IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

38 страниц V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
Рульова рейка, Ремонт, профілактика, заміна
Shyma
сообщение 2.4.2010, 8:48
Сообщение #261


Львівський організатор міроприємств
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.414
Регистрация: 10.12.2007
Из: Україна-Львів
Пользователь №: 182
Из: м. Львів (Сихів)(Барбара)
Авто: Lada 11183

Предупреждения:
(0%) -----


Шановні калиноводи. Висновки робіть самі..

Ми у Львові вчора закінчили ремонт вже другої рульової реки.
Є один цікавий факт який був присутній в обох рейках !!!!

УВАГА !!!!!

Регулювальна гайка та що шестигранна, з невідомих причин закручується на своє місце надзвичайно туго (з допомогою труби 50 см.) В процесі ми 3 рази ламали ключ...
Як результат: коли рейка на машині, то після певного дотягування її просто НЕРЕАЛЬНО підтягнути руками, і виходить що вона ГРИМИТЬ, а майстри кажуть що дотянули повністю. (а насправді це далеко не так).

Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині.

Тому зважте на це при проблемах із рейкою.

Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо )))))))))
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
scorpion_vp
сообщение 2.4.2010, 9:38
Сообщение #262


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


Добавлю. Замість стандартної втулки запхали виточену з капролону. Наскільки довго вона прослужить, час покаже.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
пашка
сообщение 2.4.2010, 10:37
Сообщение #263


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.008
Регистрация: 23.6.2008
Из: вишневе блиставиця
Пользователь №: 1.141
Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця
Авто: ЛИСАПЕТА

Предупреждения:
(0%) -----


и в Киеве уже катается парочка калин с капролоновыми втулочками удлинёнными аж на 5 см
Прикрепленные файлы
Прикрепленный файл  IMG046.jpg ( 230.28 килобайт ) Кол-во скачиваний: 121
Прикрепленный файл  IMG052.jpg ( 251.7 килобайт ) Кол-во скачиваний: 105
 


--------------------


093-422-62-62

067-287-35-74
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
sanny
сообщение 2.4.2010, 11:30
Сообщение #264


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.400
Регистрация: 26.12.2008
Пользователь №: 2.391
Из: Львов, Санта-Барбара
Авто: ВАЗ-11183-114

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Shyma @ 2.4.2010, 9:48) *
Шановні калиноводи. Висновки робіть самі..

Ми у Львові вчора закінчили ремонт вже другої рульової реки.
Є один цікавий факт який був присутній в обох рейках !!!!

УВАГА !!!!!

Регулювальна гайка та що шестигранна, з невідомих причин закручується на своє місце надзвичайно туго (з допомогою труби 50 см.) В процесі ми 3 рази ламали ключ...
Як результат: коли рейка на машині, то після певного дотягування її просто НЕРЕАЛЬНО підтягнути руками, і виходить що вона ГРИМИТЬ, а майстри кажуть що дотянули повністю. (а насправді це далеко не так).

Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині.

Тому зважте на це при проблемах із рейкою.

Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо )))))))))

Вот фотки:

Прикрепленные файлы
Прикрепленный файл  P1000461.JPG ( 830.49 килобайт ) Кол-во скачиваний: 177
Прикрепленный файл  P1000462.JPG ( 754.42 килобайт ) Кол-во скачиваний: 156
Прикрепленный файл  P1000463.JPG ( 852.21 килобайт ) Кол-во скачиваний: 155
Прикрепленный файл  P1000464.JPG ( 750.6 килобайт ) Кол-во скачиваний: 141
Прикрепленный файл  P1000465.JPG ( 819.97 килобайт ) Кол-во скачиваний: 124
 


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Boris
сообщение 2.4.2010, 12:02
Сообщение #265


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.774
Регистрация: 17.5.2008
Пользователь №: 897
Из: Киев, Теремки
Авто: ВАЗ-11184

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Shyma @ 2.4.2010, 9:48) *
Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині.
Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо )))))))))


Що тихо - то дуже добре. А те, що є вихід на токаря - то зле. smile.gif Я б пошукав в гаражі підходящу шайбу, а краще декілька тонких. Це значно швидше. Чи я невірно зрозумів конструкцію?


