МЕГА ФОРС, ПРИСАДКА |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
МЕГА ФОРС, ПРИСАДКА |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 17 Регистрация: 23.3.2010 Из: УЖГОРОД Пользователь №: 6.098 Из: ЗАКАРПАТЬЕ гУЖГОРОД Авто: КАЛИНА 119 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Всем привет!кто чёто слышал про нано технологии?может кто пробовал заливать? кроме меня
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 30 Регистрация: 12.11.2008 Из: Київ Пользователь №: 2.063 Из: Київ Голосіїво Авто: Citroen C4 2011 / Kalina 119 1.4 16кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Всем привет!кто чёто слышал про нано технологии?может кто пробовал заливать? кроме меня ![]() Залив мегафорс в коробку передач, а нанопротек в масло двіжка. Проїхав вже 1200 км. 30 000 пробіг, 1,4 16кл. Так що скажу? Штука хороша. Шум зменшився. Машина стала більш динамічною. Хочеться прижати педальку. При цьому розхід бензину не збільшився. Я пройшов тільки перший етап. Скоро промию двіжок і поміняю масло. Кажуть ефект починається після 3т. км. Вже на 1200 км бачу, що реально працює. Мегафорс брав із-за того що дешевший гривень на 60 чим нанопротек + хотів перевірити що в одних, а що в інших. Здається виготовляють на одному заводі - Супротек в Росії, хоч мегафорс скриває інформацію. Смисл роботи наноприсадки простий. В ній сама головна складова - якісь керамічні елементи, які при високій температурі тертя осідають на стінках металу, тим самим зменшується сила тертя, вібрація, шум. Поверхня металу стає ідеально гладкою. Особливо замітив при швидкості 120-140 км. Машина легше набирає швидкість,а шум набагато менший при цьому. Якщо колись при 140 був конкретний гул двіжка і коробки, то зараз таке враження від шуму, що їдеш 90-100 км. Короче штука хороша. Зараз планую зробити чіп-тюнинг. ПС. Я не являюсь дилером наноприсадок, супротеків і тд. Просто хочеться зробити машину кращою. |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 310 Регистрация: 2.11.2008 Из: буча Пользователь №: 1.984 Из: буча Авто: 308 sw peugeot Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Всем привет!кто чёто слышал про нано технологии?может кто пробовал заливать? кроме меня ![]() Залив мегафорс в коробку передач, а нанопротек в масло двіжка. Проїхав вже 1200 км. 30 000 пробіг, 1,4 16кл. Так що скажу? Штука хороша. Шум зменшився. Машина стала більш динамічною. Хочеться прижати педальку. При цьому розхід бензину не збільшився. Я пройшов тільки перший етап. Скоро промию двіжок і поміняю масло. Кажуть ефект починається після 3т. км. Вже на 1200 км бачу, що реально працює. Мегафорс брав із-за того що дешевший гривень на 60 чим нанопротек + хотів перевірити що в одних, а що в інших. Здається виготовляють на одному заводі - Супротек в Росії, хоч мегафорс скриває інформацію. Смисл роботи наноприсадки простий. В ній сама головна складова - якісь керамічні елементи, які при високій температурі тертя осідають на стінках металу, тим самим зменшується сила тертя, вібрація, шум. Поверхня металу стає ідеально гладкою. Особливо замітив при швидкості 120-140 км. Машина легше набирає швидкість,а шум набагато менший при цьому. Якщо колись при 140 був конкретний гул двіжка і коробки, то зараз таке враження від шуму, що їдеш 90-100 км. Короче штука хороша. Зараз планую зробити чіп-тюнинг. ПС. Я не являюсь дилером наноприсадок, супротеків і тд. Просто хочеться зробити машину кращою. ХАДО , Нанопротект, Кессон, Мегафорс---все лудшее автомобилистам ![]() ![]() Хадо разработка ХТЗ 50 годов. основная цель присадки---при вытоке масла из танка,иметь возможность добратся да места ремонта. в присадке использовалась смесь алмазной пудры с чем то другим. в дело так и не пошла бо очень дорогая была по сравнению с живучестю танка и часов работы двигла. Мудрая голова взяла и в конце 90х сделала бизнес, (использовав доверчивость и наивность нашего брата) токо вместо смеси алмазной пудри использовав КАРБОРУНД. после него невозможна шлифовка. -------------------- продажа недвижимости-- http://oselya.at.ua
|
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 559 Регистрация: 8.11.2009 Из: Киев Пользователь №: 4.844 Из: Киев, Позняки Авто: VAZ 21103 Lukoil 150hp Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
на новых машинах чисто теоретически может и работает, а вот у кого не слабый пробег - ХЗ...
