Обороты двигателя |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Обороты двигателя |
![]()
Сообщение
#381
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#382
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 193 Регистрация: 26.3.2013 Из: Чернівці Пользователь №: 14.421 Из: чернівці Авто: Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
ДМРВ перевіряв за допомогою тестера все добре. Я про ДМРВ намекаю не с точки зрения его исправности, а с точки зрения как ведет себя мотор, когда не учитывается расход воздуха через ДМРВ, потому как если есть расход воздуха мимо ДМРВ, то мотор может глохнуть. Ок попробую |
|
|
![]()
Сообщение
#383
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.265 Регистрация: 2.3.2011 Из: Киев Пользователь №: 9.307 Из: Киев Авто: ваз 1117 универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А я бы станцию поменял, если у мастера руки из жопы растут, тогда он сразу будет говорить такие фразы, ничего нового он вам не скажет, на калину у него просто мозгов не хватает
-------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#384
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 193 Регистрация: 26.3.2013 Из: Чернівці Пользователь №: 14.421 Из: чернівці Авто: Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А я бы станцию поменял, если у мастера руки из жопы растут, тогда он сразу будет говорить такие фразы, ничего нового он вам не скажет, на калину у него просто мозгов не хватает Послухав я Вашої поради і змінив мастера! Перевірили: метки ремня ГРМ,генератор,всі можливі датчики,акумулятор,компресію,свечі,провірили двигун на постороній воздух,зробили діагностику ЄУРА. Можу сказати,що машина в хорошому стані все працює,окрім: Компресія 10:10:8:9,7 дойшли сільної згоди,що потрібно відрегулювати клапана(забув написати,що саме після заміни ремнів та регуліровки клапанів почалася дана проблема до їх регуліровки компресія була впорядку 10,5;10,3;10,5;10,5 п.с. знаю тому ,що заміряв) Пропуски в 3 та 4 циліндрах показала діагностика двигуна,але ДЖЕКІЧАН не загоряється тому ,що вони не часті,але присутні ДМРВ доживає свої дні. Отже в чому може бути причина плавання оборотів при повороті руля на думку мастера: Двигун працює не в повну свою потужність і при повороті руля ЄУР приглушує двигун чи щось таке ![]() П.С. Для початку проводим регуліровку клапанів та замінемо ДМРВ. П.С. Коли машина добре прогрілась десь 92-95 град. при повороті руля обороти не плавали і двигун працював дуже стабільно,як в добрі старі роки! ![]() ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#385
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#386
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 193 Регистрация: 26.3.2013 Из: Чернівці Пользователь №: 14.421 Из: чернівці Авто: Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#387
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 12.350 Регистрация: 4.1.2009 Пользователь №: 2.457 Из: ЕкатеринославЪ Авто: Дважды Автомобильный Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А я бы станцию поменял, если у мастера руки из жопы растут, тогда он сразу будет говорить такие фразы, ничего нового он вам не скажет, на калину у него просто мозгов не хватает Послухав я Вашої поради і змінив мастера! Перевірили: метки ремня ГРМ,генератор,всі можливі датчики,акумулятор,компресію,свечі,провірили двигун на постороній воздух,зробили діагностику ЄУРА. Можу сказати,що машина в хорошому стані все працює,окрім: Компресія 10:10:8:9,7 дойшли сільної згоди,що потрібно відрегулювати клапана(забув написати,що саме після заміни ремнів та регуліровки клапанів почалася дана проблема до їх регуліровки компресія була впорядку 10,5;10,3;10,5;10,5 п.с. знаю тому ,що заміряв) Пропуски в 3 та 4 циліндрах показала діагностика двигуна,але ДЖЕКІЧАН не загоряється тому ,що вони не часті,але присутні ДМРВ доживає свої дні. Отже в чому може бути причина плавання оборотів при повороті руля на думку мастера: Двигун працює не в повну свою потужність і при повороті руля ЄУР приглушує двигун чи щось таке ![]() П.С. Для початку проводим регуліровку клапанів та замінемо ДМРВ. П.С. Коли машина добре прогрілась десь 92-95 град. при повороті руля обороти не плавали і двигун працював дуже стабільно,як в добрі старі роки! ![]() ![]() Ну вот теперь все и прояснилось ![]() Коллега,скажу вам откровенно,с такой компрессией у вас под капотом труп,а не мотор... Вам на капиталку....А мы тут хороводы водим.. Добавлено: Зы-регулировкой клапанов,компрессию на 2,5 не поднять.... -------------------- Расскажите мне о Калине,я дополню Ваши фантазии...