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Shyma
сообщение 2.4.2010, 12:56
Сообщение #266


Львівський організатор міроприємств
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.414
Регистрация: 10.12.2007
Из: Україна-Львів
Пользователь №: 182
Из: м. Львів (Сихів)(Барбара)
Авто: Lada 11183

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Boris @ 2.4.2010, 13:02) *
Цитата(Shyma @ 2.4.2010, 9:48) *
Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині.
Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо )))))))))


Що тихо - то дуже добре. А те, що є вихід на токаря - то зле. smile.gif Я б пошукав в гаражі підходящу шайбу, а краще декілька тонких. Це значно швидше. Чи я невірно зрозумів конструкцію?




Боюсь що не зрозуміли... Вище на фото є рейка де видно внутрішню різьбу в соломіновому блоці. А також є фото тої гайки (вона із зовнішньою різьбою).
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
МАЯК 758
сообщение 2.4.2010, 16:50
Сообщение #267


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.356
Регистрация: 28.12.2008
Пользователь №: 2.413
Из: Добкинская губ., г.КЕРНЕССГРАД, Салтаffка.
Авто: Citroen C4 1.6HDI

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Boris @ 2.4.2010, 12:02) *
Я б пошукав в гаражі підходящу шайбу, а краще декілька тонких. Це значно швидше. Чи я невірно зрозумів конструкцію?

будет противоположный результат.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Voland
сообщение 2.4.2010, 18:53
Сообщение #268


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 70
Регистрация: 24.6.2008
Пользователь №: 1.147
Из: Киев, ул. Осенняя, 33
Авто: Калина, 11194, хетчбэк, совиньон

Предупреждения:
(0%) -----


День добрый,
Возник вопрос - насколько неподвижно крепится рулевая рейка к щитку передка? (может не так сказал, исправьте - имею ввиду весь механизм рулевой рейки с усилителем). При подёргивании вверх-вниз за правый наконечник (который один доступен для захвата рукой) есть движение всей рейки по дуге вверх-вниз.
Есть ли это разболтанностью? Нужно ли дотянуть?
Спасибо.


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
пашка
сообщение 2.4.2010, 19:00
Сообщение #269


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.008
Регистрация: 23.6.2008
Из: вишневе блиставиця
Пользователь №: 1.141
Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця
Авто: ЛИСАПЕТА

Предупреждения:
(0%) -----


то не вся рейка двигается а внутрености попробуй подтянуть если не поможет то нада будет менять втулку


--------------------


093-422-62-62

067-287-35-74
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Boris
сообщение 2.4.2010, 19:11
Сообщение #270


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.774
Регистрация: 17.5.2008
Пользователь №: 897
Из: Киев, Теремки
Авто: ВАЗ-11184

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(МАЯК 758 @ 2.4.2010, 17:50) *
Цитата(Boris @ 2.4.2010, 12:02) *
Я б пошукав в гаражі підходящу шайбу, а краще декілька тонких. Це значно швидше. Чи я невірно зрозумів конструкцію?

будет противоположный результат.


Мужики, ну не надо так категорично.
1. Чтобы убрать люфт нужно гайку закручивать. Правильно?
2. Гайку не удается вкрутить, потому что внутренняя резьба в картере рулевого коротковата. Правильно?
3. Чтобы "дослать" гайку ниже, укорачивается длина резьбы на гайке. Правильно?
4. В гайке внутри есть упорная (рабочая) поверхность, которую нужно "опустить" пониже. Правильно?
5. Что мешает подложить шайбу под упорную (рабочую) поверхность шайбы?
Рейку никогда не разбирал, но, исходя из картинок, не думаю, что сильно ошибаюсь. Ну а разводить теории, что два маленьких зазора с точки зрения стуков лучше одного большого сейчас не буду.


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
scorpion_vp
сообщение 2.4.2010, 19:27
Сообщение #271


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


Дивись.
Прикрепленный файл  рейка_2.jpg ( 34.83 килобайт ) Кол-во скачиваний: 98
Прикрепленный файл  рейка_1.jpg ( 42.33 килобайт ) Кол-во скачиваний: 151

Якщо кріплення рейки не дотягнуте, то дотягни, але обережно, з чуттям. Шпильки(поз 1.) на щитку передка люблять тріснути.

