Высокая температура ОЖ, постоянно!!! |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Высокая температура ОЖ, постоянно!!! |
![]()
Сообщение
#61
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.265 Регистрация: 2.3.2011 Из: Киев Пользователь №: 9.307 Из: Киев Авто: ваз 1117 универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А вот продолжение, позавчера стрелочка опять плавно поползла к красной зоне, но уже причина другая, при выключении зажигания и повторном включении показания меняются медленно, при работающем двигателе включаю печку стрелка на время немного опускается и опять лезет где то на 115С, довольно часто срабатывает вентилятор, смотрю на показания с ЭБУ температура ниже 95 не опускается, после 1-2 мин простоя показания на стрелке и на ЭБУ опускаются 85С.
Лечим, меняю расширительный бачек(вверхней части небольшая трещина при давлении с нее немного травило пары) и термостат(гребаный ПРАМО) родной отходил 4,5года и горя не знал а этой весной искал незначительную утечку и при откручивании крышки термостата была сорвана резьба, поменял полпостью корпус и крышку в сборе на ПРАМО, и вот результат непрошло и пол года меняю только крышку. Результат, дельта в показаниях стрелки и ЭБУ практически ушла(напомню что после лечения массы она была 2-4С), вентелятор практически перестал включаться(в смысле очень редко), но температура при движении по прямой без пробок плавает от 90-95, в былые времена вроде падала ниже 90 Добавлено: Добавлю, старый термостат кипятил, жаль только градусника нет, когда вода закипела он полностью открылся, но определить начало открытия не могу -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#62
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 251 Регистрация: 3.11.2010 Из: Лівів Пользователь №: 8.070 Из: Thyssen підар Авто: Thyssen підар Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
А я так і до своїх мас не добрався. В робочий час не можу, після роботи вже темно і лінь під капот лазити, а по суботам постійно якісь інші міроприємства вилазять. Але машинка добре їздить, тільки ця різниця температур напрягає, але я вже на неї майже не звертаю уваги. Одним словом плюнув і забив.
-------------------- Слава Україні !
|
|
|
![]()
Сообщение
#63
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.265 Регистрация: 2.3.2011 Из: Киев Пользователь №: 9.307 Из: Киев Авто: ваз 1117 универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А я так і до своїх мас не добрався. В робочий час не можу, після роботи вже темно і лінь під капот лазити, а по суботам постійно якісь інші міроприємства вилазять. Але машинка добре їздить, тільки ця різниця температур напрягає, але я вже на неї майже не звертаю уваги. Одним словом плюнув і забив. Плевать , ведь видиш какая у меня бадяга получилась, следом накрылся термостат, а дальше постоянный перегрев, или работа при повышенной температуре, неизвесно чем такое выльется -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#64
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 251 Регистрация: 3.11.2010 Из: Лівів Пользователь №: 8.070 Из: Thyssen підар Авто: Thyssen підар Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
Термостат працює нормально, коли включається вентилятор, то швидко температура падає. Крім того, я собі давно зробив кнопочку примусового включення вентилятора радіатора, і періодично якщо впробках довго стою щоб не мучити мотор включаю вентилятор. В пробках зганяє температуру до 85-82С. Менше зігнати не може, бо вже термостат закривається і він починає в холосту дути.
-------------------- Слава Україні !
|
|
|
![]()
Сообщение
#65
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 251 Регистрация: 3.11.2010 Из: Лівів Пользователь №: 8.070 Из: Thyssen підар Авто: Thyssen підар Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
Мав трошки вільного часу в суботу, поїхав в село на дачку, зайнявся масами.
Спочатку продзвонив тестером під капотом точки мас. Завів двигун, включив ближній, дальній та обігріві заднього скла, міряв перепад напруг між двигуном і точками мас на кузові та "-" акуми, потім між геною і "+" акуми. Перепад був великий, майже всюди 140-180 мВ, а між двигуном і масою біля випускного колектора 0,4В. Між геною і "+" акуми 0,2-0,3В. Все почистив, помив, перетягнув, замастив салідолом, кинув додаткову масу з двигуна на масу біля акумулятора. Потім пішов в салоні дивитися. Зняв приборку, лижу біля лобового і виявилося. що забув в дома набір з головками, ключем туди підлізти ніяк не вийшло, плюнув і вирішив прокинути додаткову масу з салону в підкапотний простір, прикрутився до точки біля акуми. На болт маси біля приборки приходять два дроти коричневий і чорний. Розмотав кусок жгуту з дротами більше витягнув масові дроти, зачистив ізоляцію, залудив і підпаяв дріт 6 мм2, зробити це був гімор ще той, вбив купа часу на пайку, нормально паяти грубі дроти в обмеженому просторі, ще й коли на вулиці холодновато досить кати весело. Але пропаяв досить добре. Попутньо зробив собі щоб приборка засвічувалася від включеного запалювання, давно хотів собі таке зробити. На більше мені часу не вистачило, бо почало темніти і компанія кликала горілку пити та шашлик їсти. Стало краще, тепер максимальний перепад напруги 0,6-0,7мВ. Стрілка температури дальше бреше, але різниця температур стала якась більш стабільнішою. тепер майже постійно вона 4-5С, раніше була чим більша температура, тим більша різниця температур. Бортовик почав показувати більшу напругу заряду, раніше він більше ніж 14,1 на холодному моторі не показував, зараз 14,4-14,5В показує, по мірі прогріву температура падає до 13,7В і тримається. Хоча тестером міряю на генераторі і в прикурювачі, то напруга більша десь на 0,3-0,5В. Міряв двома різними тестерами і вольтметром в прикурювач, всі показують вищу напругу ніж Гамма. Напевно ще треба маси в районі бардачка перетягувати. Ще забув почистити клему датчика температури приборки. Коли включаю повороти напруга дальше скаче 0,2-0,4В по гаммі. Точки мас фар і стопарів почистив і перекрутив. В принципі стало краще. Але треба ще доробляти. -------------------- Слава Україні !
|
|
|
![]()
Сообщение
#66
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.265 Регистрация: 2.3.2011 Из: Киев Пользователь №: 9.307 Из: Киев Авто: ваз 1117 универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
У меня тоже переодически начинает глючить, вроде все нормально а потом начинает опять завышать (термостат походу я на шару поменял, это как успокоительное было что поставил новый значит все дальше будет нормально), видно нада пропаять массу за приборкой, я на нее грешу, на сколько я понимаю там не скрутка а по принципу точечной сварки провода спаяны? да и показания напряжения на БУ тоже занижены, неохота под коврик залазить.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 18.6.2025, 3:45 |