|
|
|
![]()
Сообщение
#388
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Ну вот теперь все и прояснилось ![]() Коллега,скажу вам откровенно,с такой компрессией у вас под капотом труп,а не мотор... Вам на капиталку....А мы тут хороводы водим.. Добавлено: Зы-регулировкой клапанов,компрессию на 2,5 не поднять.... Не спеши, может это ещё не всё. Началось с замены ремня генератора, потом появился ремень ГРМ, теперь клапана с компрессией... А может там и капиталку уже сделали? Или ещё чего... ![]() Бум ждать регулировки клапанов... -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#389
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 845 Регистрация: 22.9.2010 Пользователь №: 7.605 Из: Львів-Перемишляни Женчук Ігор Авто: ВАЗ 117 універсал (2008, 150ткм) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Бум ждать регулировки клапанов... Бум ждать третьего замера компрессии, ибо меряли в двух сервисах и замеры довольно противоречивы... ![]() ... или я в этом детективе уже ветки попутал. ), но повторный замер и другим компрессометром я бы таки сделал. "Ох уж эти хирурги, им бы сразу резать!" (с) ) |
|
|
![]()
Сообщение
#390
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 12.350 Регистрация: 4.1.2009 Пользователь №: 2.457 Из: ЕкатеринославЪ Авто: Дважды Автомобильный Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Бум ждать регулировки клапанов... Бум ждать третьего замера компрессии, ибо меряли в двух сервисах и замеры довольно противоречивы... ![]() И желательно с маслом и без... ![]() -------------------- Расскажите мне о Калине,я дополню Ваши фантазии...
|
|
|
![]()
Сообщение
#391
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 845 Регистрация: 22.9.2010 Пользователь №: 7.605 Из: Львів-Перемишляни Женчук Ігор Авто: ВАЗ 117 універсал (2008, 150ткм) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Бум ждать регулировки клапанов... Бум ждать третьего замера компрессии, ибо меряли в двух сервисах и замеры довольно противоречивы... ![]() И желательно с маслом и без... ![]() "А вот это - можете попробовать!" (с) ) |
|
|
![]()
Сообщение
#392
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 193 Регистрация: 26.3.2013 Из: Чернівці Пользователь №: 14.421 Из: чернівці Авто: Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Ну вот теперь все и прояснилось ![]() Коллега,скажу вам откровенно,с такой компрессией у вас под капотом труп,а не мотор... Вам на капиталку....А мы тут хороводы водим.. Добавлено: Зы-регулировкой клапанов,компрессию на 2,5 не поднять.... Не спеши, может это ещё не всё. Началось с замены ремня генератора, потом появился ремень ГРМ, теперь клапана с компрессией... А может там и капиталку уже сделали? Или ещё чего... ![]() Бум ждать регулировки клапанов... а ще масло та фільтер тонкої очистки і передні колодки п.с. Це все було зроблено одночасно (тобто ремні,клапана,масло,компресія,передні колодки) ![]() я думав,що якісь проблеми з ЄУР,а виходить з двигуном Добавлено: Ну вот теперь все и прояснилось ![]() Коллега,скажу вам откровенно,с такой компрессией у вас под капотом труп,а не мотор... Вам на капиталку....А мы тут хороводы водим.. Добавлено: Зы-регулировкой клапанов,компрессию на 2,5 не поднять.... Я розумію,але до заміни ремнів,масла,регуліровки клапанів машинка їздила просто супер ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#393
