СТО НА ОЗЕРНОЙ 1 - ООО "Авторесурс" (Сервис-центр "Прага Авто"), Сюда пишем причины обращения и отзывы о работе.Народ должен знать сво |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
СТО НА ОЗЕРНОЙ 1 - ООО "Авторесурс" (Сервис-центр "Прага Авто"), Сюда пишем причины обращения и отзывы о работе.Народ должен знать сво |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.023 Регистрация: 28.11.2007 Пользователь №: 105 Из: г.Киев Авто: Калина 1119 Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
Заметил под машиной пятно. Думал все пипец..... масло, черное, из коробки, гонит
![]() На цвет вкус и запах оказался тосол. Ну, теоретически, могу и сам на патрубках хомуты подтянуть ![]() ![]() Позвонил в 20:30 - на удивление СТО работало, девушка записала на 9:00 утра. Нивапрос! Меня все устраивает! Начитавшись отзывов, настроив себя воинственно - поехал! 1. Ребята вежливые!!!!! Начиная от приемщиков, заканчивая мастерами!!! 2. Таки течь устранили - был пережат патрубок. 3. На мои "глупые" вопросы отвечали вежливо и корректно. Короче.... я понимаю что обратился с мелочью.... НО! Пока пацанам и девченкам на Озерной 1 РЕСПЕКТ!!!!!!! и УВАЖУХА!!!!!!! ![]() Калинка-хэтч с номером AA3329EH. Сообщение отредактировал AlexG - 21.1.2008, 13:55 |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 645 Регистрация: 16.11.2007 Из: Київ Пользователь №: 83 Из: Київ Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
шановний колєга, R_S! )
тезка, тут справа така - якщо є якийсь фактор, що заважає - з ним треба або 1) домовиться, або 2) усунути або 3) обійти стороною. і таки можна зробити і 1, і 2, і 3, але в б.-я. разі головне щоб кожен займався своєю справою - і буде щастя. Цитата желательно найти список идеальных ГСТО і навіть якщо геть скрізь в середньму однаково, то коли це близенько, то й на голові сидіть легше ) поки не зроблять, і заїхать тільки раптом що треба зробить - хоп - і я довасвранковийчас. так що резон є, імхо. Добавлено: ...Что то не устраивает - зовите инженера по гарантии, зовут Андрей Иванович! НИ РАЗУ!!!! инженер не оставил ни один вопрос без внимания или не решенным! повторюсь: головне щоб кожен займався своєю справою - і буде щастя! з клієнтом треба акуратно - бо він при б.-я. розкладах - 100% правий і має рацію!... і мобільний телефон ![]() йому краще посміхнутися ), розпитать що привело, майстра показати - перетерти з ним(майстром), що там треба зробить, а потім при видачі розпитать "ну як". і всі будуть задоволені, клієнт в першу чергу - хорошо, позитив! ) ну може багато клієнтів, але все одно - що посієш. бліна, це ж прості речі, людська психологія. думайте. що скажеш, andreywin? -------------------- Kalina's far, far away...
