Підігрів бачка омивача. |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Підігрів бачка омивача. |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Сам ще не робив, але напевне попробую. Актуально зимою. Далі сама тема.
Подогрев бачка омывателя Причина изготовления, это желание съекономить на незамерзайке, и возможность ее бораздо большего разбавления для скептиков скажу, что в северном пакете мерседеса этот девайс уже установлен. Если нет желания колхозить самому, то можно купить фабричный обогрев по имени "ГЕЙЗЕР". Но отдавать 400р за это у меня нет никакого желания. Поэтому были приобретены: - трубка топливная 8мм 1.5м - 40р. - шланг пароотвода радиатора - 40р. - 4 хомута NORMA -20р Вообще то лучше купить медную трубку, но она дороже и я ее не нашел. загибаем трубку, придется помучаться, медная гнется лучше ![]() через прорезанную щель всавляем в бачек ![]() заклеиваем прорезь обратно ![]() ну и ставим на авто, подключив подогрев к подогреву дросселя. ![]() итак, до -10 градусов можно пользоваться вообще только водой. P.S. И все таки через 2 месяца луженая топливная трубка стала покрываться ржавым налетом, в следствии чего была заменена на медную 8мм трубку. Удалось хитрыми загибами упихать целых 1.3 метра трубки в бачок Так же с внутренней стороны бачка, укрепил куском пластика место ввода трубок. ![]() ![]() Так же заменен кусок трубки на соединении шлангов. ![]() P.P.S. Засада №2. т.к. медная трубка была вставлена в бачок в распор, то она сильно давила на переднюю кромку бачка. Бачок долго не выдержал и лопнул по этому месту. Пришлось еще раз переделывать на новом бачке. ![]() ![]() Джерело: http://asgloom.narod.ru/podogrev.html Що скажете? |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Щоб відпало багато питань, поясню чому мене зацікавила дана приблуда.
![]() 1.Як тільки знаю, що температура має опуститись до "0"градС, завжди стараюсь залити незамерзайку (-20градС) і воду 1:1. 2.Працює (не замерзає) ця бадяга десь до -5грС. При нижчій температурі починає ставати я желе. 3.Коли мороз більший скажімо -10:-20грС, заливаю саму незамерзайку. ![]() 4.АЛЕ, навіть сама незамерзайка має властивість намерзати в такий мороз на лобовому. Чому так? Бо спирт, який входить в її склад чомусь дуже швиденько вивітрюється. 5.Сумніваюсь, що незамерзайка в бачку омивача аж закипить. ![]() 6.Тепер про щітки. Зимових принципово не купляю, бо це дорого і практично неефективно (дубіють і збирають лід на собі як і звичайні хребетні). 7.Тепер по суті. Чому я вважаю, що підігріта незамерзайка краще ніж холодна. Бо розморожує щітки (+ менше дубіють, + не налипає на них лід, + краще прилягають до шкла), швидше розморожує налипання снігу на самій лобовусі, можна використовувати і літом для відмивання жирних мух. 8.Щоб не трісла лобовуха. Звичайно що треба нагріти її спочатку з салону теплим повітрям і якщо незамерзайка +50, то однозначно нічого страшного не відбудеться під час поливу лобовухи. 9.Цікавився. Все ж таки в деяких комплектаціях мерса, така опція вже йде з заводу. І доречі там просто спіраль в бачку, по якій біжить тосол, ніякого електронного регулювання температури, ніяких термо- електроклапанів там нема. Невже німці такі тупі, щоб ставити непотрібний девайс прямо на заводі. 10.Я спитав що скажете. Ви сказали що хто думає. Тому дякую за думки, хоча ніц корисного в них не знайшов. ![]() 11.Все є моя особиста думка. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 24.6.2025, 3:25 |