в качестве эксперимента готов предоставить подопытного экземпляра с пробегом в 250 тыс без ремонта, нужны только люди желающие проспонсировать все это... и посмотрим на что способны нано-технологии и способны ли вообще на что то.. а залить в новую машину присадку или готовое масло(нанопротек) и говорить что ипать как работает - это не что иначе как самовнушение(еще бы, за такие деньги...) -------------------- Клубный гараж 2112.in.ua
|
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 30 Регистрация: 12.11.2008 Из: Київ Пользователь №: 2.063 Из: Київ Голосіїво Авто: Citroen C4 2011 / Kalina 119 1.4 16кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
на новых машинах чисто теоретически может и работает, а вот у кого не слабый пробег - ХЗ... в качестве эксперимента готов предоставить подопытного экземпляра с пробегом в 250 тыс без ремонта, нужны только люди желающие проспонсировать все это... и посмотрим на что способны нано-технологии и способны ли вообще на что то.. а залить в новую машину присадку или готовое масло(нанопротек) и говорить что ипать как работает - это не что иначе как самовнушение(еще бы, за такие деньги...) До речі наноприсадки якраз для старих машин з коооонкретним пробігом. Я на свою залив 30т. пробіг, просто щоб спробувати. Добавлено: Всем привет!кто чёто слышал про нано технологии?может кто пробовал заливать? кроме меня ![]() Залив мегафорс в коробку передач, а нанопротек в масло двіжка. Проїхав вже 1200 км. 30 000 пробіг, 1,4 16кл. Так що скажу? Штука хороша. Шум зменшився. Машина стала більш динамічною. Хочеться прижати педальку. При цьому розхід бензину не збільшився. Я пройшов тільки перший етап. Скоро промию двіжок і поміняю масло. Кажуть ефект починається після 3т. км. Вже на 1200 км бачу, що реально працює. Мегафорс брав із-за того що дешевший гривень на 60 чим нанопротек + хотів перевірити що в одних, а що в інших. Здається виготовляють на одному заводі - Супротек в Росії, хоч мегафорс скриває інформацію. Смисл роботи наноприсадки простий. В ній сама головна складова - якісь керамічні елементи, які при високій температурі тертя осідають на стінках металу, тим самим зменшується сила тертя, вібрація, шум. Поверхня металу стає ідеально гладкою. Особливо замітив при швидкості 120-140 км. Машина легше набирає швидкість,а шум набагато менший при цьому. Якщо колись при 140 був конкретний гул двіжка і коробки, то зараз таке враження від шуму, що їдеш 90-100 км. Короче штука хороша. Зараз планую зробити чіп-тюнинг. ПС. Я не являюсь дилером наноприсадок, супротеків і тд. Просто хочеться зробити машину кращою. ХАДО , Нанопротект, Кессон, Мегафорс---все лудшее автомобилистам ![]() ![]() Хадо разработка ХТЗ 50 годов. основная цель присадки---при вытоке масла из танка,иметь возможность добратся да места ремонта. в присадке использовалась смесь алмазной пудры с чем то другим. в дело так и не пошла бо очень дорогая была по сравнению с живучестю танка и часов работы двигла. Мудрая голова взяла и в конце 90х сделала бизнес, (использовав доверчивость и наивность нашего брата) токо вместо смеси алмазной пудри использовав КАРБОРУНД. после него невозможна шлифовка. Не буду спорити з чого воно там зроблено так як на молекулярному рівні сам не перевіряв ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 310 Регистрация: 2.11.2008 Из: буча Пользователь №: 1.984 Из: буча Авто: 308 sw peugeot Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