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.023 Регистрация: 28.11.2007 Пользователь №: 105 Из: г.Киев Авто: Калина 1119 Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
Добавлено:
28.01.2009 проходив ТО2. в листі-заяві в графі "на что жалуетесь" описав деякі косяки і написав жирним шрифтом "про решту описую на звороті" і не в двох рядках, А НА ЛИСТІ А4 ОПИСАВ, ЩО ТЕЧЕ, ЯВНО ТЕЧЕ ТОСЛО, ПІСЛЯ ПРОСТОЮ МАШИНИ ПЯТНО, КОЖЕН РАЗ; В ПРОБКАХ ПАР-ДИМ ТОСОЛЬНИЙ З РАДІАТОРА ІДЕ, ну і ще про дещо. і ця тосольна історія тягнеться явно ще з початку осені'08. а коли наступного дня під вечір забирав, то вся когорта майстірв(бо вже нікого не було майже з клієнтів), разом з Андрієм Івановичем зібралась біля моєї машини і давай мені втирать, що: "це ж ВАЗ, що ж ви мол хочете і бла-бла... он показують треба шкоди, сеати брать... а про тосло читали, читали... зробили все і як могли, правда нічого такого де б текло не знайшли, так підтягли хомути." і НІЧОГО не зробили, і не перевірили, тосолу повний бачок налили (для довідки ТО2 840 грн.)! на другий же ранок, те саме пятно пятно, в пробках тосолом горілим радіатор парує. тож вчора "мав радість" ще раз прокатать на Озерну. приїхав, знайшов Андрія, показав - тече, понюхай, питаю бачиш парує радіатор?! киває головою, і аж на цей раз сказав "будем мінять радіатор, але зараз в наявності немає на наступному тижні". тобто я так просто, для себе наче, все теж саме описував на ТО2, і він тільки зараз прозрів... а ти кажеш Андрей Иванович... виходить відношення вибіркове, але скажи мені - чому воно вибіркове?!!! я не маю старатися щоб їм сподобатися! це їх робота і вони її мають виконувать, бо гроші за це отримують. от що ти скажеш на це, andreywin? [/quote] Ну у меня примерно та же история. Сегодня был на то, чтобы найти течь, убили уйму времени, но нашли. не все так просто оказалось, поверь я уже сам искал, не нашел... Спасибо мастеру, все высушили сжатым воздухом, и начали искать. Хорошо что нашли. я к чему - у меня этого дефекта явно видно небыло! Тосол то пропадал, то стоял на месте. Когда явно невидно откуда течет - непонятно что менять! Да, то же самое сказали - радиаторов пока нет. надо заказывать. Ну и хрен с ним! Нет так нет, год откатался - неделю - две подожду нового! А пока попробую залить присадку - герметик. Поможет - не буду менять, не поможет - тогда буду звонить и договариваться на замену. А кричать, что либо доказывать в чужой организации - бэсполезно! Нервы портить из-за куска железа - да гори оно огнем! Просто попроси еще раз поискать внимательно. И дело совсем не в выборочном отношении к клиенту. Мастер - все что не просил, все осмотрел и сделал, так что незнаю что и ответить. Я не писал что Андрей Иванович там святой, я писал о том, что обратившись к нему, решаются вопросы связанные с гарайтийной заменой, и как правило они решаются положительно. Просто когда едешь на СТО , надо настраивать себя позитивно! ![]() Кстати - действует скидка для членов клуба. Я сегодня проверил на себе. ![]() Мелочь, а приятно! ![]() p.s вопрос чисто так, поиздеваться ![]() ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 645 Регистрация: 16.11.2007 Из: Київ Пользователь №: 83 Из: Київ Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
...Сегодня был на то, чтобы найти течь, убили уйму времени, но нашли. не все так просто оказалось, поверь я уже сам искал, не нашел... з написаного виходить ти був в боксах. шукали, знайшли, вітаю. просто різні підтікання тосолу - паскудна це справа, і вилазить воно часто і пишуть багато, що "тече десь", сам кажеш, "не все так просто оказалось, поверь я уже сам искал", от і знайти де воно там капат - треба пошуршать, сам кажеш, "убили уйму времени". пошукать - тоді і знайти можна. а я просто, як напевно і більшість, здаю авто з описаним в заяві траблом. і їду собі на роботу. і що... ефект відсутності. та по великому - це "МЄЛАЧІ ЖИЗНІ". аби діти в школі добре вчилися. Цитата А кричать, что либо доказывать в чужой организации - бэсполезно! Нервы ... і єта точно - причому абсолютно. тому ніхто й не кричить, все мирно. Цитата Мастер - все что не просил, все осмотрел и сделал, так что незнаю что и ответить. скажи - ЧОМУ ТИ МАЄШ ВИСІТЬ НАД ЧИЄЮСЬ РОБОТОЮ? тобі от подобається коли шеф твій прийде і капає тобі в мозг... мабуть ні. ото ж. "Авторесурс", ви ж читаєте цей топік - забороніть клієнтам знаходитися на робочій території!!! здав авто в ремонт - відпочивайкавачай! каротсче, якщо кожен займатиметься своєю справою - буде всім щастя. взагалі куди б йти/їхти чи що робити - надо настраивать себя позитивно! ) і коли я купував ВАЗ Калинго - я налаштовувався позитивно! 8))) PS поки писав - подзвонив манагер, каже все готово можна забрать машину - позитив! ) -------------------- Kalina's far, far away...
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 1.8.2025, 12:36 |