Рульова рейка, Ремонт, профілактика, заміна |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Рульова рейка, Ремонт, профілактика, заміна |
![]()
Сообщение
#261
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Шановні калиноводи. Висновки робіть самі..
Ми у Львові вчора закінчили ремонт вже другої рульової реки. Є один цікавий факт який був присутній в обох рейках !!!! УВАГА !!!!! Регулювальна гайка та що шестигранна, з невідомих причин закручується на своє місце надзвичайно туго (з допомогою труби 50 см.) В процесі ми 3 рази ламали ключ... Як результат: коли рейка на машині, то після певного дотягування її просто НЕРЕАЛЬНО підтягнути руками, і виходить що вона ГРИМИТЬ, а майстри кажуть що дотянули повністю. (а насправді це далеко не так). Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині. Тому зважте на це при проблемах із рейкою. Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо ))))))))) |
|
|
![]()
Сообщение
#262
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Добавлю. Замість стандартної втулки запхали виточену з капролону. Наскільки довго вона прослужить, час покаже.
|
|
|
![]()
Сообщение
#263
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.008 Регистрация: 23.6.2008 Из: вишневе блиставиця Пользователь №: 1.141 Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця Авто: ЛИСАПЕТА Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
и в Киеве уже катается парочка калин с капролоновыми втулочками удлинёнными аж на 5 см
Прикрепленные файлы
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#264
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.400 Регистрация: 26.12.2008 Пользователь №: 2.391 Из: Львов, Санта-Барбара Авто: ВАЗ-11183-114 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Шановні калиноводи. Висновки робіть самі.. Ми у Львові вчора закінчили ремонт вже другої рульової реки. Є один цікавий факт який був присутній в обох рейках !!!! УВАГА !!!!! Регулювальна гайка та що шестигранна, з невідомих причин закручується на своє місце надзвичайно туго (з допомогою труби 50 см.) В процесі ми 3 рази ламали ключ... Як результат: коли рейка на машині, то після певного дотягування її просто НЕРЕАЛЬНО підтягнути руками, і виходить що вона ГРИМИТЬ, а майстри кажуть що дотянули повністю. (а насправді це далеко не так). Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині. Тому зважте на це при проблемах із рейкою. Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо ))))))))) Вот фотки:
Прикрепленные файлы
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#265
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині. Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо ))))))))) Що тихо - то дуже добре. А те, що є вихід на токаря - то зле. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#266
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Лікування : В обох випадках , гайку віддавали ТОКАРЮ який понижував різьбу на пів міліметра. Як наслідок : до половини ви закручуєте її просто рукою (без ключа) а далі з невеликим зусиллям дотягуєте ключем. + тепер регулювання піддається і на машині. Сьогодні "гасав" у Львові по бруківці і рельсах... все тихо (покишо ))))))))) Що тихо - то дуже добре. А те, що є вихід на токаря - то зле. ![]() Боюсь що не зрозуміли... Вище на фото є рейка де видно внутрішню різьбу в соломіновому блоці. А також є фото тої гайки (вона із зовнішньою різьбою). |
|
|
![]()
Сообщение
#267
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.356 Регистрация: 28.12.2008 Пользователь №: 2.413 Из: Добкинская губ., г.КЕРНЕССГРАД, Салтаffка. Авто: Citroen C4 1.6HDI Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#268
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 70 Регистрация: 24.6.2008 Пользователь №: 1.147 Из: Киев, ул. Осенняя, 33 Авто: Калина, 11194, хетчбэк, совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
День добрый,
Возник вопрос - насколько неподвижно крепится рулевая рейка к щитку передка? (может не так сказал, исправьте - имею ввиду весь механизм рулевой рейки с усилителем). При подёргивании вверх-вниз за правый наконечник (который один доступен для захвата рукой) есть движение всей рейки по дуге вверх-вниз. Есть ли это разболтанностью? Нужно ли дотянуть? Спасибо. -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#269
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.008 Регистрация: 23.6.2008 Из: вишневе блиставиця Пользователь №: 1.141 Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця Авто: ЛИСАПЕТА Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
то не вся рейка двигается а внутрености попробуй подтянуть если не поможет то нада будет менять втулку
-------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#270
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Я б пошукав в гаражі підходящу шайбу, а краще декілька тонких. Це значно швидше. Чи я невірно зрозумів конструкцію? будет противоположный результат. Мужики, ну не надо так категорично. 1. Чтобы убрать люфт нужно гайку закручивать. Правильно? 2. Гайку не удается вкрутить, потому что внутренняя резьба в картере рулевого коротковата. Правильно? 3. Чтобы "дослать" гайку ниже, укорачивается длина резьбы на гайке. Правильно? 4. В гайке внутри есть упорная (рабочая) поверхность, которую нужно "опустить" пониже. Правильно? 5. Что мешает подложить шайбу под упорную (рабочую) поверхность шайбы? Рейку никогда не разбирал, но, исходя из картинок, не думаю, что сильно ошибаюсь. Ну а разводить теории, что два маленьких зазора с точки зрения стуков лучше одного большого сейчас не буду. -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#271
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Дивись.
