Нанопротек |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Нанопротек |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 239 Регистрация: 17.2.2009 Из: с.Большая Александровка,Бориспольского р-на Пользователь №: 2.990 Из: Дом-Сумская обл.,г.Кролевец Авто: ВАЗ 11183 седан,цвет'джем' Skoda Fabia Combi 1.4 TDI,цвет лимон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 67 Регистрация: 22.4.2008 Пользователь №: 756 Из: г. Кривой Рог Авто: Lada 1118 1,6 8V Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Привіт!
Пишуть тут смішні відгуки, за почуття гумору - молодець, але не переконав. Сам поки що однозначно не визначився - добре це чи погано... Але, як на мене, то моторесурс -не пріоритет для виробників авто. Загалом, за логікою вони мають бути зацікавлені у зворотньому - якнайшвидше продати ще одну одиниць продукту. Їм цікавіше економічність, екологічність... Крім того, не можна порівнювати авто та умови експлуатації іномарок та наших авто. Крім того, у чудодобавки типу молібдену вірять усі, а інші присадки ні. Загалом цікавим булоб розібрати двигун оброблений нанопротеком після скажімо 500 тис пробігу і порівняти його з таким же не обробленим. Те, що зараз воно допомогає можна повірити, але що буде у перспективі? Доречі на російському форумі люди обговорюють чудомасло для кпп яке допомагає краще інших здолати її шум. Цікаво, чому саме BP а не ликви моди або шел? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 21.8.2025, 16:06 |