аккумуляторы, выбор и отзывы |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
аккумуляторы, выбор и отзывы |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Старичок ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.939 Регистрация: 30.10.2007 Из: Пользователь №: 15 Из: Kharkiv Авто: Lada 11183 Sedan 104 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
У меня стоковый Подольский. Сегодня подвёл меня
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Офтоп:
Що значить не дозаряджений? 55А, 65А - це все ж таки ємність акума. Якщо справне реле зарядки акума, то зарядка однаково подається як на 55-ку так і на 65-ку від 13,5В до 14,5В. Якщо при заведенні двигуна ємність акума падає наприклад на 10А, то 55-10=45А, 65-10=55А. Тепер генератору треба зарядити аку на тих жеж 10А в обох випадках, тоді який з акумів має бути недозаряджений? Вони однаково будуть заряджатись, тільки 65-ки буде вистарчати довше, щоб наприклад музику послухати, звичайно що потім трохи довше заряджатись буде. Ще для прикладу: Згадай для чого колись до мобілок акуми з більшою ємністю випускали, щоб довше говорити можна було. Добавлено: Я б і 75-ку втулив, але місця там для неї не вистарчить. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 31.7.2025, 8:45 |