Обезшумка салона, Есть не плохая обезшумка |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Обезшумка салона, Есть не плохая обезшумка |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.327 Регистрация: 18.11.2008 Из: Киев, Соломенский округ Пользователь №: 2.092 Из: Киев Авто: ВАЗ-111830, седан, синий, Bosch-7.9.7 B102CR06 Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
СОНОФЛЕКС-Al
Матеріал для шумоізоляції металевих конструкцій Сучасний високоефективний матеріал, складається з синтетичного каучуку, високощільної мембрани і алюмінієвої фольги. Наявність алюмінієвого покриття підвищує теплоізоляційні властивості і забезпечує ефективний механічний захист і стійкість до температурної дії. Завдяки закритій пористій структурі і фізичним властивостям, матеріал є паро- водонепроникним. Наявність клейового шару значно спрщує монтаж. Застосовується в промисловому і машинному будівництві для звукоізоляції гучного устаткування. Склад • синтетичний каучук; • полімерна мембрана; • алюмінієва фольга. Характерні особливості • за рахунок закрито-пористої структури, має високі теплоізоляційні властивості; • паро-водонепроникний; • несхильний до дії бактерій; • витримує дію температур; • зручний у використанні і монтажі до нерівних поверхонь; • не змінює властивостей під впливом механічної дії. Технологія монтажу Завдяки наявності самоклеючої основи, матеріал легко монтується до будь-якої ізольованої поверхні заздалегідь очищеної від бруду та мастила. Матеріал випускається в рулонах шириною 1 м, товщина матеріалу – 8 мм. Технічні характеристики Поверхнева густина, кг/м2 3,86 Товщина, мм 8 Коефіцієнт опору проникнення вологості > 7000 Коефіцієнт теплопровідності λ, при 20°С, не менше, Вт/м°С 0,038 Теплостійкість, °С короткочасна дія тривала дія -200…+ 120 - 30… + 110 Група горючості Г1 Застосування Звукоізоляційний матеріал Сонофлекс - Al знаходить своє використання в промисловому і машинному будівництві для звукоізоляції гучного устаткування. 1. Шумоізоляція транспортних засобів 2. звукоізоляція гучного устаткування За рахунок високих звукоізоляційних властивостей в поєднанні з паро- водонепроникністю матеріал Сонофлекс – Al може застосуються для ізоляції механізмів і устаткування в місцях із значними перепадами температур і підвищеною вологістю.
Прикрепленные файлы
-------------------- Продажа: стройматериалы и бытовая техника от производителей: www.vat-2007.io.ua , www.bytteh.in.ua - (одноклубникам как всегда - скидки), а также авто - страхование ОСАГО (автоцивилка) и КАСКО со скидками.
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Маєш якісь фото?? напиши як і шо робив.... тобто ти наклеїв 3 см. шумки???
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 30 Регистрация: 12.11.2008 Из: Київ Пользователь №: 2.063 Из: Київ Голосіїво Авто: Citroen C4 2011 / Kalina 119 1.4 16кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Маєш якісь фото?? напиши як і шо робив.... тобто ти наклеїв 3 см. шумки??? -- Ні це просто різна товщина. Вдеяких місцях товща, в деяких тонша. В середньому 10мм... Все просто. 1. Зняв карти дверей, правда декілька закльопок обламав. 2. Обезжирив внутрішню частину дверки з середини (спирт, розчинник). Та дав висохнути. 3. Проклеїв середину невеликими квадратами Ізолона 10мм (з фольгою) - 10*20см, 10*10, 15*15см кусками. Цілий неможливо засунути. Старався так щоб не було великих щілин між ними (кусками) 4. Обезжирив карту з середини. Дав висохнути. 5. Карту проклеїв тонким білим ізолоном 4мм(здається) без фольги. Всі щілини повирізав. 6. Закріпив карти, в тому числі і задню дверку. І все! Щодо багажника. 1. Знімаємо всі стандартні елементи багажника до голого металу - войлок і т.д. Потрібно щоб залишилась гола ніша під запаску, днище багажного відділення та арки задніх колес. 2. Обезжирюємо само собою та даємо висохнути. 3. Вирізаємо приблизні шаблони по багажнику та все проклеюємо 10мм Ізолоном з фольгою. Потрібно не переборщити на арках (можуть не захлопнутись спинки сидінь) та дні під запаскою, так як вона може не закрутитись вінтом. В мене не закрутилась ![]() 4. Зверху взяв 4мм Ізолон з фольгою і все затягнув. Він клеїться та тримає форму прекрасно. 5. Наклеїв білий ізолон на фанеру під багажником та полоски під кришку (яка відділяє салон від багажника в хетчі з місцем для динаміків, не знаю як називається), щоб вона не тарахкотіла при рухові авто... От і все здається!!! Під торпедо не ліз, так як бачив фото, скільки і чого там треба викрутити. Поки що кішка тонка. Це саме стосується і криші - потолка в салоні. Можливо руки дойдуть і до днища колись. Тоді і відпишусь... Добавлено: торпедо разбирал? Під торпедо не ліз, так як бачив фото, скільки і чого там треба викрутити. Поки що кішка тонка. Це саме стосується і криші - потолка в салоні. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27.6.2025, 9:11 |