Перехід з R14 на R13..., варто чи ні? |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Перехід з R14 на R13..., варто чи ні? |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Львівський риболов ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 980 Регистрация: 18.1.2008 Пользователь №: 307 Из: Львів (Рясне) Авто: 11183 все, крім шкіри :))))) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Як не дивно, в час, коли всі переходять на більші радіуси, я задумався над переходом з 14-го радіусу на 13-й.
Основний аргумент - комфорт їзди по львівських танкодромних вулицях. Перевагу 14-ки над 13-кою бачу лише в керованості на високих швидкостях. Я ж 80% кілометражу зараз накатую по місту, з них значна частина по бруківці. Моя попередня "калина" була на 13-х колесах, і була вона суб'єктивно набагато м'якша. І як бонус до переходу на 13-ку - дешевші диски (як литі так і штамповка) та резина (як зимова, так і літня). Що скажете, варто? -------------------- ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК Не ту країну Гондурасом назвали :) |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Львівський риболов ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 980 Регистрация: 18.1.2008 Пользователь №: 307 Из: Львів (Рясне) Авто: 11183 все, крім шкіри :))))) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
В.К. - виясняв - в мене 13-ті гальма, вчора заїжджав на яму.
Що цікаво, 13-ті чи 14-ті гальмівні диски - не залежить від комплектації, а, швидше, від того, що було на заводі в момент комплектації. В нашого співклубника Юрка калина-хетч 16-ти клапанна, без кондера (заводського) - на 14-тих гальмах, в мене 8-микалапанник, але макс.комплектації (кондер, АБС) - і на 13-их гальмах... чому? Аналогічно скажу за Юрка, коли він міняв на днях зчеплення, виявилось, що у нього стояв пріорівський Лукас! ![]() -------------------- ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК Не ту країну Гондурасом назвали :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4.8.2025, 1:00 |