IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Нічний "Візир", або як ІДПСи "візирять" ночами
Серж
сообщение 3.8.2009, 14:52
Сообщение #1


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 645
Регистрация: 16.11.2007
Из: Київ
Пользователь №: 83
Из: Київ
Авто: 11193

Предупреждения:
(0%) -----


звіт про п'ятничну по'їздку за 250 км від Києва в південному напрямку.

На 244-у км 8•) на перехресті з світлофором при з'їзді з траси в 22:15 зупиняє ІДПС і пред'являє адмінку в перевищенні шв.режиму в населеному пункті 83км/ч. Переходим перехрестя ідем до його посту, там біля їх машини на штативі візир, трохи далі по ход руху (близько ~10м) стоїть якесь зупинене припарковане авто(далі ПА) не ДАІ, мабуть чиєсь зупинене до мене. Ідпс показує запис візиру (час 22:15, вже давно і дуже темно).
На екранчику апарата в нижній половині згадане ПА з увімкн. габаритами, номер читається; ПА повністю(!) перекриває зону огляду попутної (з боку ІДПС) смуги і більшу половину(дальню) зустрічної, по якій я і їхав, тепер відео:
візир показує 83км/г, на екрані описане ПА осяяне ореолом від світла фар зустрічного авто(типу мого), вимірювана швидкість на екрані падає 83... 80... і на екрані зявляються вже самі фари, далі шв. зовсім падає на екрані видно що їдуть фари чогось... тобто ні про номер, ні про хто за кермом, ні що за авто ясна справа мова не йде – на відео „цифрова шумляча” чорна ніч, ПА і їдуть фари...
ІДПС «нєвозмутімо» каже, що «ці фари це моє авто, це бачив свідок – ось свідок, ось він вже у протоколі, я вас зупинив одразу, свідок все бачив - факт порушення зафіксований тчк». Далі протокол, постанова, мої дзвінки в їх гарячу лінію, хотів було клопотання про перенесення розгляду подать, не було з собою бланку, забив обсчєм на це, протокол не підписаний - «з рішенням не згоден», примірник постанови підписав. Отримав обидві копії і поїхав через 4км спать )
Така от процедура нічного візирного оформлення.

На другий день перечитав протокол-постанову. В графі протоколу «До протоколу додаються» вказано «постанова серіїя ВА № ABCD», а видана мені під підпис постанова має номер № ABCZ.
поки не коментуючи метод зібрання доказів порушення - кжися тут взагалі має місце порушення процедури оформлення адмін.правопорушеня.

Що скаже шановне товариство..


--------------------
Kalina's far, far away...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
 
Начать новую тему
Ответов
R_S
сообщение 6.8.2009, 11:36
Сообщение #2


Активный участник
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 6.581
Регистрация: 20.12.2007
Из: Киев, Отрадный
Пользователь №: 216
Из: Киев
Авто: ВАЗ 11183 Совиньон

Предупреждения:
(0%) -----


Я так понял, что фиксация у тебя была в "устном" режиме, т.е. фотку с визиря тебе в бумажном виде не подарили. Обратись в то ГАИ начальнику, пусть или отменит действие постановления или докажет документально нарушение. Так же следует более внимательно почитать тех. паспорт прибора на предмет фиксации в темное время суток. А вообще опыт оспаривания у ГАЙцов у тебя уже есть, думаю документов поднасобираешь и вперед...

Добавлено:
И конечно интересно, что видел свидетель и почему он там был вообще. Может мент при патрулировании частному лицу поручил смотреть в визир, а может свидетель видел твою машину одновременно с экраном визиря. Т.е. фактически он может подтвердить, что машина была, а в каком режиме она ехала это можно оспорить. Или у визиря есть ночной режим работы с доп. девайсами: мент+свидетель? Я так понял что номер по визирю не был читабельным...на это надо делать упор, т.е. если это так и было, то прибор не может быть использован, а по факту остается только использования желаний мента и свидетеля...может и них была иллюзия (т.е. до увидели то, что могло быть, но не было фактом) или галлюцинация (увидели то чего вообще нет)...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Сообщений в этой теме


Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 19.9.2025, 22:32