Цитата(володимир @ 28.2.2012, 23:09)

РХХ зняв, почистив, тестером прогнав його. Працює.Зняв дросельний вузол.почистив його(був нагар в середині).постав його і тут почалися чудеса. Стрілка тахометра скакала як хотіла: від 500 об. і аж до 3500 об.Таке враження, що сидить "барабашка" і натискає на педаль. При їзді, машина поводиться так, наче стоїть круїз контроль.як виставив швидкість 70 км/год так і їде. Заїхав на діагностику.замінив датчик дросельної заслонки, перепрошив ЄБУ. Результат: поки машина холодна і гріється холості нормальні 800-850 об. як тільки нагріється двигун холості починають плавати(хоча до 3000 об. не піднімається, як до заміни ДДЗ).Машина гаряча а ХХ тримаються на позначці 1100-1300 об. Чек не світиться. Допоможіть в чому проблема.
Было: грязный РХХ не держал холостой, помыли его (а ему уже все равно, бо грязи ого-го), залили ДПДЗ смесью грязи из дросельного узла и промывки карба, потому как дроссельный узел мыли не снимая датчик положения дросельной заслонки, заглючил ДПДЗ, поехали перешили ЭБУ.
Итого: на машине стоит родной (не меняный) РХХ с пробегом в .... км., новый ДПДЗ и перешитый ЭБУ. И какой в прошивке выставлен ХХ и состояние РХХ мы не знаем?