Уникальные советские автомобили |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Уникальные советские автомобили |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 118 Регистрация: 5.3.2010 Из: Харьков Пользователь №: 5.949 Из: г. Харьков, "Новоселовка" Авто: ВАЗ 11183 СЕДАН Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
«Уникальные советские автомобили» - история, архивные материалы, фотографии и многое другое об уникальных советских автомобилях.
http://sovcarhistory.ru/ -------------------- ![]() Разработка концепции магазина, зонирование торгового зала, подбор и расстановка торгового оборудования, планировка зала с оптимальным маршрутом движения покупателей. Аудит и дальнейшая разработка мероприятий направленных на увеличения товарооборота действующих торговых точек. 066 727-58-32; [email protected] |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 165 Регистрация: 20.12.2015 Пользователь №: 15.579 Из: Столица Авто: КАЛИНА!!! Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
«Буханка» 2016 — прототип легендарної моделі
![]() “Буханку” неодноразово планували зняти з конвеєра, але завдяки стійкому попиту так і не змогли цього зробити. Адже тоді на ринку повнопривідних утилітарних автомобілів, на яких можна і будматеріали возити, і на риболовлю поїхати, і в подорож відправитися, нікого не залишиться. Але, схоже, очікуються зміни, Чи зміниться зовнішній вигляд довгожителя, поки невідомо. Але інтернет рясніє припущеннями. Наприклад, багато хто вважає (або, скоріше, хочуть, щоб так було), що дипломний проект Олексія Бравермана (МАМІ) «Необуханка» міг би стати новим виглядом ульянівського позашляховика. За проектом, це суто цивільний автомобіль, повнопривідний мінівен. Особливістю проекту є зовнішній силовий каркас. «Ширяючі стійки» на машині Бравермана функціональні: вони служать одночасно гілковідбійниками і рейлінгами для фіксації вантажу. З естетичної точки зору такі стійки наділяють капотний автомобіль однооб’ємним силуетом. Внутрішні стійки теж є, але вони мають лише функцію каркаса для скління і через їх невелику товщину оглядовість автомобіля не гірше, ніж на серійних мінівенах. У плані пасивної безпеки кузов із зовнішнім каркасом допомагає мінімізувати наслідки при перевороті. Ще одна цікава технічна особливість проекту – безповітряні шини, зроблені за технологією Michelin Tweel. У серійне виробництво такі колеса, звичайно, підуть із закритими бортами, на концепті лише демонструється структура колеса. Думаю, до серии не дойдет, а жаль.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4.7.2025, 19:58 |