Платить за диагностику при обращении по гарантии?, Требуют платную диагностику перед гарантией |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Платить за диагностику при обращении по гарантии?, Требуют платную диагностику перед гарантией |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 237 Регистрация: 12.12.2008 Пользователь №: 2.280 Из: Киев, Позняки Васильков, Западынка Авто: 11183 Совиньон, ГБО Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Люди, кто сталкивался, объясните пожалуйста - что это может значить. У меня перестал работать вентилятор радиатора, а при звонке на СТО - сказали что полюбому надо заплатить за диагностику, они проведут ее, а после этого они мне скажут гарантийный случай это или нет.
У кого что было при обращении по гарантии? ЗЫ: Диллер - Росавто -------------------- "Я потрясний взiрець швидкостi i парадинамiкiв"
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 237 Регистрация: 12.12.2008 Пользователь №: 2.280 Из: Киев, Позняки Васильков, Западынка Авто: 11183 Совиньон, ГБО Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Бред, 17 статья про захист прав споживачив - написано что за рахунок виробника, так шо буду бицца
Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування ... 4. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції. У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку. 5. У разі порушення прав споживача на підприємствах сфери обслуговування продавець (виробник, виконавець) і працівники цих підприємств несуть відповідальність, встановлену законом. -------------------- "Я потрясний взiрець швидкостi i парадинамiкiв"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 8:21 |