Помогите разобратся, Помогите разобратся |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Помогите разобратся, Помогите разобратся |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Куратор Ів-Франківської області. ![]() ![]() ![]() Группа: Партнер Сообщений: 448 Регистрация: 31.3.2008 Пользователь №: 633 Из: Івано-Франківська обл, м Калуш Авто: ВАЗ-11183-Седан Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
При старте машина тупит,(впечетление-что-то вроде пропадает мощность двигателя) а потом нормально едет.
Проверил: 1. Ходовая и подвеска все ок. 2. Проводка в норме. 3. Датчики все проверил. 4. Перепробывал приблизителено 6-8 прошивок (коректировали во всех направлениях). 5. Менял блок управления. 6. Стоит вал RS-62. 7. Коробка 103-й ряд 4,3 пара. 8. Резина 195\50\R15. 9. Сцепа новая ЛУК не буксует абсолютно. 10. Компресия по 10,5 бар. 11. Давление топлива на рампепри любых оборотах 4 бар. Если есть у когото какие либо идеи, или мысли буду презнателен. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Попробуй так. Вижми щеплення, втикни першу, зроби зо 2-3 рази перегазовку(щоб в камері згорання був надлишок бензину), потім газ в полік і різко кидаєш щеплення(тобто ноги мають спрацювати синхронно, права тисне газ в той час коли ліва різко відпускає педаль щеплення). Бо ще є підозра, що під час старту в камери згорання, на якийсь проміжок часу, на високих обертах, подається замала кількість суміші , тому і є провал.
Добавлено: ...Я держу на тахометре 6 тис. при резком отпускании педали сцепления обороты падают до 3500-4000 Тепер з твоєї фрази можна судити так. Закони інерції і опір матеріалів ніхто не відміняв. Подумай з точки зору фізики. Уяви що маховик щеплення крутиться з шв 6000 об-хв. При вижатому щепленні корзина відєднана від маховика(тобто в стані спокою, не крутиться). Тепер ти різко кидаєш педаль щепл. Корзина вистрілює в сторону маховика і притискається робочою поверхнею до фереда, яке в свою чергу притискається робочою поверхнею до маховика. Тепер цей момент детальніше: маховик по інерції крутиться на дуже високих обертах, фередо стоїть, під час притискання маховик починає ковзати по фереду(оскільки різко його розкрутити не дає інерція(а саме стан спокою)), гріє його до високої темп і починає підпалювати. Тобто в місці дотику створюється мікропростір з диму і продуктів згорання фереда(майже ідеальна поверхня для ковзання). І поки цей мікропростір не очиститься(а то долі секуд(2-3 корпуси)) від продуктів згорання, щеплення в той час нормально не працює(тупо буксує). На нижчих обертах при різкому старті накладки фереда згорають менше тому воно і спрацьовує швидше. Ще причина: в тебе стоїть широка гума(пляма контакту з асфальтом збільшена), яка також дає серйозний опір щоб зрушити авто з місця. Попробуй рушати з нижчих обертів, бо пару драгів, і спалиш нах щеплення. І повір, ти думаєш, що воно не буксує, але насправді воно все ж таки буксує при старті у всіх, просто в кого сильніше, в кого слабше. Добавлено: Сильно не бий. Пояснював так, щоб зрозуміти можна було. В мене відсічка 6200. Десь з 8м буксував по асфальті з показом тахометра не більше 4500об(при чому я ще ухитрився в той момент то натискати , то відпускати педаль газу, вона так і буксувала то швидше, то повільніше). Малий стояв і дивився з квадратними очима(не вірив ГАД, що я зроблю). ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15.10.2025, 19:00 |