Цитата(manrom @ 28.7.2010, 6:46)

Цитата(виктор м @ 10.6.2010, 20:39)

Всем привет!кто чёто слышал про нано технологии?может кто пробовал заливать? кроме меня

Залив мегафорс в коробку передач, а нанопротек в масло двіжка. Проїхав вже 1200 км. 30 000 пробіг, 1,4 16кл. Так що скажу? Штука хороша. Шум зменшився. Машина стала більш динамічною. Хочеться прижати педальку. При цьому розхід бензину не збільшився. Я пройшов тільки перший етап. Скоро промию двіжок і поміняю масло. Кажуть ефект починається після 3т. км. Вже на 1200 км бачу, що реально працює. Мегафорс брав із-за того що дешевший гривень на 60 чим нанопротек + хотів перевірити що в одних, а що в інших. Здається виготовляють на одному заводі - Супротек в Росії, хоч мегафорс скриває інформацію.
Смисл роботи наноприсадки простий. В ній сама головна складова - якісь керамічні елементи, які при високій температурі тертя осідають на стінках металу, тим самим зменшується сила тертя, вібрація, шум. Поверхня металу стає ідеально гладкою.
Особливо замітив при швидкості 120-140 км. Машина легше набирає швидкість,а шум набагато менший при цьому. Якщо колись при 140 був конкретний гул двіжка і коробки, то зараз таке враження від шуму, що їдеш 90-100 км.
Короче штука хороша. Зараз планую зробити чіп-тюнинг.
ПС. Я не являюсь дилером наноприсадок, супротеків і тд. Просто хочеться зробити машину кращою.
ХАДО , Нанопротект, Кессон, Мегафорс---все лудшее автомобилистам

по космическим ценам.

. Прикольны бизнес кто-то придумал.
Хадо разработка ХТЗ 50 годов. основная цель присадки---при вытоке масла из танка,иметь возможность добратся да места ремонта. в присадке использовалась смесь алмазной пудры с чем то другим. в дело так и не пошла бо очень дорогая была по сравнению с живучестю танка и часов работы двигла.
Мудрая голова взяла и в конце 90х сделала бизнес, (использовав доверчивость и наивность нашего брата) токо вместо смеси алмазной пудри использовав КАРБОРУНД. после него невозможна шлифовка.