Компресія. |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Компресія. |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 71 Регистрация: 27.8.2008 Пользователь №: 1.490 Из: м.Львів Авто: Лада Калина 1118 1,6 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Забув написати що компресію я міряв...В першому 12, други і третій десь 11, а четвертий 10 з чимось там...
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Коротше кажучи інфа для роздумів. Як міряв компресію. Прогрів двигун до робочої температури. Викрутив всі свічки, витягнув роз"єм з модуля запалення. Під час заміру натискав педаль газу до упору (повністю відкритий дросель) і стартером крутив двигун до зупинки стрілки компресометра на певному значенні. Компресію міряв, після регулювання клапанів, ТРЬОМА зовсім різними (навіть з вигляду) компресометрами. І от що з цього всього вийшло:
1-й раз. Просто повторюю для наглядності картини. Зразу ж після регулювання клапанів. Міряв моторист своїм компресометром. Компресометр закручувався на місце свічки. Ось дані: 1-10,5...... 2-10,5...... 3-10,8...... 4-10,5 2-й раз. Міряли компресометром, який має mastergid. Компресометр притискавсядо отвору свічки (без закручування). Ось дані: 1-11,5...... 2-11,5...... 3-11,5...... 4-12,0 3-й раз. Міряв компресометром з маг. Альцест (колись я в ньому працював і міряв цим компресометром компресію в попередній машині Сеат Ібіза), при чому він в них використовується для перевірки компресії не тільки в чотиритактних, а і в двотактних двигунах. Цей закручувався на місце свічки. Ось дані: 1-13,5...... 2-13,6...... 3-14,0...... 4-13,5 ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 7:30 |