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Я розумію,але до заміни ремнів,масла,регуліровки клапанів машинка їздила просто супер ![]() Ну що тобі порадити... З одного боку мій доствід каже, що зменшення потужності при зношеній ШПГ це зовсім не те, що відчувається найпершим. Їздив зі зношеними двигунами і браку потужності особливо не помічав. Був дим у вихлопі, розхід масла, стуки-грюки в двигуні, але машина їхала. З іншого боку, при зношеній ШПГ та зношених циліндрах проблеми з потужністю таки проявляються саме на малих обертах, а особливо, коли заводиш двигун на морозі... Тому твоя ситуація для мене виглядає як фифти-фифти - може й капіталка, а може й ні. Деяку надію дає той факт, що до втручання в двигун проблем з потужністю не було. Рекомендую ще раз відрегулювати клапани і все-таки ще раз в іншому місці поміряти компресію. Причому згідно рекомендації Тіссена - з маслом в циліндрах та без нього. Як і для чого це робиться - можеш знайти в інтернеті. -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#394
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 193 Регистрация: 26.3.2013 Из: Чернівці Пользователь №: 14.421 Из: чернівці Авто: Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Я розумію,але до заміни ремнів,масла,регуліровки клапанів машинка їздила просто супер ![]() Ну що тобі порадити... З одного боку мій доствід каже, що зменшення потужності при зношеній ШПГ це зовсім не те, що відчувається найпершим. Їздив зі зношеними двигунами і браку потужності особливо не помічав. Був дим у вихлопі, розхід масла, стуки-грюки в двигуні, але машина їхала. З іншого боку, при зношеній ШПГ та зношених циліндрах проблеми з потужністю таки проявляються саме на малих обертах, а особливо, коли заводиш двигун на морозі... Тому твоя ситуація для мене виглядає як фифти-фифти - може й капіталка, а може й ні. Деяку надію дає той факт, що до втручання в двигун проблем з потужністю не було. Рекомендую ще раз відрегулювати клапани і все-таки ще раз в іншому місці поміряти компресію. Причому згідно рекомендації Тіссена - з маслом в циліндрах та без нього. Як і для чого це робиться - можеш знайти в інтернеті. Дякую! В суботу обов'язково займусь клапанами ще одне питання.Чому вчора коли вона прогрілася до 92-95 гр. машинка працювала на 100 % ? |
|
|
![]()
Сообщение
#395
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 845 Регистрация: 22.9.2010 Пользователь №: 7.605 Из: Львів-Перемишляни Женчук Ігор Авто: ВАЗ 117 універсал (2008, 150ткм) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#396
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#397
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 193 Регистрация: 26.3.2013 Из: Чернівці Пользователь №: 14.421 Из: чернівці Авто: Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#398
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 845 Регистрация: 22.9.2010 Пользователь №: 7.605 Из: Львів-Перемишляни Женчук Ігор Авто: ВАЗ 117 універсал (2008, 150ткм) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
РХХ не мiнявся! ,але що він має до компресії? Ну той регулятор таки досить капризний, і раз дійшло по часу до заміни ременів - то його хоча б почистити від бруду. А взагалі - скільки років і пробігу авті? Добре, а куди поділась компресія за одну ніч?? Трабли почалися після втручання кривих рук - правильно? Заміна була чисто профілактична, то й шукати потрібно там де лазилося. Що робилося: - рег. капанів? Виставили замалі зазори, або вони прогоріли? - заміна ремня ГРМ? Тут ти пишеш, що неспівпадіння міток виключаємо, бо перевіряв. Раджу ще раз перемірити компрессію і, як написав Тиссен, з маслом і без: - якщо з маслом компрессія з"явиться - залягання кілець пооршня (як вариант) Але до того вже б повинен валити дим зі всіх