Добавлено:
Цитата(Boris @ 2.4.2010, 20:11) *
Мужики, ну не надо так категорично.
1. Чтобы убрать люфт нужно гайку закручивать. Правильно?
2. Гайку не удается вкрутить, потому что внутренняя резьба в картере рулевого коротковата. Правильно?
3. Чтобы "дослать" гайку ниже, укорачивается длина резьбы на гайке. Правильно?
4. В гайке внутри есть упорная (рабочая) поверхность, которую нужно "опустить" пониже. Правильно?
5. Что мешает подложить шайбу под упорную (рабочую) поверхность шайбы?
Рейку никогда не разбирал, но, исходя из картинок, не думаю, что сильно ошибаюсь. Ну а разводить теории, что два маленьких зазора с точки зрения стуков лучше одного большого сейчас не буду.

1.Правильно.
2.Не правильно. Різьби цілком достатньо.
3.Не правильно. Різьби гайки достатньо.
4.Не правильно. Під гайкою знаходиться пружина, яка давить на направляючу рейки. Гайкою створюється правильне зусилля на стиснення пружини, щоб рейка в направляючій і корпусі не мала люфту.
5.Шайби не потібно. Див п.4.
Вибачай, що розбомбив твій допис biggrin.gif .
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Boris
сообщение 2.4.2010, 23:11
Сообщение #272


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.774
Регистрация: 17.5.2008
Пользователь №: 897
Из: Киев, Теремки
Авто: ВАЗ-11184

Предупреждения:
(0%) -----


Розбомбив? ...
Тоді зовсім просте питання - що означає "понижувати різьбу"? Зменшити діаметр різьби чи зменшити довжину різьби на гайці?


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Shyma
сообщение 2.4.2010, 23:39
Сообщение #273


Львівський організатор міроприємств
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.414
Регистрация: 10.12.2007
Из: Україна-Львів
Пользователь №: 182
Из: м. Львів (Сихів)(Барбара)
Авто: Lada 11183

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Boris @ 3.4.2010, 0:11) *
Розбомбив? ...
Тоді зовсім просте питання - що означає "понижувати різьбу"? Зменшити діаметр різьби чи зменшити довжину різьби на гайці?



Зменшити діаметр різьби на гайці, на пів міліметра.

Вибачте що виразився не зрозуміло, чим породив купу лишніх запитань.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Boris
сообщение 3.4.2010, 0:05
Сообщение #274


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.774
Регистрация: 17.5.2008
Пользователь №: 897
Из: Киев, Теремки
Авто: ВАЗ-11184

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Shyma @ 3.4.2010, 0:39) *
Цитата(Boris @ 3.4.2010, 0:11) *
Розбомбив? ...
Тоді зовсім просте питання - що означає "понижувати різьбу"? Зменшити діаметр різьби чи зменшити довжину різьби на гайці?



Зменшити діаметр різьби на гайці, на пів міліметра.

Вибачте що виразився не зрозуміло, чим породив купу лишніх запитань.

О-хо-хо, хлопці, то все набагато гірше. Картер рульового із силуміна, крок різьби - не більше 2 мм, висота профілю близько 1 мм. І ви пропонуєте зменшити цю висоту в два рази? Занадто сміливо, враховуючи різницю ТКР силміну та сталі гайки при значному перепаді температур під капотом. Я б так не робив з точки зору безпеки. Якщо занижувати різьбу - то тільки обережним притиранням з абразивом в спеціальному пристрої. Наприклад, нарізати внутрішню різьбу з таким же діаметром та кроком в стальній пластині, розрізати пластину до отвору. І далі притирати гайку, поступово стискуючи пластину навколо гайки.
Ну і вибачте мене - "занижувати різьбу" - професійний жаргон, але дещо несподіваний для мене на цьому форумі smile.gif


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
пашка
сообщение 3.4.2010, 15:42
Сообщение #275


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.008
Регистрация: 23.6.2008
Из: вишневе блиставиця
Пользователь №: 1.141
Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця
Авто: ЛИСАПЕТА

