Налаштування "колдуна" (hand made)., Регулятор тиску задніх гальм. |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Налаштування "колдуна" (hand made)., Регулятор тиску задніх гальм. |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Коротше кажучи прийшов час замінити регулятор тиску задніх гальм, в народі "колдун". Признаки були такі: Заднє праве колесо гальмувало, але слабо. Заднє ліве взагалі не гальмувало. Машину при цьому заносило вправо!
Замінив робочі циліндрики з обох сторін. Заднє праве почало перегальмовувати переднє. Заднє ліве взагалі не гальмувало. Замінив "колдуна" і почав налаштування задніх гальм. Парився я пів дня, так і не налаштувавши ніфіга, то зад перегальмовує перед, то зад взагалі не гальмує. Система регулювання зроблена дуже тупо ![]() Просвердлив отвір(Д10мм) в кронштейні напроти "пупця" ![]() П.С.Поворот болта на пів оберта, кардинально змінював картину гальмування. Для інфи, "колдун" в нас стоїть 2108, робочі циліндри на задніх колесах також 2108. ![]() Є питання, питайте. Добавлено: Фото не моє, фото з нету, просто схематично намалював що і де варив/крутив! |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 374 Регистрация: 1.3.2008 Из: Донецкая.обл Пользователь №: 491 Из: донецкая. обл Авто: приора универсал Предупреждения: (30%) ![]() ![]() |
Так давно уже делают регулировку колдуна,я езжу с таким регулятором самодельным уже год,но у меня и контура перед-зад и регулируется через одну камеру колдуна(та что принудительная),я всё вместе с установкой больших барабанов делал.
Добавлено: У меня вот так... Добавлено: теж зад перегальмовує перед. цілий день на снігу валявся так нічого і не зробив. на слизькій дорозі зад сразу обгоняє перед. намагався натиснути на шток "колдуна",а він як мертвий,не туди і не сюди. може заіржавів? у него принцип работы ,при появлении давления(нажатия педали)шток начинает выходить на растояние данное регулировочной пластиной например 2 мм и тем в зависимости от этого растояния регулирует проходное сечение(меньше растояние больше прохождение жидкости),а в не нажатом положение педали(без давления) он маскимально открыт,но это механический привод у только первой камеры,а у второй дальней уже за счёт давления жидкости в первой...потому и траблы часто с левым и правым колесом...в данном случае идеально только система перед-зад,которой и отдают предпочтения в спорте
Прикрепленные файлы
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 20.6.2025, 4:08 |