на новых машинах чисто теоретически может и работает, а вот у кого не слабый пробег - ХЗ... в качестве эксперимента готов предоставить подопытного экземпляра с пробегом в 250 тыс без ремонта, нужны только люди желающие проспонсировать все это... и посмотрим на что способны нано-технологии и способны ли вообще на что то.. а залить в новую машину присадку или готовое масло(нанопротек) и говорить что ипать как работает - это не что иначе как самовнушение(еще бы, за такие деньги...) До речі наноприсадки якраз для старих машин з коооонкретним пробігом. Я на свою залив 30т. пробіг, просто щоб спробувати. Добавлено: Всем привет!кто чёто слышал про нано технологии?может кто пробовал заливать? кроме меня ![]() Залив мегафорс в коробку передач, а нанопротек в масло двіжка. Проїхав вже 1200 км. 30 000 пробіг, 1,4 16кл. Так що скажу? Штука хороша. Шум зменшився. Машина стала більш динамічною. Хочеться прижати педальку. При цьому розхід бензину не збільшився. Я пройшов тільки перший етап. Скоро промию двіжок і поміняю масло. Кажуть ефект починається після 3т. км. Вже на 1200 км бачу, що реально працює. Мегафорс брав із-за того що дешевший гривень на 60 чим нанопротек + хотів перевірити що в одних, а що в інших. Здається виготовляють на одному заводі - Супротек в Росії, хоч мегафорс скриває інформацію. Смисл роботи наноприсадки простий. В ній сама головна складова - якісь керамічні елементи, які при високій температурі тертя осідають на стінках металу, тим самим зменшується сила тертя, вібрація, шум. Поверхня металу стає ідеально гладкою. Особливо замітив при швидкості 120-140 км. Машина легше набирає швидкість,а шум набагато менший при цьому. Якщо колись при 140 був конкретний гул двіжка і коробки, то зараз таке враження від шуму, що їдеш 90-100 км. Короче штука хороша. Зараз планую зробити чіп-тюнинг. ПС. Я не являюсь дилером наноприсадок, супротеків і тд. Просто хочеться зробити машину кращою. ХАДО , Нанопротект, Кессон, Мегафорс---все лудшее автомобилистам ![]() ![]() Хадо разработка ХТЗ 50 годов. основная цель присадки---при вытоке масла из танка,иметь возможность добратся да места ремонта. в присадке использовалась смесь алмазной пудры с чем то другим. в дело так и не пошла бо очень дорогая была по сравнению с живучестю танка и часов работы двигла. Мудрая голова взяла и в конце 90х сделала бизнес, (использовав доверчивость и наивность нашего брата) токо вместо смеси алмазной пудри использовав КАРБОРУНД. после него невозможна шлифовка. Не буду спорити з чого воно там зроблено так як на молекулярному рівні сам не перевіряв ![]() все ок. главное вера . -------------------- продажа недвижимости-- http://oselya.at.ua
|
|
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 30 Регистрация: 12.11.2008 Из: Київ Пользователь №: 2.063 Из: Київ Голосіїво Авто: Citroen C4 2011 / Kalina 119 1.4 16кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
iskra16 Віра вірою, а факти залишаються фактами
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1 Регистрация: 18.1.2011 Пользователь №: 8.878 Из: Днепропетровск Авто: ВАЗ-2109 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
на новых машинах чисто теоретически может и работает, а вот у кого не слабый пробег - ХЗ... в качестве эксперимента готов предоставить подопытного экземпляра с пробегом в 250 тыс без ремонта, нужны только люди желающие проспонсировать все это... и посмотрим на что способны нано-технологии и способны ли вообще на что то.. а залить в новую машину присадку или готовое масло(нанопротек) и говорить что ипать как работает - это не что иначе как самовнушение(еще бы, за такие деньги...) Готов выполнить обработку этого авто МЕГАФОРСом за свой счёт. Свяжитесь со мной 0503206525, 0562319094. С уважением. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17.6.2025, 1:13 |