Предупреждения:
(0%) -----


Я дико извиняюсь но мне сегодня утром звонили по поводу рейки а я в свою очередь должен был завтра перезвонить уменя случилась неприятность с телефоном так что номера улетели, договор был на понедельник, ПРОСЬБА позвонить ещё раз для дальнейшего решения проблемы с рейкой)))


--------------------


093-422-62-62

067-287-35-74
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
scorpion_vp
сообщение 4.4.2010, 8:52
Сообщение #276


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Boris @ 3.4.2010, 1:05) *
Зменшити діаметр різьби на гайці, на пів міліметра.
Я б так не робив з точки зору безпеки.

Не такий страшний чорт, як його малюють. biggrin.gif
Катаюсь вже так 4 місяці. Різьбу на регулювальній гайці проточив(понизив різьбу-зменшив в діаметрі), потім просто посадив на різьбовий герметик. Нічого не викрутилось і не вилетіло гайку зараз спокійно регулюється ключиком (без півметрової труби). smile.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Shyma
сообщение 4.4.2010, 9:31
Сообщение #277


Львівський організатор міроприємств
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.414
Регистрация: 10.12.2007
Из: Україна-Львів
Пользователь №: 182
Из: м. Львів (Сихів)(Барбара)
Авто: Lada 11183

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Boris @ 3.4.2010, 1:05) *
Цитата(Shyma @ 3.4.2010, 0:39) *
Цитата(Boris @ 3.4.2010, 0:11) *
Розбомбив? ...
Тоді зовсім просте питання - що означає "понижувати різьбу"? Зменшити діаметр різьби чи зменшити довжину різьби на гайці?



Зменшити діаметр різьби на гайці, на пів міліметра.

Вибачте що виразився не зрозуміло, чим породив купу лишніх запитань.

О-хо-хо, хлопці, то все набагато гірше. Картер рульового із силуміна, крок різьби - не більше 2 мм, висота профілю близько 1 мм. І ви пропонуєте зменшити цю висоту в два рази? Занадто сміливо, враховуючи різницю ТКР силміну та сталі гайки при значному перепаді температур під капотом. Я б так не робив з точки зору безпеки. Якщо занижувати різьбу - то тільки обережним притиранням з абразивом в спеціальному пристрої. Наприклад, нарізати внутрішню різьбу з таким же діаметром та кроком в стальній пластині, розрізати пластину до отвору. І далі притирати гайку, поступово стискуючи пластину навколо гайки.
Ну і вибачте мене - "занижувати різьбу" - професійний жаргон, але дещо несподіваний для мене на цьому форумі smile.gif


Ми зі свого боку написали про проблему, а також озвучили НАШ варіант її вирішення.
Робити чи не робити подібним способом - - вибір індивідуальний. Ми нічого не навязуєм і не намагаємось у чомусь переконати.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
a-d-i-k
сообщение 6.4.2010, 8:18
Сообщение #278


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 96
Регистрация: 18.12.2008
Из: Киев
Пользователь №: 2.333
Из: Киев
Авто: Hyundai Elantra HD 1.6 AT

Предупреждения:
(0%) -----


Паше огромное спасибо за проделанную работу. Была перебрана рейка и установлена капролоновая втулка удлинённая на 5 см, а так же заменены пальцы шаровой.


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
пашка
сообщение 6.4.2010, 8:36
Сообщение #279


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.008
Регистрация: 23.6.2008
Из: вишневе блиставиця
Пользователь №: 1.141
Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця
Авто: ЛИСАПЕТА

Предупреждения:
(0%) -----


всегда пожалуйста если что заходи)))


--------------------


093-422-62-62

067-287-35-74
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
disel
сообщение 14.4.2010, 11:14
Сообщение #280


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 466
Регистрация: 4.1.2008
Из: Киев
Пользователь №: 256
Из: г. Киев

Авто: седан 1,6

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(пашка @ 6.4.2010, 9:36) *
всегда пожалуйста если что заходи)))


Привет, скажи пожалуйста, моя втулочка еще есть ? и будешь ли ты на встрече завтра ?


--------------------


Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

38 страниц V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 25.6.2025, 21:07