження. Швидш за все трошки перероблю підключення. Підключу не послідовно, а паралельно до підігріву дросельного вузла і на контур підігріву бачка омивача поставлю краник, щоб таким чином регулювати температуру нагрівання бадяги в бачку.
Ще зауважив, що шофери з сусідніх автівок якось дивно реагують, навіть пальцем тикають, коли побризгати на лобовуху, а над нею здіймається хмара пари. |
|
|
![]()
Сообщение
#71
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Партнер Сообщений: 929 Регистрация: 4.3.2008 Пользователь №: 508 Из: Lviv Авто: Chevrolet Aveo Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
А лобовуха при сильному морозі не трісне від теплої омивайки?
-------------------- Чіптюнінг ВАЗ,Черрі,Джиллі,Рено,Кіа,Шевроле,Хундай,VAG,ГАЗ,ЗАЗ,ДЕУ,БМВ,МЕРСЕДЕС,МІТСУБІШІ 097 155-30-56
|
|
|
![]()
Сообщение
#72
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Перед тим, як бризгати, тре обов"язково прогріти салон. Думаю після -10градС лобовуху не заси...є. Бризгати не потрібно.
|
|
|
![]()
Сообщение
#73
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.156 Регистрация: 6.1.2008 Пользователь №: 262 Из: . Авто: жопавозка Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Саня не дописуй пости, краще створюй нові. Ти мені скажи по правді. Якщо в бачок залита тільки незамерзайка, то при якій найнижчій температурі ти бризгаєш лобовуху? Я десь до -10, далі нема змісту, бо навіть вона намерзає і нижче від -10 лобовуха так сильно вже не забруднюється. Так само і з підігрівом, тільки буду бадяжити з водою 1/1, щоб незамерзайки менше використовувати. не понял, 1/1 концентрат/вода? температура замерзания тогда, у -25 или -30 в зависимости от концетрата -60 или -80 зачем тогда греть бак если экономии нет, -25 у нас редкость. -------------------- ![]() краниосакральная терапия ![]() краниосакральная терапия Фотосъемка - детская, семейная, мероприятия. Выездная и в студии. При необходимости - стилист и визажист. Пишите в личку. Снимает профифотограф. |
|
|
![]()
Сообщение
#74
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Я не купляю концентрат до -60, -80, ІМХО для мене не вигідно. Я купляю вже розбавлену омивайку до -20 в 4-5л каністрах. Потім ще розвожу з водою, інколи 1/1, інколи 1/2, інколи навіть 1/3 - незамерзайка/вода, в залежності від погоди. Тепер можна постійно розводити 1/3.
|
|
|
![]() ![]()
Сообщение
#75
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 61 Регистрация: 9.1.2008 Пользователь №: 270 Из: Донецк Авто: ВАЗ 21112 1,6 8v Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
шофери з сусідніх автівок якось дивно реагують, навіть пальцем тикають, коли побризгати на лобовуху, а над нею здіймається хмара пари. стандартная реакция ![]() ![]() -------------------- а можно десятковод потусуется с вами?
Ты не одинок в своих мытарствах ?! ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#76
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 7 Регистрация: 12.1.2010 Из: днепропетровск Пользователь №: 5.429 Из: днепропетровск.октябырьский район Авто: ВАЗ-1118.седан Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Сам ще не робив, але напевне попробую. Актуально зимою. Далі сама тема. Подогрев бачка омывателя Причина изготовления, это желание съекономить на незамерзайке, и возможность ее бораздо большего разбавления для скептиков скажу, что в северном пакете мерседеса этот девайс уже установлен. Если нет желания колхозить самому, то можно купить фабричный обогрев по имени "ГЕЙЗЕР". Но отдавать 400р за это у меня нет никакого желания. Поэтому были приобретены: - трубка топливная 8мм 1.5м - 40р. - шланг пароотвода радиатора - 40р. - 4 хомута NORMA -20р Вообще то лучше купить медную трубку, но она дороже и я ее не нашел. загибаем трубку, придется помучаться, медная гнется лучше ![]() через прорезанную щель всавляем в бачек ![]() заклеиваем прорезь обратно ![]() ну и ставим на авто, подключив подогрев к подогреву дросселя. ![]() итак, до -10 градусов можно пользоваться вообще только водой. P.S. И все таки через 2 месяца луженая топливная трубка стала покрываться ржавым налетом, в следствии чего была заменена на медную 8мм трубку. Удалось хитрыми загибами упихать целых 1.3 метра трубки в бачок Так же с внутренней стороны бачка, укрепил куском пластика место ввода трубок. ![]() ![]() Так же заменен кусок трубки на соединении шлангов. ![]() P.P.S. Засада №2. т.к. медная трубка была вставлена в бачок в распор, то она сильно давила на переднюю кромку бачка. Бачок долго не выдержал и лопнул по этому месту. Пришлось еще раз переделывать на новом бачке. ![]() ![]() Джерело: http://asgloom.narod.ru/podogrev.html Що скажете? помоему проще купить пару банок незамерзайки-80.вместе с водой залить полный бочок 5литров,его на долго хватает.пару раз прогнать через систему омывателя и всё нормал.а так как ты хочеш съэкономить на разбавлении незамерзайки то и дворники прийдется менять на безкаркасные иначе эта водичка с подогретого бочка будет на стекле и на дворниках,на хорошем морозе,сразу застывать.и не забывай о химических и моющих свойствах незамерзайки(ты ж хочешь её разбавлять). |
|
|
![]()
Сообщение
#77
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Поки що користувався до Т= -8градС. Нічого не замерзає. Навіть більше того, навпаки розморожує щітки і лобовуху.
Удачі вам, добродії теоретики. ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#78
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.026 Регистрация: 20.4.2008 Пользователь №: 740 Из: Киев - Бровары Авто: ВАЗ-11183 седан Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Молодець! Добре що не спинявся перед труднощами і все довів до кінця.
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#79
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
scorpion_vp, немного не в тему, но смотрю на твои фотки и думаю, что стоит тебе обратить внимание на кронштейн, который держит аккумулятор сверху. Его нужно замочить в ведре с содовым раствором, просушить, зачистить и покрасить. А то скоро в труху превратиться
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#80
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.274 Регистрация: 19.12.2008 Из: Харьков , Богомольца Пользователь №: 2.339 Из: Харьков. Новосоеловка,Богомольца. Авто: седан 1.6, рислинг Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
scorpion_vp, немного не в тему, но смотрю на твои фотки и думаю, что стоит тебе обратить внимание на кронштейн, который держит аккумулятор сверху. Его нужно замочить в ведре с содовым раствором, просушить, зачистить и покрасить. А то скоро в труху превратиться ![]() так то вроде бы снег, а не окисление -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25.6.2025, 0:46 |