Сцепление |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Сцепление |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 27 Регистрация: 10.12.2007 Из: Киев, Троещина Пользователь №: 179 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Очень не нравится сцепление. В пробках, особенно в гору, одно мучение.... На малых оборотах вибрация, приходится подгазовывать. Почитал российский форум, смотрю проблема общая. Решается заменой на изделие сторонних производителей: Luk, Valeo, ... Звоню на ГСТО. Говорят, поменяем, но только на родное, если поменяете сами, то снимем с гарантии. Родное ставить нет смысла, проблема не решится. Кто сталкивался, какие варианты решения вопроса, как бороться с ГСТО?
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Питання для досвідчених......
Як мені зрозуміти, коли щеплення вже підходить до кінця свого ресурсу???? Тобто як я це по машині відчую??? Що відбувається?? Важко рушити? Погано перемикаються передачі?? що??? Дякую... |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Питання для досвідчених...... Як мені зрозуміти, коли щеплення вже підходить до кінця свого ресурсу???? Тобто як я це по машині відчую??? Що відбувається?? Важко рушити? Погано перемикаються передачі?? що??? Дякую... Відповім і я з власного досвіду. У зчеплення може бути дві біди. 1. Зчеплення "буксує". Дефект виявляється найбільш рельєфно, коли їдеш на підйом, і оберти двигуна швидко починають збільшуватися, а швидкість при цьому не змінюється. Причин може бути три. Найпростіша та найкраща - невідрегульваний трос зчеплення (закороткий). Або стерлися накладки до "заклёпок", або "постаріла" пружина і не забезпечує відповідного тиску між дисками. 2. Зчеплення "веде". В цьому випадку не забезпечується повне роз'єднання дисків, коли вижимаєш педаль зчеплення. Проявляється дефект в поганому, з шумом, включенні передач та намаганні автомобіля почати рухатись при включенні 1-ї передачі (або паддінні обертів двигуна в цей момент). Причинами можуть бути або проблема з регулюванням довжини тросу (трос задовгий), або якісь перекоси в корзині, при яких не вистачає повного ходу педалі для роз'єднання дисків. Я нічого не говорив про проблеми з вижимним підшипником. Зазвичай ці поблеми проявляються підвищеним шумом та/або вібраціями в момент вижиму педалі. До речі, перекоси в корзині також можуть давати вібрацію педалі. Усі ці дефекти розвиваються поступово, і можна доїхати додому або сервісу. Якщо педаль зчеплення взагалі впала, тоді треба подивитись, чи не злетів наконечник тросу з вилки, чи не розірвався сам трос. Якщо з цим все нормально - то найбільш вірогідною причиною є зламана вилка включення зчеплення. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2.8.2025, 8:51 |