аккумуляторы, выбор и отзывы |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
аккумуляторы, выбор и отзывы |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Старичок ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.939 Регистрация: 30.10.2007 Из: Пользователь №: 15 Из: Kharkiv Авто: Lada 11183 Sedan 104 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
У меня стоковый Подольский. Сегодня подвёл меня
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 645 Регистрация: 16.11.2007 Из: Київ Пользователь №: 83 Из: Київ Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
сьогодні зранку "підкурив" від кумової машини 5-7 хв. - завелась з півтичка.
приїхав а роботу, поміряв V при роботі генератор видає - 14.4V на заглушеному акум - 12.5V провсяк випадок скинув клему. потім люди знаючі порадили помірять струм витікання (ака "leakage current", ака "ток утечки") - 230 мА. було сказано, що це багато. почитав - в нормі має бути калька десят мА. щось "їсть" батарею... з допів є сигналка(глюків в роботі не помічено), магнітола(морда знята! і була знята, і завжди знімаю), атнена(активна, з проводком на масу)... і все. поки не добрався до СТО, як самому пошукать цього електро"вампЕра"? -------------------- Kalina's far, far away...
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 26.6.2024, 5:22 |