Неоф. дилер, Недоліки (переваги) неофіційних дилерів |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Неоф. дилер, Недоліки (переваги) неофіційних дилерів |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 150 Регистрация: 23.1.2008 Пользователь №: 324 Из: Україна, Київська обл., м. Бровари Авто: 11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Вирішив придбати машину. Вибір пав на Калину. Почав підбирати салон.
На сьогодні маю дилему: є два автосалони (назви не вкажу, бо ще налетять працівники цих точок і почнуть агітувати). Машину беру з певним списком допів, які хочу встановити прямо в салоні. 1. Офіційний дилер УкрАвтоВазу. Все офіційно, проте занадто завищена вартість допів. В сумі виходить дорожче на цілих 2 тис. грн. порівняно з дилером №2. 2. Автосалон що торгує Калинами і ввозть їх самотужки (не є офіційним дилером) Як я вже сказав значно дешевші допи. Проте є мінус - завужений міжсервісний інтервал до 10 тис. км, порівняно с заводськими 15 тис. км. При цьому гарантія залишається 50 тис. або 3 роки. З одного боку зайві затрати через більш часті ТО. З іншого враховуючи переплату при купівлі авто в офіційного дилера - зайві ТО вийдуть все одно дешевше. Тобто навіть якщо я буду тягнути до кінця гарантії (що дуже малоймовірно) я встигну пройти всього 6 ТО (замість 4-ох у офіційного дилера). (Різниця по грошам буде 1000-1500 грн.) Далі можна буди перейти на стандартний для Калин інтервал в 15 тис. км. Справа навіть не в грошах, не така вже й велика та різниця. Просте не хочеться почуватися ошуканим. Я схиляюсь до варіанту з неофіційним дилером, бо офіційні на мою думку - просто зажралися останнім часом. Єдине що хотів спитати, може хто має досвід: Які ще "підводні камені" мене можуть чекати при купівлі авто в сірого дилера (окрім звуження міжсервісного інтервалу)??? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 22:36 |