щілин, в першу чергу з сапуна і перти масло на оборотах. - якщо ні - підозра на прогар клапанів, або малі зазори і їх неповне закриття... Але такими гаданнями ми нічого не порадимо, аборт по телефону, потрібно шукати вдумливого моториста і електрика, а так тобі просто загроблять авто експериментами. ПС. І ще прийшло в голову: для заміни ременів знімався шків приводу генератора, той що з зубчиками для датчика колінвалу, якщо його недокрутили і він дістав люфт на шпонці - також можуть бути подібні проблеми з ХХ. Я вже навіть не виключаю, що могли пошкодити сам датчик колінвалу. ІМХО. компрессія і "все пропало!" - новий двигун шукай, я рахую що це останнє, що можна було б підозрювати, причина десь трохи вище до поверхні, не так глибоко. ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#399
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 12.350 Регистрация: 4.1.2009 Пользователь №: 2.457 Из: ЕкатеринославЪ Авто: Дважды Автомобильный Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
ІМХО. компрессія і "все пропало!" - новий двигун шукай, я рахую що це останнє, що можна було б підозрювати, причина десь трохи вище до поверхні, не так глибоко. ![]() Если компрессии нет и виноваты колечки,можно попробовать антикокс от Веры с Любой от Хадо,только в индивидуальных тюбиках.. Препарат проверен мной неоднократно. Если клапана,то скидывай голову,пили каналы,ставь Т-образные клапана и титановые тарелочки с новыми ВАЗовскими пружинами.. -------------------- Расскажите мне о Калине,я дополню Ваши фантазии...
|
|
|
![]()
Сообщение
#400
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 193 Регистрация: 26.3.2013 Из: Чернівці Пользователь №: 14.421 Из: чернівці Авто: Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
РХХ не мiнявся! ,але що він має до компресії? Ну той регулятор таки досить капризний, і раз дійшло по часу до заміни ременів - то його хоча б почистити від бруду. А взагалі - скільки років і пробігу авті? Добре, а куди поділась компресія за одну ніч?? Трабли почалися після втручання кривих рук - правильно? Заміна була чисто профілактична, то й шукати потрібно там де лазилося. Що робилося: - рег. капанів? Виставили замалі зазори, або вони прогоріли? - заміна ремня ГРМ? Тут ти пишеш, що неспівпадіння міток виключаємо, бо перевіряв. Раджу ще раз перемірити компрессію і, як написав Тиссен, з маслом і без: - якщо з маслом компрессія з"явиться - залягання кілець пооршня (як вариант) Але до того вже б повинен валити дим зі всіх щілин, в першу чергу з сапуна і перти масло на оборотах. - якщо ні - підозра на прогар клапанів, або малі зазори і їх неповне закриття... Але такими гаданнями ми нічого не порадимо, аборт по телефону, потрібно шукати вдумливого моториста і електрика, а так тобі просто загроблять авто експериментами. ПС. І ще прийшло в голову: для заміни ременів знімався шків приводу генератора, той що з зубчиками для датчика колінвалу, якщо його недокрутили і він дістав люфт на шпонці - також можуть бути подібні проблеми з ХХ. Я вже навіть не виключаю, що могли пошкодити сам датчик колінвалу. ІМХО. компрессія і "все пропало!" - новий двигун шукай, я рахую що це останнє, що можна було б підозрювати, причина десь трохи вище до поверхні, не так глибоко. ![]() Датчик PXX почистив разом із дроселем! Масло від заміни до заміни без доливки(міняю раз на 7 тис.) Дим тільки на холодну білого кольору! Тосол не пропадає! Машинка до планового ТО була жвавою і не капризною! П.С. Двигун 1,6 8 кл. Пробіг 80 тис. 2006 р. 1118 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17.6.2025, 4:06 |