Перехід з R14 на R13..., варто чи ні? |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Перехід з R14 на R13..., варто чи ні? |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Львівський риболов ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 980 Регистрация: 18.1.2008 Пользователь №: 307 Из: Львів (Рясне) Авто: 11183 все, крім шкіри :))))) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Як не дивно, в час, коли всі переходять на більші радіуси, я задумався над переходом з 14-го радіусу на 13-й.
Основний аргумент - комфорт їзди по львівських танкодромних вулицях. Перевагу 14-ки над 13-кою бачу лише в керованості на високих швидкостях. Я ж 80% кілометражу зараз накатую по місту, з них значна частина по бруківці. Моя попередня "калина" була на 13-х колесах, і була вона суб'єктивно набагато м'якша. І як бонус до переходу на 13-ку - дешевші диски (як литі так і штамповка) та резина (як зимова, так і літня). Що скажете, варто? -------------------- ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК Не ту країну Гондурасом назвали :) |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 130 Регистрация: 2.1.2010 Пользователь №: 5.295 Из: Кривой Рог Авто: ВАЗ-21121 (ранее - ВАЗ-11184) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Моя машина - ВАЗ-11184, диски на 13 дюймів встановити неможливо на передній міст, так як заважають гальма. Особисто моє враження - "Каліна" більш естетично виглядає саме на 13-х колесах. Нажаль, я не можу перейти на них. І тобі раджу спочатку прояснити, якого діаметру гальмівні диски зпереду.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 18.6.2025, 20:51 |