Заміна двигуна 1.4. калини на 1.5 2110 |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Заміна двигуна 1.4. калини на 1.5 2110 |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 41 Регистрация: 25.2.2009 Пользователь №: 3.065 Из: Тернопіль Авто: ЗАЗ таврия, ВАЗ 1184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером.
Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером. Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110? |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 318 Регистрация: 18.9.2011 Из: Харьков Пользователь №: 10.876 Из: Харьков, Салтовка Авто: 11174т 1,5l 16v Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером. Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером. Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110? Купи лучше 124 двиг и не мучайся. |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 41 Регистрация: 25.2.2009 Пользователь №: 3.065 Из: Тернопіль Авто: ЗАЗ таврия, ВАЗ 1184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером. Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером. Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110? Купи лучше 124 двиг и не мучайся. в 21124 мабуть ті самі питання що і з 1.5. є просто в мене відчуття що наближається капіталка низу, та зараза дизелить і жре масло вже тому шукаю варіанти. Хотілосяб поршні під 76 від Громозеки але треба рішити питання доставки. Якщо не захочу капіталити свій мотор то треба варіант, що туда поставити замість свого. |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 318 Регистрация: 18.9.2011 Из: Харьков Пользователь №: 10.876 Из: Харьков, Салтовка Авто: 11174т 1,5l 16v Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером. Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером. Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110? Купи лучше 124 двиг и не мучайся. в 21124 мабуть ті самі питання що і з 1.5. є просто в мене відчуття що наближається капіталка низу, та зараза дизелить і жре масло вже тому шукаю варіанти. Хотілосяб поршні під 76 від Громозеки але треба рішити питання доставки. Якщо не захочу капіталити свій мотор то треба варіант, що туда поставити замість свого. Полазь в гугле. В 124-ом моторе меняется только блок и поршня, всё остальное твоё. Хотя как мне ответили на АвтоВАЗе, чтоб не было проблем с регистрацией, блок лучше 126 и поршневую по желанию. В идеале 126 блок и 124 поршневая с шатунами, всё прочее твоё. Совсем забыл, там еще чип тюнинг сделать нужно. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12.8.2025, 18:51 |