Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Заміна двигуна 1.4. калини на 1.5 2110
Лада Калина Клуб в Украине > Техничка > Двигатель и трансмиссия
ZTVR
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером.

Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером.
Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110?
Skeyrick
Цитата(ZTVR @ 25.12.2013, 12:41) *
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером.

Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером.
Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110?

Купи лучше 124 двиг и не мучайся.
ZTVR
Цитата(Skeyrick @ 25.12.2013, 11:46) *
Цитата(ZTVR @ 25.12.2013, 12:41) *
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером.

Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером.
Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110?

Купи лучше 124 двиг и не мучайся.


в 21124 мабуть ті самі питання що і з 1.5.
є просто в мене відчуття що наближається капіталка низу, та зараза дизелить і жре масло вже тому шукаю варіанти.
Хотілосяб поршні під 76 від Громозеки але треба рішити питання доставки. Якщо не захочу капіталити свій мотор то треба варіант, що туда поставити замість свого.
Skeyrick
Цитата(ZTVR @ 25.12.2013, 13:27) *
Цитата(Skeyrick @ 25.12.2013, 11:46) *
Цитата(ZTVR @ 25.12.2013, 12:41) *
Виникло питання чи можу я замість свого 1.4 поставити 1.5 від 2110/2112, що треба буде міняти і як бути з моїм кондиціонером.

Підозрюю що по кріпленнях все має ставати в мій кузов нормально, тільки незнаю, що робити з ЕБУ, головою і кондиціонером.
Чи взяти такий низ і накрити своєю головою, чи ставити все в зборі але чи стане тоді навісне мого інжектора на голову 2110?

Купи лучше 124 двиг и не мучайся.


в 21124 мабуть ті самі питання що і з 1.5.
є просто в мене відчуття що наближається капіталка низу, та зараза дизелить і жре масло вже тому шукаю варіанти.
Хотілосяб поршні під 76 від Громозеки але треба рішити питання доставки. Якщо не захочу капіталити свій мотор то треба варіант, що туда поставити замість свого.

Полазь в гугле. В 124-ом моторе меняется только блок и поршня, всё остальное твоё. Хотя как мне ответили на АвтоВАЗе, чтоб не было проблем с регистрацией, блок лучше 126 и поршневую по желанию. В идеале 126 блок и 124 поршневая с шатунами, всё прочее твоё. Совсем забыл, там еще чип тюнинг сделать нужно.
Odejalo
Прокапиталь свой мотор под поршни ТДМК 79 мм, а где брать? вот здесь?smile.gif->к примеру можно здесь http://forum.2108.kiev.ua/index.php?showuser=19611

Я довольный езжу и мотор у меня разжат, а едет машина явно лучше чем стоковый 1.4 после того как я собрал и проехал больше 40 км , я подумал нахер эти индийские поршни автоваз всунул и денег переплатил за разработку.... свои люди лучше придумывают.
ZTVR
Цитата(Odejalo @ 26.12.2013, 8:19) *
Прокапиталь свой мотор под поршни ТДМК 79 мм, а где брать? вот здесь?smile.gif->к примеру можно здесь http://forum.2108.kiev.ua/index.php?showuser=19611

Я довольный езжу и мотор у меня разжат, а едет машина явно лучше чем стоковый 1.4 после того как я собрал и проехал больше 40 км , я подумал нахер эти индийские поршни автоваз всунул и денег переплатил за разработку.... свои люди лучше придумывают.

полазивши по нету то прийшов до такого ж висновку, хотів взяти блок 11183 або 21126 і накрити своєю головою, (в кума на форумі нік Крітік блок 11183 накритий пріороголовою) але всетаки схиляюся до тих поршнів 79 мм. а ТДМК 79мм і поршня Громозеки це одні і ті ж поршня?
Odejalo
Цитата(ZTVR @ 26.12.2013, 9:02) *
Цитата(Odejalo @ 26.12.2013, 8:19) *
Прокапиталь свой мотор под поршни ТДМК 79 мм, а где брать? вот здесь?smile.gif->к примеру можно здесь http://forum.2108.kiev.ua/index.php?showuser=19611

Я довольный езжу и мотор у меня разжат, а едет машина явно лучше чем стоковый 1.4 после того как я собрал и проехал больше 40 км , я подумал нахер эти индийские поршни автоваз всунул и денег переплатил за разработку.... свои люди лучше придумывают.

полазивши по нету то прийшов до такого ж висновку, хотів взяти блок 11183 або 21126 і накрити своєю головою, (в кума на форумі нік Крітік блок 11183 накритий пріороголовою) але всетаки схиляюся до тих поршнів 79 мм. а ТДМК 79мм і поршня Громозеки це одні і ті ж поршня?

да, но некоторые на этом форуме говорят что похожи на Мелитопольские) кто знает))
scythe
Цитата(Odejalo @ 26.12.2013, 8:19) *
Прокапиталь свой мотор под поршни ТДМК 79 мм, а где брать? вот здесь?smile.gif->к примеру можно здесь http://forum.2108.kiev.ua/index.php?showuser=19611

Я довольный езжу и мотор у меня разжат, а едет машина явно лучше чем стоковый 1.4 после того как я собрал и проехал больше 40 км , я подумал нахер эти индийские поршни автоваз всунул и денег переплатил за разработку.... свои люди лучше придумывают.

самый бюджетный вариант. не надо потом заморачиваться ни с чем, заодно четко будет понятно состояние двигателя. перешить после обкатки ЭБУ и все гуд.

себе менял низ на приороблок со 124-ой поршневой, выходит дороже, но у меня небыло выхода, надо было ждать поршня. машина прет будь здоров.
Sany4ka
Не сильний в моторах, в чому різниця між блоком 1118 і 21124, 21126?

Добавлено:
Сань, став від Люськи мотор))) чи ти його продав?
scythe
Цитата(Sany4ka @ 26.12.2013, 20:30) *
Не сильний в моторах, в чому різниця між блоком 1118 і 21124, 21126?

Тут можно почитать вкратце
Sany4ka
дякую)
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
IPB NULL RU