Радар-детектори. |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Радар-детектори. |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 451 Регистрация: 8.1.2008 Из: Фастов Пользователь №: 265 Из: Фастов, ул. Правды 36/2 Авто: Калина седан, 1.6 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Собрался купить себе антирадар так как ежедневно катаюсь по одесской трасе! Кто слышал какие из них лутше или пользовался пишите!
Сообщение отредактировал scorpion_vp - 29.1.2009, 22:29
Причина редактирования: Назва теми не відповідала змісту.
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Антирадар всеж таки буває корисним.
1.Якщо міряють авто, яке попереду тебе, можна пригальмувати до дозволеної швидкості на даному відрізку шляху. 2.Якщо дорога порожня і тебе запинив працівник "ДАЙ" за перевищення шв., а антирадар мовчав, знач можна посперечатись, чи дійсно міряли шв. твого авто. 3.Антирадар має властивість ловити хвилі радарів задовго до видимості самого радара. Тобто ДАЙїшник міряє шв авто коли сам його бачить, і перед цим авто немає фізичних перешкод. А антирадар цей сигнал може зловити ще задовго до зорового контакту з працівником ДАЙ. Це привід знизити швидкість до дозволеної. Їжджу з радаром тельки по трасах, кілька раз виручав задовго до зорового контакту з ДАЙцями. Але нікого не агітую, тим більше що технології йдуть вперед. |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 265 Регистрация: 2.4.2008 Пользователь №: 638 Из: Vinogradov Авто: Skoda Yeti 1.8 4х4 Experience Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Антирадар всеж таки буває корисним. Немогу не согласиться с данной формулировкой. 1.Якщо міряють авто, яке попереду тебе, можна пригальмувати до дозволеної швидкості на даному відрізку шляху. Меряют обычно метров за 300-400 и то по прямой. До этого полюбому кто-то фарами моргнет или впереди идущий заметит, ну а если уж пошел на обгон, то тут поможет талько режим невидимки... 2.Якщо дорога порожня і тебе запинив працівник "ДАЙ" за перевищення шв., а антирадар мовчав, знач можна посперечатись, чи дійсно міряли шв. твого авто. ага, посперечайся!... а заодно и жилетку проверят . К стати , на антирадар в суде ссылаться?(а если он еще и ментовскую волну глушит...., о-о-о-о!) 3.Антирадар має властивість ловити хвилі радарів задовго до видимості самого радара. Тобто ДАЙїшник міряє шв авто коли сам його бачить, і перед цим авто немає фізичних перешкод. А антирадар цей сигнал може зловити ще задовго до зорового контакту з працівником ДАЙ. Це привід знизити швидкість до дозволеної. Если радар ГАИшника меряет только первую машину и то без препятствий, то логично предположить, что и антирадар засекает радар на расстоянии без тех же препятствий. Тоесть ваш антирадар пищит когда сканируют вас или впереди идущего и на вас попадает часть луча. Если радар ГАИ бездействует, то и у вас штиль, иначе он будет орать постоянно. Їжджу з радаром тельки по трасах, кілька раз виручав задовго до зорового контакту з ДАЙцями. Але нікого не агітую, тим більше що технології йдуть вперед. Нет причин не верить! Аналогично и я никого не агитирую и выражаю лишь свое мнение. Пасибо за внимание. Добавлено: Блин, пока ответ писал вы тут уже страницу исписали! Звиняйте коли что уже не в тему. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 9.8.2025, 20:59 |