![]() ![]() Якщо кріплення рейки не дотягнуте, то дотягни, але обережно, з чуттям. Шпильки(поз 1.) на щитку передка люблять тріснути. Добавлено: Мужики, ну не надо так категорично. 1. Чтобы убрать люфт нужно гайку закручивать. Правильно? 2. Гайку не удается вкрутить, потому что внутренняя резьба в картере рулевого коротковата. Правильно? 3. Чтобы "дослать" гайку ниже, укорачивается длина резьбы на гайке. Правильно? 4. В гайке внутри есть упорная (рабочая) поверхность, которую нужно "опустить" пониже. Правильно? 5. Что мешает подложить шайбу под упорную (рабочую) поверхность шайбы? Рейку никогда не разбирал, но, исходя из картинок, не думаю, что сильно ошибаюсь. Ну а разводить теории, что два маленьких зазора с точки зрения стуков лучше одного большого сейчас не буду. 1.Правильно. 2.Не правильно. Різьби цілком достатньо. 3.Не правильно. Різьби гайки достатньо. 4.Не правильно. Під гайкою знаходиться пружина, яка давить на направляючу рейки. Гайкою створюється правильне зусилля на стиснення пружини, щоб рейка в направляючій і корпусі не мала люфту. 5.Шайби не потібно. Див п.4. Вибачай, що розбомбив твій допис ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#272
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Розбомбив? ...
Тоді зовсім просте питання - що означає "понижувати різьбу"? Зменшити діаметр різьби чи зменшити довжину різьби на гайці? -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#273
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#274
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Розбомбив? ... Тоді зовсім просте питання - що означає "понижувати різьбу"? Зменшити діаметр різьби чи зменшити довжину різьби на гайці? Зменшити діаметр різьби на гайці, на пів міліметра. Вибачте що виразився не зрозуміло, чим породив купу лишніх запитань. О-хо-хо, хлопці, то все набагато гірше. Картер рульового із силуміна, крок різьби - не більше 2 мм, висота профілю близько 1 мм. І ви пропонуєте зменшити цю висоту в два рази? Занадто сміливо, враховуючи різницю ТКР силміну та сталі гайки при значному перепаді температур під капотом. Я б так не робив з точки зору безпеки. Якщо занижувати різьбу - то тільки обережним притиранням з абразивом в спеціальному пристрої. Наприклад, нарізати внутрішню різьбу з таким же діаметром та кроком в стальній пластині, розрізати пластину до отвору. І далі притирати гайку, поступово стискуючи пластину навколо гайки. Ну і вибачте мене - "занижувати різьбу" - професійний жаргон, але дещо несподіваний для мене на цьому форумі ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#275
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.008 Регистрация: 23.6.2008 Из: вишневе блиставиця Пользователь №: 1.141 Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця Авто: ЛИСАПЕТА Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Я дико извиняюсь но мне сегодня утром звонили по поводу рейки а я в свою очередь должен был завтра перезвонить уменя случилась неприятность с телефоном так что номера улетели, договор был на понедельник, ПРОСЬБА позвонить ещё раз для дальнейшего решения проблемы с рейкой)))
-------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#276
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Зменшити діаметр різьби на гайці, на пів міліметра. Я б так не робив з точки зору безпеки. Не такий страшний чорт, як його малюють. ![]() Катаюсь вже так 4 місяці. Різьбу на регулювальній гайці проточив(понизив різьбу-зменшив в діаметрі), потім просто посадив на різьбовий герметик. Нічого не викрутилось і не вилетіло гайку зараз спокійно регулюється ключиком (без півметрової труби). ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#277
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Розбомбив? ... Тоді зовсім просте питання - що означає "понижувати різьбу"? Зменшити діаметр різьби чи зменшити довжину різьби на гайці? Зменшити діаметр різьби на гайці, на пів міліметра. Вибачте що виразився не зрозуміло, чим породив купу лишніх запитань. О-хо-хо, хлопці, то все набагато гірше. Картер рульового із силуміна, крок різьби - не більше 2 мм, висота профілю близько 1 мм. І ви пропонуєте зменшити цю висоту в два рази? Занадто сміливо, враховуючи різницю ТКР силміну та сталі гайки при значному перепаді температур під капотом. Я б так не робив з точки зору безпеки. Якщо занижувати різьбу - то тільки обережним притиранням з абразивом в спеціальному пристрої. Наприклад, нарізати внутрішню різьбу з таким же діаметром та кроком в стальній пластині, розрізати пластину до отвору. І далі притирати гайку, поступово стискуючи пластину навколо гайки. Ну і вибачте мене - "занижувати різьбу" - професійний жаргон, але дещо несподіваний для мене на цьому форумі ![]() Ми зі свого боку написали про проблему, а також озвучили НАШ варіант її вирішення. Робити чи не робити подібним способом - - вибір індивідуальний. Ми нічого не навязуєм і не намагаємось у чомусь переконати. |
|
|
![]()
Сообщение
#278
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 96 Регистрация: 18.12.2008 Из: Киев Пользователь №: 2.333 Из: Киев Авто: Hyundai Elantra HD 1.6 AT Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Паше огромное спасибо за проделанную работу. Была перебрана рейка и установлена капролоновая втулка удлинённая на 5 см, а так же заменены пальцы шаровой.
-------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#279
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.008 Регистрация: 23.6.2008 Из: вишневе блиставиця Пользователь №: 1.141 Из: Киево-Святошинский р-н. г.Вишнёвое - Блиставиця Авто: ЛИСАПЕТА Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
всегда пожалуйста если что заходи)))
-------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#280
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 466 Регистрация: 4.1.2008 Из: Киев Пользователь №: 256 Из: г. Киев Авто: седан 1,6 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
всегда пожалуйста если что заходи))) Привет, скажи пожалуйста, моя втулочка еще есть ? и будешь ли ты на встрече завтра ? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25.6.2025, 21:07 |