Каліна 1.6 або 1.4, вибір між двигунами |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Каліна 1.6 або 1.4, вибір між двигунами |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4 Регистрация: 19.3.2010 Из: Украина Пользователь №: 6.049 Из: Ukraine, Kiev Авто: Пока нету Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
ВІТАЮ ВСІХ КАЛІНОВОДІВ!!!!!
Мені дуже потрібна Ваша допомога, збираюся купляти автомобіль, це буде мій перший в моему житті (те що я іноді їзжу зі знайомими і вони мені дають по керувати не враховується), так ось, дивився в сторону китайців Чері Елара, але витрата палива там мені не дуже сподобалася 11-12 літрів в місті та 8.5-10 поза містом. Вчора до мене заїхав знайомий який придбав Каліну б/у 1.6 + ГБО, хотів мені її показати та похвалитись, подивившись її з усіх сторін машинка мені сподобалась, на другому ряді місця достатньо і це при моєму зрості 1.80 м., багажник цілком нормальний, но коли мені друг сказав проїхатись я якось з не охотою сідав, але коли відпустив счеплення машинка так плавно поїхала, що мені сподобалось (такого відчуття небуло коли я навчався на Део Ланосі, Ланос взагалі сіпався при вижатому зчепленні та наборі швидкості), а тут так все впевнено та плавно. Руль мені здався дуже правельним та легким (можна рулювати одним пальцем) - це що Гідропідсилювач чи Електропідсилювач.?????? Проїхались по нашим дорогам та зрозумів, що підвіска проходить всі нерівності на "УРА", перемикання передач відмінне, але при вімкненній передачі сама коробка "ГУДЕ", не зрозуміло мені від чого це???? Одним словом мені Каліна сподобалась і вже в понеділок збираюсь після роботи в автосалон, але ніяк не можу вибрати двигун, який краще, знайомий краще каже: бери 1.6, сусід мій в якого теж Каліна говорить: бери 1.4. Не підскажите який краще 1.4 чи 1.6, і гідропідсилювач керма чи електропідсилювач???? П.С. 1. За кожну підтримку та кожне повідомлення буду дуже вдячний. ![]() П.С. 2. Перед Вами майбутній член клуба ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Уважаемый Мастер,
по Вашему последнему посту хочу сказать следующее. 1. Возможно, тон моего сообщения был несколько резковатый, но на то есть свои причины. Форум посещают разные пользователи. Есть такие, кто терзается муками выбора, а достаточного собственного опыта у них нет. И, давая свои оценки для этих людей, те, у кого опыта побольше, должны стремиться к максимальной объективности. А часть "бывалых" считают себя обладателями истины в последней инстанции, навязывая другим свой выбор. Просто потому, что это их выбор. Мне ошибочно показалось, то Вы относитесь к этой категории. 2. По сути Ваших коментариев абсолютно согласен практически со всем. Единственное, вероятно следует четче разделить два понятия - техобслуживание и ремонт. Остаюсь сторонником утверждения, что в техобслуживании 1,4 проще. Но 1,6 более прост в ремонте. При этом из собственного опыта эксплуатации неиномарочных двигателей полагаю, что при надлежащем техобслуживании и умении "слышать" двигатель, не насилуя его, собственно до ремонта в пределах 150..200 тык. пробега авто дело просто не дойдет. Хотя вероятность "несчастного случая" из-за бракованной детали либо халтурной сборки, конечно остается. Но обычно это происходит в пределах гарантийного пробега. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 16:37 |