Підсилювач кузова задній, "ОчУмелые ручки" |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Підсилювач кузова задній, "ОчУмелые ручки" |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Вирішив зробити собі підсилювач, замучили підскрипування задка в салоні.
Попорядку. 1.Зробив верхнє кріплення (пластини товщиною 5мм), під скоби замків спинок задніх сидінь. ![]() 2.Потім нижнє кріплення (пластини товщиною 4мм), під замки ременів безпеки. ![]() 3.Тут вони разом. Нижня пластина зварена з двох половинок, під кутом (~165-170град). ![]() 4.Далі знайшов заготовку на сам підсилювач вже зі згинами під 90град. Використав трубу діаметром 1 дюйм. ![]() 5.З допомогою болгарки, рулетки, кутника, зварочного апарата (шкода що не маю півавтомата, тому варив електродною) і МОЛОТКА, сотворив ось такі заготовки. ![]() 6.Потім після декількох примірок по місцю (приказка "сім раз відмір, один раз відріж", в даному випадку працює бездоганно), зварив це все до купи. ![]() 7.Знову примірка звареного підсилювача по місцю установки, плюс на кути поприварював "косинки-підсилювачі", для більшої жорсткості конструкції ![]() А далі була вже 4.00 година ночі, тому пішов я спати. Залишилось попрацювати зачисним кругом, загрунтувати і пофарбувати. Сообщение отредактировал scorpion_vp - 6.12.2009, 23:22 |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
На прохання деяких форумчан, переміряв свій підсилювач. Але зразу наголошу, коли я варив свій то застосовував правило "7 раз відміряй - 1 раз відріж і привари". Тим хочу сказати, що деякі розміри можна взяти прямо на авто (бо підсилювач кріпиться суто в штатні місця, інших отворів в кузові я не свердлив), а деякі з рисунку. Але краще розміри в місцях кріплення до кузова переміряти ще раз.
![]() П.С. Хочу нагадати. Всі розміри вказані в сантиметрах. Креслення ЗПК, як такого, я не маю. Все робив (методом примірки безпосередньо на авто(приміряв, відмічав, відрізав, прихвачував зваркою, знов приміряв) з фотографії, витягнутої з нету. Тому всі питання щодо правильності і точності розмірів ЗПК з себе знімаю. Краще купити готовий, наприклад ТЕХНОМАСТЕРІВСЬКИЙ, поставити і насолоджуватись експлуатацією. В звязку з тим, деяких розмірів спеціально навіть не вказував (напр. кут приварки нижніх пластин до труби, діаметри отворів під болти і т.д.). Ну і удачі в тюнінгу. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 1.8.2025, 14:35 |