не горит кнопка кондиционера |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
не горит кнопка кондиционера |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 184 Регистрация: 29.12.2008 Пользователь №: 2.418 Из: Киевская обл. Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
по мимо того что она (кнопка) освещается, на ней присутствует лампочка, которая я полагаю должна загорятся при включении кондея.... у себя этого не наблюдаю, может я ошибаюсь?))
-------------------- Удача улыбается смелым... а потом долго ржёт над ними))
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Львівський риболов ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 980 Регистрация: 18.1.2008 Пользователь №: 307 Из: Львів (Рясне) Авто: 11183 все, крім шкіри :))))) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Санні, так я і хотів замутити, щоби не тягнути лишній провід, але мені тут вище казали, що там на кнопці лише 5 вольт і не буде світитись.
Тепер і я буду пробувати. Кнопка десь є. Doc-surgeon, не згідний з тобою щодо принципу роботи заводської "кліми" на калині: Якщо ти включив кнопку кондера, то він постійно холодить, до певної межі, незалежно від положення крутилки (звичайно, з перервами, коли холодніше, і безперервно в жару). А "кліма" - це всього-навсього заслонка, яка змішує потоки гарячого (з пічки) та холодного (з вулиці, по замовчуванню холодного, чи кондиціонованого). Наприклад, ставиш на ручці 20 градусів по цельсію - якщо на датчику зверху більше - "змішувач" (заслонка) дає більше повітня з вулиці (чи кондиціонованого, при включеному кондері), якщо датчик відслідковує нижчу температуру в салоні - переміщає заслонку, щоби збільшити кількість повітря через пічку. -------------------- ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК Не ту країну Гондурасом назвали :) |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.400 Регистрация: 26.12.2008 Пользователь №: 2.391 Из: Львов, Санта-Барбара Авто: ВАЗ-11183-114 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Санні, так я і хотів замутити, щоби не тягнути лишній провід, але мені тут вище казали, що там на кнопці лише 5 вольт і не буде світитись. Тепер і я буду пробувати. Кнопка десь є. Doc-surgeon, не згідний з тобою щодо принципу роботи заводської "кліми" на калині: Якщо ти включив кнопку кондера, то він постійно холодить, до певної межі, незалежно від положення крутилки (звичайно, з перервами, коли холодніше, і безперервно в жару). А "кліма" - це всього-навсього заслонка, яка змішує потоки гарячого (з пічки) та холодного (з вулиці, по замовчуванню холодного, чи кондиціонованого). Наприклад, ставиш на ручці 20 градусів по цельсію - якщо на датчику зверху більше - "змішувач" (заслонка) дає більше повітня з вулиці (чи кондиціонованого, при включеному кондері), якщо датчик відслідковує нижчу температуру в салоні - переміщає заслонку, щоби збільшити кількість повітря через пічку. не забудь - в колодці нема "мами" D. ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2.10.2025, 11:29 |